nowa p³yta i instalacja XP

Data: 2009-09-02 17:37:30
Autor: Vituniu
nowa p³yta i instalacja XP
nie no same problemy z t± modernizacj±... kupi³em sobie p³ytê g³ówn± no
nie pomy¶la³em, ale p³yta nie ma z³±cza FDD... jak na takie p³ycie
zainstalowaæ Windows XP? Kto¶ przerabia³ ten temat?

Jestes absolutnie pewien, ze chodzi Ci o zlacze stacji dyskow??

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-09-02 17:42:50
Autor: identyfikator: 20040501
nowa p³yta i instalacja XP
Jestes absolutnie pewien, ze chodzi Ci o zlacze stacji dyskow??

nie rozumiem, napisa³em ¿e nie ma z³±cza flopa...
jak zainstalowaæ windows xp? w googlach pisz±, ¿e trzeba mieæ xp + sp2 który nie wymaga sterowników - prawda to? nie dotar³y do mnie jeszcze pamiêci wiêc nie mogê sprawdziæ...

Data: 2009-09-02 16:53:17
Autor: kamil
nowa p³yta i instalacja XP

"identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> wrote in message news:h7m4d0$nmr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dodal bym jeszcze wlaczenie w BIOSie trybu kompatybilnego dla SATA, bo pewnie tu problem lezy.

A jesli sie nie da, to nLite.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-02 18:05:50
Autor: identyfikator: 20040501
nowa p³yta i instalacja XP
a gdzie mniej wiêcej szukaæ tego trybu?

Data: 2009-09-02 18:18:34
Autor: Vituniu
nowa p³yta i instalacja XP
Jestes absolutnie pewien, ze chodzi Ci o zlacze stacji dyskow??
nie rozumiem, napisa³em ¿e nie ma z³±cza flopa...

Ano... Bo wiesz... sam flop raczej nijak potrzebny do instalacji XP nie
jest...
Tym samym problem sprzetowy u Ciebie nie wystepuje.

Natomiast owszem - do wrzucenia podczas instalacji sterownikow
SCSI/SATA flop sie przydaje. Ale raz, ze tego nie doprecyzowales,
a dwa, ze to juz NTG jest.

A zebym nie byl taki do konca zly - podaje rozwiazanie twojego problemu:

     Zintegruj sobie SP3 i sterowniki SATA ze swoja instalka XP

A jak? Ano - pytaj na wlasciwej grupie. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-09-02 18:48:51
Autor: identyfikator: 20040501
nowa p³yta i instalacja XP
    Zintegruj sobie SP3 i sterowniki SATA ze swoja instalka XP

no dziêki za informacjê, a mo¿e wiesz czy SP2 nie wystarczy - bo tak± p³ytkê mam...

Data: 2009-09-02 18:55:06
Autor: GLaF
nowa p³yta i instalacja XP
Dnia Wed, 2 Sep 2009 18:48:51 +0200, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

no dziêki za informacjê, a mo¿e wiesz czy SP2 nie wystarczy - bo tak± p³ytkê mam...

Wystarczy. Nie martw siê na zapas, tylko instaluj. A w razie problemów
pytaj na pl.comp.os.ms-winnt

--
GLaF

nowa p³yta i instalacja XP