nowe BMW F800R, Kawa Z750, Suzuki GSR750 lub Yamaha FZ8 - szukam testów

Data: 2011-04-25 04:32:25
Autor: Artur
nowe BMW F800R, Kawa Z750, Suzuki GSR750 lub Yamaha FZ8 - szukam testów
Panowie i Panie,

szukam testów porównawczych powyższych maszyn lub też chętnie usłyszę Wasze opinie. Noszę się z zamiarem kupienia któregoś z powyższych (gdzieś tam w tle tłucze mi się jeszcze po łepetynie Ducati lub Honda 600RR).
Motorek - jako drugi, do miasta głównie, moc wystarczajaca.

Pomożecie? :)

Data: 2011-04-25 07:28:52
Autor: kocyk
Artur wrote:
[...]

GSR i FZ8 sa adresowane raczej do mniej doswiadczonych motocyklistow, a bmw to bmw. Bierz kawe, da najwiecej radochy.
K.

Data: 2015-02-05 09:44:08
Autor: rafi.bed
W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2011 07:28:52 UTC+2 użytkownik kocyk napisał:

GSR i FZ8 sa adresowane raczej do mniej doswiadczonych motocyklistow, a bmw to bmw. Bierz kawe, da najwiecej radochy.
K.

Witam, noszę się z zamiarem zakupu nowego motocykla, proszę o opinie na temat BMW F800R 2015.
Dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam - Rafał

Data: 2011-04-25 10:36:24
Autor: duddits
W dniu 2011-04-25 04:32, Artur pisze:
[...]

Chętnie, ale trochę na to za wcześnie. GSR ledwo co trafił do salonów.
Jakiś tydzień temu dostałem zaproszenie na jazdę testową, więc nie
miałem jeszcze okazji porównać np. z FZ8.
Nie wiem czy gdzieś w mediach pojawiło się już takowe porównanie, ale
IMHO różnice będą raczej kosmetyczne. O F800R pisano dość obszernie w
Motormanii (02/11), a o Kawie w ŚM (03/11).

--
duddits
FZ8N.pl

nowe BMW F800R, Kawa Z750, Suzuki GSR750 lub Yamaha FZ8 - szukam testów