nowa karta debetowa a system citi

Data: 2010-04-13 20:54:52
Autor: xbartx
nowa karta debetowa a system citi
Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:05:40 +0200, RobertS napisał(a):

w citi mają dość interesujące podejście, jak wyślą nową kartę nie
aktywujesz jej a poprzednia się skończy to nie można się dostać do
bankowości elektronicznej....

mam ichniejszą nową debetówkę, ale nie chciałem aktywować bo nie będzie
mi w najbliższym czasie potrzebna, jednak bank mnie w zasadzie zmusił do
aktywacji karty, bo bez tego nie mogłem się zalogować i wykonać przelewu
;-/

nie powiem, ciekawy sposób na motywowanie klientów

Kashmiri niedawno podobne doświadczenie zebrał, tylko u niego było mniej kolorowo niż u Ciebie ;)

Data: 2010-04-13 22:56:55
Autor: RobertS
nowa karta debetowa a system citi

Kashmiri niedawno podobne doświadczenie zebrał, tylko u niego było mniej kolorowo niż u Ciebie ;)

czytałem, w takim wypadku jak u niego system przypisany do karty to spory problem, ja zadzownilem na infolinie, aktywowałem kartę
i sprawa byla zalatwiona

RobertS

nowa karta debetowa a system citi