nowa p³yta i instalacja XP

Data: 2009-09-07 10:40:30
Autor: identyfikator: 20040501
nowa p³yta i instalacja XP
a jeszcze jeden problem, p³yta któr± mam nie ma z³±cza (zielonego) do myszki, ma tylko USB, czy windows przy instalacji zobaczy myszkê na USB? no zaraz mnie co¶ strzeli...

Data: 2009-09-09 12:10:49
Autor: Wiktor S.
nowa p³yta i instalacja XP
a jeszcze jeden problem, p³yta któr± mam nie ma z³±cza (zielonego) do
myszki, ma tylko USB, czy windows przy instalacji zobaczy myszkê na
USB? no zaraz mnie co¶ strzeli...

Zobaczy. Brak FDD i PS/2 to ju¿ norma czy na tak± p³ytê trafi³e¶?

--
Azarien

Data: 2009-09-10 09:06:11
Autor: identyfikator: 20040501
nowa p³yta i instalacja XP

Zobaczy. Brak FDD i PS/2 to ju¿ norma czy na tak± p³ytê trafi³e¶?

dok³adnie, nie pomy¶la³em,¿e mo¿e nie byæ floppa...

nowa p³yta i instalacja XP