nowa polska baza nurkowa w Albanii

Data: 2009-04-01 12:41:43
Autor: Sebastian
nowa polska baza nurkowa w Albanii
Bracia i siostry w nurkowaniu. Spieszę donieść, że powstała baza
nurkowa w Albanii.  Pierwsza nurkowa baza w tym kraju została założona
przez Polaków! Szczegóły na www.nurkowaniealbania.pl. Będzie się
jeszcze poszerzać więc zaglądajcie na nią często ;-) Prowadzi ją dwóch
doświadczonych instruktorów CMAS M2 - Marcin i Heniek. Działa od
czerwca do września. Pozostaje cieszyć się że ostatni kraj bałkański
otworzył się dla zorganizowanej turystyki podwodnej.

Data: 2009-04-02 08:35:52
Autor: Sharm Diver
Sebastian wrote:
[...]

Bardzo spodobał mi się tekst z powyższej strony:

CMAS jest dla pasjonatów nurkowania stawiających na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i przyjaźń, a nie zarabianie pieniędzy. Naszym celem jest nauczyć Cię w miłej atmosferze nawyków bezpiecznego nurkowania, abyś mógł cieszyć się tym sportem przez wiele lat. Dlatego poświęcamy Ci więcej czasu i wymagamy większej ilości nurkowań, by uzyskać uprawnienia, niż inne federacje

Data: 2009-04-02 08:59:20
Autor: Kazik
Sebastian wrote:
> [...]
> czerwca do września. Pozostaje cieszyć się że ostatni kraj bałkański
> otworzył się dla zorganizowanej turystyki podwodnej.

A ja się zastanawiam..?
Jak tam jest tak tanio....
to skąd te ceny nurkowń? i noclegów ?
jeden sezon dwa domy w rodzinnym kraju ?
nio...i zapomnieli koledzy dodać w dojezdzie o opłacie za pobyt autka na terenie Abani :)  no może im umkneło.
Pozdrawiam
Kazik

Data: 2009-04-02 00:15:17
Autor: waterman
On 2 Kwi, 08:59, "Kazik" <nitro...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
jeden sezon dwa domy w rodzinnym kraju ?
nio...i zapomnieli koledzy dodać w dojezdzie o opłacie za pobyt autka na

Ceny podane są za hotele. kwatery znajdziesz w granicacj 6 EUR
Co innego mnie zastanawia, czas przejazdu. Jeżdze do Czarnogóry i
Albanii od ładnych paru lat ale 27 godzin to jest super rekord. Mnie
nie udało się zejść poniżej 35 godzin.
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-04-02 14:13:26
Autor: Sebastian
On 2 Kwi, 09:15, water...@aster.pl wrote:

> [...]

Co innego mnie zastanawia, czas przejazdu. Jeżdze do Czarnogóry i
Albanii od ładnych paru lat ale 27 godzin to jest super rekord. Mnie
pozdrawiam Jarek- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Hej,
Jeżeli znajdziesz w sezonie w Sarandzie miejsce w hotelu za 6 euro to
Ci je opłace - ceny na stronie są to ceny jakich żądają Albańczycy w
sezonie 2009.
Byłem w marcu w Albanii i dojechaliśmy w 27 godzin - domyślam się że
jeździsz w sezonie gdy drogi są zatłoczone - może wyjechałeś  w dzień
a my na noc, a może jesteś ze Szczecina lub Augustowa  a my
wyruszyliśmy z Warszawy - nie przejmuj się to nie znaczy że jesteś
gorszym kierowca po prostu innym :-))) spróbuj przejechać trasą
opisaną na stronie - nam tez w wakacje zajmie to więcej czasu, poza
tym to było 27 godzin jazdy z tankowaniem bez przerw na posiłki
Powodzenia

Data: 2009-04-03 10:34:10
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Sebastian" <sebakwiat@yahoo.com> napisał w wiadomości news:73c8b112-a171-41f1-8dcb-efbdf7ec7f5637g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]

opisaną na stronie - nam tez w wakacje zajmie to więcej czasu, poza
tym to było 27 godzin jazdy z tankowaniem bez przerw na posiłki

Rozumiem ze jechałeś bardzo bezpiecznie i ostrożnie jak przystało na dobrego kierowcę, blisko 2000 km bez chwili wytchnienia jedzenia a pisiu na szybko i dlatego ktoś nie jest gorszym kierowcą od Ciebie? Mam wrażenie że rzeczywiście nie musi się martwić :-))).

Mądre google wskazały mi że średnia prędkość przelotowa ma wynosić 76 km. Niby nie dużo jednak z mojego doświadczenia pokonywania tak odległych tras (np. do Neapolu - porównywalna w odległości i autostradami) aby zmieścić się w takiej średniej musiałeś miejscami grzać 140 i więcej niezależnie od wszystkiego co się na drodze dzieje. Ale w sumie to Twój problem i ludzi z którymi jechałeś. Znam szybszych "mistrzów kierownicy" którzy potrafią wykręcić średnią  na poziomie 120 km/h. przy 3000 tys. km. Zgadnij w jakich okolicach wskazówka prędkościomierza się znajdowała?
Łycha Hołek łycha ;-) A wczoraj po wiosce mistrzowie szos, dawcy nerek, na swoich ścigaczach sprawdzali kto szybciej przemknie. Jednemu się nie udało. A może jednak udało nie zostać kaleką?
Pozdrawiam
Włodek

Data: 2009-04-03 02:01:26
Autor: Sebastian
nowa polska baza nurkowa w Albanii

masz racje - fakt ze jechalismy w nocy przez Polskę i w nocy przez
Albanie zimą gdy nie ma ruchu - a w Macedonii, Serbii i na Węgrzech są
autostrady - zreszta to było ponad 27.. słuszna uwaga
hej

Data: 2009-04-02 07:21:13
Autor: jacekplacek
Kazik <nitrox20@poczta.onet.pl> napisał(a):
> A ja się zastanawiam..?
Jak tam jest tak tanio....
to skąd te ceny nurkowń? i noclegów ?

- bo na Malediwy jeżdzą Ci z kasą, a do Albanii Ci z charakterem!
- bo jesteś odkrywcą a nie turystą!
- bo tubylcy są życzliwi i oglądają się za Tobą gdy idziesz ulicą!
- bo twoja dziewczyna jeśli nie nurkuje to chętniej zostanie na piaszczystej plaży!
- bo bunkry są wszędzie: na plaży, na łące, w górach, i w  dolinie,  w mieście i gminie!
- bo bezpiecznie, nie musisz się poruszać w konwojach jak na Bliskim Wschodzie!
No, takich jaj dawno nie czytałem...

Data: 2009-04-02 13:45:36
Autor: Sebastian

Data: 2009-04-02 13:55:56
Autor: Sebastian
> [...]

jeden sezon dwa domy w rodzinnym kraju ?
nio...i zapomnieli koledzy dodać w dojezdzie o opłacie za pobyt autka na

Kaziu,
No dobrze a gdzie jest taniej? z mojej znajomości cenników nurkowań
wynika że pakiet nurkowy w Albanii jest najtańszy a jak przyjedziesz w
kilka osób to dostaniesz zniżkę do 20% - jesli się myle to wskaż
tańszą baze. (instruktorzy poza tym mają 50% zniżki)

Data: 2009-04-02 23:20:30
Autor: Haw
Sebastian pisze:
Kaziu,
No dobrze a gdzie jest taniej?
pytasz o:
a) Albanię,
b) Adriatyk,
c) Europę,
d) Świat?
z mojej znajomości cenników nurkowań
wynika że pakiet nurkowy w Albanii jest najtańszy a jak przyjedziesz w
kilka osób to dostaniesz zniżkę do 20% - jesli się myle to wskaż
tańszą baze.
to prawda tylko w a i b, a pewnie i to nie do końca, bo pewnie można wleźć na dziko bez żadnych kwitów i konsekwencji. Skoro jedzie się samochodem to można zapakować małą sprężarkę i butle. Zwłaszcza jeśli większą paczką. A rybak za 10 euro będzie woził ekipę cały dzień gdzie chcesz, skoro tam tak tanio jak piszesz.
  (instruktorzy poza tym mają 50% zniżki)
instruktorem nie jestem, więc tej zniżki nie biorę pod uwagę.

Pozdrawiam,
Haw.

Data: 2009-04-03 01:15:59
Autor: Sebastian
nowa polska baza nurkowa w Albanii
On 2 Kwi, 23:20, Haw <hawgr...@gmail.com> wrote:
Sebastian pisze:> Kaziu,
> [...]

chcesz, skoro tam tak tanio jak piszesz.
  (instruktorzy poza tym mają 50% zniżki)
instruktorem nie jestem, więc tej zniżki nie biorę pod uwagę.

w sumie masz racje - ale jak juz będziesz w Albanii to wpadnij na kawe
do Sarandy przedyskutujemy inne kwestie :-)))

Data: 2009-04-03 21:42:41
Autor: Haw
Sebastian pisze:
[...]

Dzieki za zaproszenie. miast wpadac, zajde planowo jak bede w okolicy.

Pozdrawiam,
Haw

Data: 2009-04-02 09:56:40
Autor: Sharm Diver
Sebastian wrote:
Bracia i siostry w nurkowaniu. Spieszę donieść, że powstała baza
nurkowa w Albanii. Pozostaje cieszyć się że ostatni kraj bałkański
otworzył się dla zorganizowanej turystyki podwodnej.

Czy możecie napisać co ciekawego można zobaczyć w Albanii po wodą?
Na pewno wiele osób to zainteresuje.
Jeździli tam już 10 lat temu na nurkowania instruktorzy z CMAS WKP w Warszawie. W Technice Podwodnej też pewnie coś wiedzą... Ale pewnie nie tylko oni..

Data: 2009-04-02 10:42:08
Autor: kurek
nowa polska baza nurkowa w Albanii
WItam

Czy możecie napisać co ciekawego można zobaczyć w Albanii po wodą?
Na pewno wiele osób to zainteresuje.

w Albanii jest kilka fajnych nurkowych jaskiń.

Jarek Kur

Data: 2009-04-02 02:48:10
Autor: waterman
nowa polska baza nurkowa w Albanii
On 2 Kwi, 10:42, "kurek" <kure...@poczta.onet.pl> wrote:
WItam

> Czy możecie napisać co ciekawego można zobaczyć w Albanii po wodą?
> Na pewno wiele osób to zainteresuje.

w Albanii jest kilka fajnych nurkowych jaskiń.

Jarek Kur

I nie tylko jaskiń, jest bardzo dużo wraków, szczególnie blisko
Montenegro
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-04-02 14:01:58
Autor: Sebastian
On 2 Kwi, 09:56, Sharm Diver <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
Sebastian wrote:
> [...]

Jeździli tam już 10 lat temu na nurkowania instruktorzy z CMAS WKP w
Warszawie. W Technice Podwodnej też pewnie coś wiedzą... Ale pewnie nie

hej, to co najważniejsze czyli opisy miejsc nurkowych mają być na
stronie za kilka dni.

Data: 2009-04-05 13:40:22
Autor: MK
Sebastian wrote:
> [...]

tylko oni..

hej, to co najważniejsze czyli opisy miejsc nurkowych mają być na

Właśnie - co tam jest - nie ukrywam, że temat jest ciekawy.
Jak daleko jest do piaszczystej plaży, gdzie żona i dziecko mogą siedzieć?
Czy nurkujemy z lodzi czy z brzegu?
Od kiedy można się pojawiać u Was?
Jak to sie ma w jakości nurkowania (w sensie życie pod wodą) do innych akewnów? Np taka Chorwacja.
Czy jest sens jechać w maju, a jeśli tak to z jakimi kosztami się można liczyć (2 osoby dorosłe +5latek)?
Samoloty tylko od czerwca? Jeśli tak, jak sie do Was dostać?

MK

Data: 2009-04-05 14:38:57
Autor: Sebastian
On 5 Kwi, 13:40, "MK" <bi...@mathilde.pl> wrote:

> [...]

liczyć (2 osoby dorosłe +5latek)?
Samoloty tylko od czerwca? Jeśli tak, jak sie do Was dostać?

Witam serdecznie, oto odpowiedzi:
1. miejsca nurkowe: zapraszam na strone internetową, szczególnie dużo
jest wraków z różnych okresów ale jeszcze nie wszystkie mamy
rozpoznane, bo jest to nasz pierwszy sezon, ze zdjęciami też mizernie,
ale się poprawimy
2. Jedna plaża jest pod Hotelem Maestral - tam gdzie baza ,do plaży
jest 30 m, z Hotelu Stars do miejskiej plaży jest około 300 metrów .
3. nurkujemy z łodzi
4. będziemy od drugiego tygodnia czerwca do września
5. latają samoloty na Corfu tyle tylko że z przesiadką - mozliwe opcje
opisane są na stronie.
6. życie podwodne jest dużo bogatsze niż w Chorwacji i Czarnogórze,
zwłaszcza to osiadłe bo ruch na wodzie i aktywność rybaków są znikome
7. cennik nurkowy i ceny - zapraszam na stronę internetową
z wyrazami uszanowania
Sebastian

Data: 2009-04-09 04:16:39
Autor: Sebastian
nowa polska baza nurkowa w Albanii
miejsca nurkowe w Albanii są już opisane na stronie www.nurkowaniealbania.pl
W maju pojawią siękolejne. Miłej lektury!

nowa polska baza nurkowa w Albanii