Data: 2010-04-13 12:41:16 | |
Autor: MK | |
nowa karta debetowa a system citi | |
On 13 Kwi, 21:05, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
w citi maj do interesuj ce podej cie, jak wy l now kart nie Z tego co pamietam od zawsze tak bylo. Dostep jest przypisany do karty a nie do klienta. A tak na marginesie Citi ma jednak wazna zalete, ktorej mi brak w takim Aliorze czy mBanku - w Citi mozna zlozyc reklamacje przez Internet. Musialem ostatnio skladac druga rklamacje w Aliorze i docenilem taka mozliwosc... MK |
|
Data: 2010-04-13 21:51:50 | |
Autor: Robert Kois | |
nowa karta debetowa a system citi | |
Dnia Tue, 13 Apr 2010 12:41:16 -0700 (PDT), MK napisał(a):
Z tego co pamietam od zawsze tak bylo. Dostep jest przypisany do karty No bez jaj, nawet w Polbanku przyjmują reklamację przez Internet. Pekao przyjmowało jeszcze w XX wieku (a przynajmniej zgłoszenia przez wewnętrzną pocztę rozpatrywało jak reklamacje). -- Kojer |
|
Data: 2010-04-13 22:22:52 | |
Autor: MarekZ | |
nowa karta debetowa a system citi | |
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1myzbj1k95p3a$.dlg@kojer.kojer...
No bez jaj, nawet w Polbanku przyjmują reklamację przez Internet. Pekao W zasadzie prawie wszędzie się da, ING, Mille, Lukas... Istnieje jednak bank, w którym nie da się złożyć reklamacji przez Internet. Jaki to bank? Tak - to Multibank. w mBanku się da - w Multi nie. Pomimo tego, iż w Multi klient ma wrażenie, że zajmuje się nim wiele osób, a konsultant natychmiast aktywuje konto w Internecie... |
|
Data: 2010-04-13 14:23:58 | |
Autor: MK | |
nowa karta debetowa a system citi | |
On 13 Kwi, 22:22, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
W zasadzie prawie wszędzie się da, ING, Mille, Lukas... Istnieje jednak A jak sie da w mBanku? W serwisie transakcyjnym nie widze takiej opcji. W Aliorze mozna tylko przez telefon lub osobiscie w placowce. Inne formy nie sa dopuszczalne. MK |
|
Data: 2010-04-13 21:38:06 | |
Autor: xbartx | |
nowa karta debetowa a system citi | |
Dnia Tue, 13 Apr 2010 14:23:58 -0700, MK napisaĹ(a):
A jak sie da w mBanku? W serwisie transakcyjnym nie widze takiej opcji. Czy to nie chodzi czasem o tego osobistego doradcÄ z ktĂłrym jest kontakt mailowy? -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-04-13 15:18:22 | |
Autor: MK | |
nowa karta debetowa a system citi | |
On 13 Kwi, 23:38, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Hm... raz tylko korzystalem, ale mam wrazenie, ze rekalmacji nie da sie zlozyc ta droga.... co najwyzej oddzwonia zeby przyjac reklamacje telefoniczna. MK |
|
Data: 2010-04-14 08:36:59 | |
Autor: MarekZ | |
nowa karta debetowa a system citi | |
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6f63d52f-3edf-4b5c-88e7-555e3ef6d214@b33g2000yqc.googlegroups.com...
Hm... raz tylko korzystalem, ale mam wrazenie, ze rekalmacji nie da Ja składam skutecznie reklamacje drogą mailową. W mailu należy podać wrażliwe dane osobowe (m. in. PESEL) oraz oświadczyć bankowi, że zgadzasz się na korzystanie z nieszyfrowanego kanału w tym celu. W odpowiedzi przychodzi numer nadany reklamacji. Robiłem to jeszcze przed erą "opiekunów klienta", więc ten ficzer nie ma z tym związku. |
|
Data: 2010-04-13 22:48:29 | |
Autor: RobertS | |
nowa karta debetowa a system citi | |
w mBanku się da - w Multi nie. Pomimo tego, iż w Multi klient ma wrażenie, że zajmuje się nim wiele osób, a konsultant natychmiast aktywuje konto w Internecie... korzystam przede wszystkim z Multi i jakoś nie miałem jeszcze powodu składać reklamacji, natomiast są banki, z których korzystam sporadycznie i reklamacja reklamację goni... -- pozdrawiam RobertS |