nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO

Data: 2013-09-23 23:56:25
Autor: RobertS
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
jak w temacie

oferta z dzisiaj (23.09) i chyba nikt jeszcze o tym nie pisał na grupie

lokaty (6 m-cy) są z oprocentowaniem Wibor 1M (obecnie 2,6%) + 1 p.p. +
(w zależności od kwoty):
1k - 10kzł + 6 p.p. = razem 9,6%
10kzł - 25kzł + 2,4 p.p.
25kzł - 50kzł + 1,2 p.p.
50kzł - 75kzł + 0,8 p.p.
75kzł - 100kzł + 0,6 p.p.
100kzł - 150kzł + 0,4 p.p.
150kzł - 250kzł + 0,25 p.p.

do tego konto znakomite/wyjątkowe (w getinonline.pl lub openonline.pl)

prowadzenie ww. konta 0 zł pod warunkiem wykonania i rozliczenia min. 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu (kwota min. nie została określona)
brak obowiązkowych stałych wpływów

i z tego co znalazłem w TOiP 4,99 zł za pakiet sms-ów (30 szt./m-c)

czyli mając np. 50kzł można założyć lokatę na 6 - cy na 4,80%
koszt miesięczny to 4,99 zł za smsy, bo zakładam, że 5 transakcji gotówkowych to żaden problem ;-)

jeżeli 5 transakcji nie zostanie rozliczonych to 9,99 zł za prowadzenie konta
konto należy utrzymywać nie krócej niż lokatę więc 6 m-cy

mam szczegółowe TOiP i regulaminy ww. kont i promocji, jak ktoś chce to mogę przesłać, na www. nie znalazłem

podejrzewam, że lokaty i konta będą oferowane tylko w HB, bo promocja wiąże się z podpisaniem umowy pośrednictwa sprzedaży nieruchomości, ale to akurat jest najmniejszy problem...

RobertS

Data: 2013-09-24 03:06:29
Autor: Glaukon
[...]

czyli nie trzeba kupic nieruchomosci za posrednictwem HB, zeby moc zdeponowac w getinie 10 tys. na 9,6%? mozna od razu zaczac latac po sklepach z karta getinu?

Data: 2013-09-24 17:14:35
Autor: RobertS
[...]

akurat ta oferta dotyczy zbywców (dla kupujących już była), ale oczywiście nie musisz niczego sprzedać...

masz lokatę w GNB na 9,6% na 10kzł w zamian za konto (5 zł za pakiety sms miesięcznie) i ew. 10 zł jak nie zrobisz tych 5 transakcji kartą ;-)

RobertS

Data: 2013-09-26 04:37:53
Autor: Glaukon
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
akurat ta oferta dotyczy zbywców (dla kupujących już była), ale  oczywiście nie musisz niczego sprzedać...

czyli trzeba posiadac nieruchomosc, zeby zdeponowac 10 tysiecy zlotych? i podpisac z Home Broker umowe na jej sprzedaz?

no niezwykle atrakcyjnie sie zaczyna. Klonom humor dopisuje :)

Data: 2013-09-26 15:45:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO

"Glaukon" 5ad77814-fc4d-4f9f-b434-21282295b11a@googlegroups.com

Klonom humor dopisuje :)

A było tak, że nie dopisywał?

Data: 2013-09-24 09:02:25
Autor: pws
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
@RobertS, rozumiem, że to w GO i nie wyklucza się z "Aktywną kartą" w GB, którą niedawno założyłem? Wrzuć może gdzieś na neta te regulaminy i tabele. PS. Ty jesteś może pracownikiem GB/GO, bo można dojść do takiego wniosku przeglądając niektóre twoje posty? :)

Data: 2013-09-24 21:00:01
Autor: RobertS
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO

@RobertS, rozumiem, że to w GO i nie wyklucza się z "Aktywną kartą" w GB, którą niedawno założyłem?
nie znam oferty "aktywna karta" wiem tyle, że jak masz już konto w GO to drugiego tam nie założysz, możesz najwyżej w OO

Wrzuć może gdzieś na neta te regulaminy i tabele.
no właśnie się zastanawiam jak to zrobić, jakieś wskazówki?

PS. Ty jesteś może pracownikiem GB/GO, bo można dojść do takiego wniosku przeglądając niektóre twoje posty? :)

nie jestem pracownikiem GO/OO

ps
a gdybym napisał o lokatach w BGŻOptima (też kiedyś pisałem) to byłbym pracownikiem tego banku?

o Citi i BZWBK też pisałem, bo korzystam z ich usług

RobertS

Data: 2013-09-24 14:22:28
Autor: Glaukon
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
nie jestem pracownikiem GO/OO

wydaje mi sie, ze naganiales na produkty Getinu i wrecz pisales, ze sam je sprzedajesz. Pamiec mnie myli?

a gdybym napisał o lokatach w BGŻOptima (też kiedyś pisałem) to byłbym pracownikiem tego banku?

co innego wrzucic jakas oferte, co innego regularnie naganiac na firmy Czarneckiego. Pisac na powaznie o Home Broker moze tylko naganiacz.

Data: 2013-09-25 22:12:36
Autor: RobertS
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO

co innego wrzucic jakas oferte, co innego regularnie naganiac na firmy Czarneckiego. Pisac na powaznie o Home Broker moze tylko naganiacz.

jestem daleki od naganiania na cokolwiek, (w którym miejscu to wyczytałeś?) tylko za chwilę zaczną się posty "dzwonili do mnie z GNB i zapraszają na spotkanie do OF w sprawie jakiejs super lokaty"

jak ktoś woli na żywo się przekonać o co chodzi (bo CC przecież nie powie) to proszę bardzo...

RobertS

Data: 2013-09-25 04:58:14
Autor: pws
W dniu wtorek, 24 września 2013 21:00:01 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Wrzuć może gdzieś na neta te regulaminy i tabele.

no właśnie się zastanawiam jak to zrobić, jakieś wskazówki?

PDFy możesz wrzucić na scribd albo po prostu np. na Dropboxa czy jakiś inny serwer hostingowy (pełno tego jest) pojednawczo lub od razu spakowane jako całość z rarze/zipie.
> [...]

o Citi i BZWBK też pisałem, bo korzystam z ich usług

Chodziło mi bardziej o to, że pisałeś już chyba co najmniej ze 2 razy na grupie, że możesz komuś pomóc w zmianie numeru telefonu w GO/OO (aktualizacja danych), bo masz takie uprawnienia. Ostatnio np. tutaj: http://goo.gl/E7k57z (twój ostatni post).

Data: 2013-09-26 04:34:13
Autor: Glaukon
[...]

typowa taktyka sprzedazowa w klonach: niech pan tu podpisze, to nic waznego, to najmniejszy problem

warto przypomniec, ze wiele osob bylo pozniej bardzo zdziwionych tym, co podpisali w firmach Czarneckiego

Data: 2013-09-26 15:58:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO

"Glaukon" 8145b89c-50c6-4044-ae83-d440c537e1f4@googlegroups.com

warto przypomniec, ze wiele osob bylo pozniej
bardzo zdziwionych tym, co podpisali w firmach
Czarneckiego

Ja uszedłem z życiem -- i opisałem swe przygody. :)

BTW -- ze wspomnianym tam adwokatem nie rozmawiałem o tej
sprawie, ale o innej. ;) Adwokat ów, po koleżeńsku, odradził
mi występowanie przed sądem niejako przeciwko ,,swoim''.
IMO zawsze człek występuje przeciwko ,,swoim'' -- kiedyś
studenci żądali zapłacenia przez państwowa milicje obywatelska
odszkodowania na rzecz uczelni państwowej. :)

Tutaj sprawa była inna -- kominowa.

Za jakiś czas ,,swoi' tak pożarli się pomiędzy sobą, że obecnie nawet
trudno zliczyć, ile jest stron tego konfliktu, nie mówiąc już o tym,
że dawno straciłem rachubę w tym, kto kiedy wygrał, kto kogo musiał
przepraszać listami poleconymi (i za co) a kto później przepraszał
za te przeprosiny... Tak oto ,,swoi'' trwonią pieniądze wspólne,
odmawiając mi jednocześnie prawa do wentylacji. :)

Odmawiając tego prawa, prószą o moje autografy, tłumacząc swoje prośby:

 -- Trzeba wyciąć drzewo i potrzebne są
    podpisy wszystkich zainteresowanych.

 -- Rozumiem, ale ja chcę oddychać

 -- Drzewo niszczy elewację budynku,
    to bardzo poważna sprawa

 -- Rozumiem, ale moje płuca też są niszczone...

 -- Pan nas szantażuje.

Nie zdołałem/zdążyłem zaproponować skierowania sprawy
do prokuratury -- toż szantaż jest poważną sprawa. :)

BTW -- zanim złożyłem tę akurat propozycję (drzewo za
komin) zasięgałem języka, ,,przeprowadziłem inspekcję''
swoich możliwości i uznałem, że lepszej sytuacji nie
będę miał nigdy. :) Bóg po prostu nachylił mi nieba...

Cóż z tego -- komina nadal nie mam poprawnie pracującego. :)

-=-

Wracając do klonów -- gdy ostatnim razem umówiłem się na
randkę w ciemno, tak mocno rozchorowałem się, że nie było
mowy o uczestnictwie...

nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO