nowa pralka

Data: 2011-04-21 22:16:29
Autor: Marek
nowa pralka
Moja stara pralka AWG 680 (Whirlpool) dokonała zywota i muszę kupić nową.

W sklepie są dostepne:
1. AWE 6519/P (Whirlpool) http://cokupic.pl/produkt/Whirlpool-AWE-6519P (tą
poleca sprzedawca)

2. Mastercook PTE 1036

3. Electrolux EWB 10525 W http://cokupic.pl/produkt/Electrolux-EWB-105205-W

Zależy mi na:
1. Pralka ładowana od góry
2. Nie może tańczyc podczas wirowania. Mój stary AWG 680 czasem podskakuje
przy 400 rpm, przy 700 - zapomnieć o wykorzystaniu tej prędkości.
3. Program pranie ręczne czy coś w tym rodzaju
4. dodatkowe płukanie (alergicy w domu :) )
5. Regulajcja obrotów wirowania (ze względu na p. 2: przy niekorzystnym
rozłożeniu ladunku w bebnie da się uzyć 250 obra, na 500 już może się
pralka wyłączyć/zatańczyć. A 250 obrotów to i tak lepiej, niż brak
wirowania

Z w/w pralek bardzo mi się podoba funkcjonalność electroluxa ( skrócone
programy, dodatkwe płukanie, ale.. wirówanie się zaczyna od 500 obrotów, a
chciałbym 250-400. Górna granica dowolna :)

Może ktos się podzielic doświadczeniami ? Z tego, co czytałem w necie to
whirlpool nie cieszy się dobrą sławą...

Data: 2011-04-21 22:19:03
Autor: Marek
nowa pralka
i jeszcze...

przydałoby się pozycjonowanie bebna i (koniecznie!!) mozliwość wyprania
kilku podkoszulków w adekwatnej do wielkości ładunku ilości wody.

Koszt pralki: do 1500, wolałbym 1100

nowa pralka