nowa wersja nowej strony

Data: 2009-06-28 17:47:55
Autor: R 4
nowa wersja nowej strony
Cześć. Pamiętacie dyskusję sprzed jakiegoś czasu:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/80c930670aa0a543/65568bcc46c182cb#65568bcc46c182cb
Przyjąłem słowa krytyki i po dobrych kilkunastu miesiącach ciężkiej
pracy powstała wersja (poprzednio byl flash teraz php) niekomercyjnej
strony ogólnie motocyklowej www.motocykl.cc . Zapraszam i proszę
szanowne bractwo motocyklowe o słowa krytyki.

Robert
www.motocykl.cc

Data: 2009-06-29 08:55:48
Autor: Arni
nowa wersja nowej strony
R 4 pisze:
[...]

tak na szybko:
w rozdzielczosci 1024 x 768 połowe ekranu od góry zajmuje szare pole z banerem. Tylko drugie pół ekranu pozostaje na tresc.
A tresc jest scisnieta na jakis 2/3 szerokosci bo pozostaja niewykorzystane marginesy po bokach o szerokosci mniej wiecej bocznych kolumn. Przegladarka fo firefox ale w IE jest tak samo.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-29 09:24:23
Autor: Easy
nowa wersja nowej strony

Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:h29ohi$506$1inews.gazeta.pl...
R 4 pisze:
[...]

 nie chciałabym powtarzac Kolegi, ale odniosłam takie samo wrażenie.
Tresci jeszcze nie przegladałam, bo nie czas teraz na to;) ale stonka wyglada jakby ktos na kartce od bloku do malowania przykleił kartke A4 a to z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-06-29 03:58:29
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony
On 29 Cze, 08:24, "Easy" <e...@motocykle.nospam.org> wrote:
Użytkownik "Arni" <a...@NO.spam> napisał w wiadomościnews:h29ohi$506$1inews.gazeta.pl...>R 4 pisze:

> [...]

z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

Układ stron

Data: 2009-06-29 04:13:19
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony

> [...]

z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

Cześć :) I to już? Że za wąski interfejs? I za duże marginesy? Tam
portal społecznościowy, bardziej dopracowany niż "nasza klasa",
encyklopedia z możliwością dodawania wpisów...darmowa giełda...A
Panowie żeby poszerzyć... ;) Ale i tak dziękuję za opinie...
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Data: 2009-06-29 17:59:32
Autor: Jacot
nowa wersja nowej strony
R_4 <xxxxr4@gmail.com> wrote:

[...]

Chcesz zobaczyc dobra opinie zrob ja sam;)
Mnie tam pasuje bo taki maly mam, monitorek.
Jestem pod wrazeniem historycznych.
Narobiles sie, faktycznie.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-29 11:19:41
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony

[...]

Mówisz o encyklopedii? To faktycznie mój konik i marzenie takie, żeby
powstała naprawdę rzetelna baza danych wszystkich marek motocykli i
modeli. Z dużymi, dobrymi fotkami i opisami technicznymi. I to nie
tylko zabytków, ale motocykli współczesnych też. Liczę na pomoc w tym
temacie. Każdy właściwie może dokonać wpisu aczkolwiek, ponieważ to
encyklopedia poważna ma być, zostawiłem sobie możliwość akceptacji
wpisu więc takowe będą się ukazywały z pewnym opóźnieniem. Takich
ograniczeń nie ma w innych działach.
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Data: 2009-06-29 21:19:58
Autor: Jacot
nowa wersja nowej strony
R_4 <webmaster@motocykl.cc> wrote:

Mówisz o encyklopedii?

O toto:)
Sa tam rzeczy, ktorych nie widzialem:)
A to mie sie w ogole rzadko zdarza w ostatnich latach, zebym wszedl na
jakas strone i zostal tam dluzej:) --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-07-02 10:51:16
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony
On 29 Cze, 20:19, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
R_4 <webmas...@motocykl.cc> wrote:
> [...]

O toto:)
Sa tam rzeczy, ktorych nie widzialem:)
A to mie sie w ogole rzadko zdarza w ostatnich latach, zebym wszedl na

Dzięki za słowa uznania :) dorzucilem klika fotek o Brough Superior SS
100 zobacz koniecznie, jedna maszynka stoi u Japonczyka w
pokoju...bylem na Twojej stronce też...no no kawał dobrze podanej i
fachowej informacji... no i dużo histori motocyklowej...gratuluję
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Data: 2009-07-02 20:33:58
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony
Natychmiast zapisałem w "ulubionych". Moim zdaniem perfekcyjna. Niczego bym nie
zmieniał tylko dodawał nowe materiały. Dawno już szukałem w sieci czegoś takiego
po polsku!
Jeden rysunek (WSK Dudek 175 rysowany przez Juno771) zamieściłem pomniejszony na
mojej stronie z linkiem do twojej. Mam nadzieję, że pozwolisz.... ;)

Powodzenia!!!

wojkop
www.rockers.webd.pl

Data: 2009-07-02 20:50:18
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony
Ale zarejestrować to się u ciebie nie mogę. Co nie wymyślę - pokazuje się komunikat:
"Fatal error: Cannot use string offset as an array in
/home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Data: 2009-07-02 21:06:47
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony
Ale zarejestrować to się u ciebie nie mogę. Co nie wymyślę - pokazuje się
komunikat:
"Fatal error: Cannot use string offset as an array in
/home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Sorry! zapomniałem się podpisać pod tym postem o problemach z logowaniem.

wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2009-07-02 14:20:43
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony
On 2 Lip, 20:06, "wojkop" <wojkopWYTNI...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> /home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Sorry! zapomniałem się podpisać pod tym postem o problemach z logowaniem.

sorki, byl błąd, ale już się powinieneś zarejestrowac bez problemu i
jeśli Twój nick był caferacer to konto się usunie żebyś mogł go użyć
ponownie
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Data: 2009-07-03 00:22:13
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony

sorki, byl błąd, ale już się powinieneś zarejestrowac bez problemu i
jeśli Twój nick był caferacer to konto się usunie żebyś mogł go użyć
ponownie

Najpierw próbowałem jako "wojkop", potem jako "caferacer" :)

Pozdr!

wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2009-07-04 13:32:47
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony
On 2 Lip, 23:22, "wojkop" <wojkopWYTNI...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> ponownie

Najpierw próbowałem jako "wojkop", potem jako "caferacer" :)

Wygląda na to, że się powiodło ok, sorki za te problemy, system sie
dociera jak maszynka i czasem coś też musi zazgrzytać. Dorzuciłem
właśnie zaległe fotki z wystawy w Dublinie. Są dziwne maszynki,
naprawde... http://www.motocykl.cc/reports.php?mode=view&id=49
Pozdro
Robert
www.motocykl.cc