[ING] nowa odslona

Data: 2011-03-08 19:08:36
Autor: MarekZ
[ING] nowa odslona
Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4d766bac@news.home.net.pl...
Cieszę się, że jest taki bank, którego udziałowcy są tak skąpi, że nie wydaja pochopnie pieniędzy na poprawienie prostego układu komunikacji z użytkownikiem. Nie wiem, czy takich banków jest więcej, ale na pewno nie jest to ING. Kuźwa, no po prostu porażka. To powinien być przykład podawany na wykładach z optymalizacji wizualizacji i klawiszologii. Czy negatywny czy pozytywny to każdy może się sam osobiście przekonać:

https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.html

najlepiej, jakby miał tam konto, na którym jeszcze niedawno wykonywał jakieś operacje

Dramat, po prostu dramat. Osiągnięcie bankowej myśli programistycznej po prostu wybitne. W IE9 nie działa poprawnie 1/6 funkcji. W starym interfejsie wszystko działało. W innych bankach wszystko działa. Tutaj nie działa. Brawo Asseco, brawo ING.

Sam układ opcji nie wydaje mi się zły. Szkoda tylko, że nie przybyło jakichś sensownych nowych opcji. No i te obrazkowe ikonki są dość podobne do siebie, szczególnie jak są wyświetlane w wersji mini. Osobom o słabszym wzroku chwilę zajmie zanim nauczą się na pamięć gdzie co jest.

[ING] nowa odslona