nowa smieszka rowerowa we Wroclawiu

Data: 2010-07-16 07:29:51
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
nowa smieszka rowerowa we Wroclawiu
Cześć.

Zainspirowany opisami warszawskich wynalazków spieszę podzielić się z wami
nowym produktem ścieżkopodobnym we Wrocławiu. Mam na myśli ciąg w ulicy
Topolowej na Brochowie.

Dla nie znających miejsca - bardzo boczna uliczka osiedlowa z praktycznie
żadnym ruchem. Do najbliższej innej ścieżki rowerowej jest chyba kilka
kilometrów.

Przebieg ścieżki - mniej więcej po czerwonym:
http://www.kurczak.one.pl/~qrczak/topolowa.jpg

Rysowane z pamięci, ale istota projektu zachowana

wersja googlomapowa: http://695.utnij.net
Szczególnie słodka jest ona dla jadących od ul. Mościckiego w stronę
Leonarda Da Vinci. Zgadnijcie czemu? ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-16 11:55:39
Autor: Norbert
nowa smieszka rowerowa we Wroclawiu
Duzo jest takich przykladow, np w Poznaniu:
http://ujeb.pl?LgMKhs2DmB
Nawet nie pamietam kiedy to powstalo, na ulicy Jana Brzechwy zostala 'namalowana' smieszka na starym, dziurawym chodniku z tych klasycznych plyt (ale tak dziurawy ze wywrotka grozi obraniem ze skory). Droga nie jest jakos specjalnie uczeszczana, w kazdym razie jest tam dobra widocznosc i raczej nie ma grozby rozjechania. Oprocz tego dziurawego chodnika co kawalek jest jakies male skrzyzowanie i krawezniki. Od razu mowie ze nigdy nie nie jechalem :) Mam nadzieje ze na nowej bukowskiej bedzie sciezka do lotniska i dalej.

nowa smieszka rowerowa we Wroclawiu