nowe BMW

Data: 2010-07-07 14:49:38
Autor: mmaurycy
nowe BMW
Data: 2010-07-07 16:20:48
Autor: de Fresz
nowe BMW
On 2010-07-07 14:49:38 +0200, mmaurycy <mmaurycy@vp.pl> said:

http://moto.onet.pl/1618046,1,olbrzym-ze-stajni-bmw,artykul.html?node=19735

Już w zeszłym roku na jesieni pokazywali koncepta na których¶ targach.

de Fresz

Data: 2010-07-08 20:13:20
Autor: Piotr May
nowe BMW
W dniu 2010-07-07 14:49, mmaurycy pisze:
http://moto.onet.pl/1618046,1,olbrzym-ze-stajni-bmw,artykul.html?node=19735

moze byc fany motur z tego. Taki nastepca duzych mocnych turystow jak ZZR1100 czy XX

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-08 13:03:20
Autor: doktorski
nowe BMW
On 8 Lip, 20:13, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
> [...]

>http://moto.onet.pl/1618046,1,olbrzym-ze-stajni-bmw,artykul.html?node...

moze byc fany motur z tego. Taki nastepca duzych mocnych turystow jak
Taa, juz widze jak pierdola sie w nim sprzegla, skrzynie, dyfry, absy,
immobilisery, panewki czy cokolwiek innego.Zwlaszcza jek jestes np. w
Slowenii...
Nigdy wiecej BMW. Niech oni najpierw pojada na kilka miesiecy do
Japonii i naucza sie, ze nie mozna robic motocykli z bakelitu.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-09 08:43:17
Autor: masti
nowe BMW
Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 13:03:20 -0700, osobnik zwany doktorski
wystukał:

> [...]

Nigdy wiecej BMW. Niech oni najpierw pojada na kilka miesiecy do Japonii
i naucza sie, ze nie mozna robic motocykli z bakelitu.

zaraz po tym jak japońce nauczą się, że nie montuje się gumowych przewodów hamulcowych :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-09 11:08:35
Autor: de Fresz
nowe BMW
On 2010-07-09 10:43:17 +0200, masti <gone@to.hell> said:

[...]

zaraz po tym jak japońce naucz± się, że nie montuje się gumowych
przewodów hamulcowych :)

Tak po piwnej rozmowie z Doktorskim - ale przewody se zapdejtujesz za, niech bedzie pińcet. A dyfer? A zmemlon± skrzynie? A zajechane w 20kkm sprzęgło? Mercedes tera to też już nie to samo, co dawniej. Się widać dobre Bumy skończyły w okolicach serii R1150.

de Fresz

Data: 2010-07-09 10:13:25
Autor: masti
nowe BMW
Dnia pięknego Fri, 09 Jul 2010 11:08:35 +0200, osobnik zwany de Fresz
wystukał:

On 2010-07-09 10:43:17 +0200, masti <gone@to.hell> said:

[...]

przewodĂłw hamulcowych :)

Tak po piwnej rozmowie z Doktorskim - ale przewody se zapdejtujesz za,
niech bedzie pińcet. A dyfer? A zmemloną skrzynie? A zajechane w 20kkm
sprzęgło? Mercedes tera to też już nie to samo, co dawniej. Się widać
dobre Bumy skończyły w okolicach serii R1150.

no za pińcet. A mam 82kkm i nic się nie psuje :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-09 10:16:16
Autor: AZ
nowe BMW
On 2010-07-09, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

No wienc napisal, ze dobre Bumy sie skonczyly w okolicach serii R1150.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-09 10:21:59
Autor: masti
nowe BMW
Dnia pięknego Fri, 09 Jul 2010 10:16:16 +0000, osobnik zwany AZ wystukał:

On 2010-07-09, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

no wiem :)
bym się zupgradeował na 1150 max. 1200 sie mi nie podoba :(

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-09 12:42:23
Autor: de Fresz
nowe BMW
On 2010-07-09 12:21:59 +0200, masti <gone@to.hell> said:

No wienc napisal, ze dobre Bumy sie skonczyly w okolicach serii R1150.

no wiem :)
bym się zupgradeował na 1150 max. 1200 sie mi nie podoba :(

No. A jakże pochlebna opinia Doktorskiego (i nie tylko jego) dotyczy serii K1200. Można przez aproksymację zakładać, że nowej K1600 będzie technologicznie bliżej do nich niż do R1100-1150.

de Fresz

Data: 2010-07-09 13:28:10
Autor: AZ
nowe BMW
On 9 Lip, 12:42, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:

No. A jakże pochlebna opinia Doktorskiego (i nie tylko jego) dotyczy
serii K1200. Można przez aproksymację zakładać, że nowej K1600 będzie
technologicznie bliżej do nich niż do R1100-1150.

No i ile tam panewek :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-10 23:11:31
Autor: Wojciech G.
nowe BMW
Użytkownik "de Fresz" napisał:
No. A jakże pochlebna opinia Doktorskiego (i nie tylko jego) dotyczy serii K1200. Można przez aproksymację zakładać, że nowej K1600 będzie technologicznie bliżej do nich niż do R1100-1150.

Siemka po małej przerwie.

No więc ja ujeżdżam K1200 R Sport trzeci sezon. Jak dot±d - nic się nie działo i dalej się nie dzieje - w sensie awarii.
No, może mały kapselek na obudowie kardana odpadł, odkupiłem - 30 złotych.
Dzisiaj mojemu moturu stuknęło 30.000 km przebiegu. Jeżdżę dalej.
A w temacie uogólnień -> w ostatnim numerze motocykla przeprowadzono test sportowych litrów (m.in. BMW  S 1000 RR, R1, GSX-R). Były testy prędko¶ci maksymalnej. W trakcie testów w Gixerze korbowód wyszedł bokiem i tyle go widziano, natomiast w R1 wytentegowała uszczelka spod głowicy. Czyli japońskie badziewia s± o kant ch.... , no nie ?

Bez sensu, nie ma co uogólniać, zarówno S1000RR, GSX-R czy R1 to bardzo zacne maszyny. Choć każda z nich może miewać wady w jakim¶ egzemplarzu. To się po prostu zdarza. Nie ma co kruszyć kopii i się na darmo ekscytować. Zostawmy to tym, co nie maj± żadnej z tych maszyn i marz± o tym by sobie z zazdro¶ci ponarzekać.

PZDR,

Wojciech G.
K 1200 R Sport, Wawa zone.

Data: 2010-07-09 13:24:41
Autor: doktorski
nowe BMW
On 9 Lip, 11:08, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:

Tak po piwnej rozmowie z Doktorskim - ale przewody se zapdejtujesz za,
niech bedzie pińcet. A dyfer? A zmemlon± skrzynie? A zajechane w 20kkm
sprzęgło?
A panewke? :)

Mercedes tera to też już nie to samo, co dawniej. Się widać
dobre Bumy skończyły w okolicach serii R1150.
Wszyscy to mowia. Ale problem jest gdzie indziej: gdyby sie
bakelitowcy zorientowali i bronili marki toby klientom pomogli w
naprawie. Ale odpowiedzi w stylu "ma pan zepsuty motocykl i trzeba go
naprawic" przyprawiaja mnie o dreszcze i niechec wszelaka do smigielka
pod kazda postacia. Zlotowki juz u nich nie zostawie. Grosza nawet.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-11 01:38:26
Autor: marusc
nowe BMW
W dniu 2010-07-09 10:43, masti pisze:

zaraz po tym jak japońce nauczą się, że nie montuje się gumowych
przewodĂłw hamulcowych :)

I nauczą się robić nie pękające plastiki. Te słynne i lecisz w kupie odłamków. W bumie owiewki się nie kruszą.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-07-11 23:40:50
Autor: maverik
nowe BMW

Użytkownik "marusc" <chmuram@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1b09h$j6k$1inews.gazeta.pl...
[...]

najlepsze plastiki robią włosi, potem niemcy i japończycy

nowe BMW