nowa wersja nowej strony

Data: 2009-07-02 20:33:58
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony
Natychmiast zapisałem w "ulubionych". Moim zdaniem perfekcyjna. Niczego bym nie
zmieniał tylko dodawał nowe materiały. Dawno już szukałem w sieci czegoś takiego
po polsku!
Jeden rysunek (WSK Dudek 175 rysowany przez Juno771) zamieściłem pomniejszony na
mojej stronie z linkiem do twojej. Mam nadzieję, że pozwolisz.... ;)

Powodzenia!!!

wojkop
www.rockers.webd.pl

Data: 2009-07-02 20:50:18
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony
Ale zarejestrować to się u ciebie nie mogę. Co nie wymyślę - pokazuje się komunikat:
"Fatal error: Cannot use string offset as an array in
/home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Data: 2009-07-02 21:06:47
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony
Ale zarejestrować to się u ciebie nie mogę. Co nie wymyślę - pokazuje się
komunikat:
"Fatal error: Cannot use string offset as an array in
/home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Sorry! zapomniałem się podpisać pod tym postem o problemach z logowaniem.

wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2009-07-02 14:20:43
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony
On 2 Lip, 20:06, "wojkop" <wojkopWYTNI...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> /home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Sorry! zapomniałem się podpisać pod tym postem o problemach z logowaniem.

sorki, byl błąd, ale już się powinieneś zarejestrowac bez problemu i
jeśli Twój nick był caferacer to konto się usunie żebyś mogł go użyć
ponownie
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Data: 2009-07-03 00:22:13
Autor: wojkop
nowa wersja nowej strony

sorki, byl błąd, ale już się powinieneś zarejestrowac bez problemu i
jeśli Twój nick był caferacer to konto się usunie żebyś mogł go użyć
ponownie

Najpierw próbowałem jako "wojkop", potem jako "caferacer" :)

Pozdr!

wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2009-07-04 13:32:47
Autor: R_4
nowa wersja nowej strony
On 2 Lip, 23:22, "wojkop" <wojkopWYTNI...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> ponownie

Najpierw próbowałem jako "wojkop", potem jako "caferacer" :)

Wygląda na to, że się powiodło ok, sorki za te problemy, system sie
dociera jak maszynka i czasem coś też musi zazgrzytać. Dorzuciłem
właśnie zaległe fotki z wystawy w Dublinie. Są dziwne maszynki,
naprawde... http://www.motocykl.cc/reports.php?mode=view&id=49
Pozdro
Robert
www.motocykl.cc