Data: 2009-05-25 15:30:08 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
bratPit[pr] pisze:
mam pytanie do osób obeznanych z tematem, pytanie jak w tytule, ponieważ C5 jest dość nowym modelem ale czy Citroen nie wprowadził tam patentów mogących nadmiernie obciążać kieszeń w trakcie eksploatacji? Chyba jeszcze za nowe na opinie ;/ Znajomy odbiera C5 kombi za 2 tygodnie. 2.0 143 mozna zawsze zachipowac w salonie na ~165-170KM. Mam 407SW 2.0HDi (masa wlasna 1565kg) i zachipowana na 388Nm jezdzi bardzo fajnie ;) Wczesniej na 350Nm tez nie bylo zle. |
|
Data: 2009-05-25 15:32:30 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Mam 407SW 2.0HDi (masa wlasna 1565kg) i zachipowana na 388Nm jezdzi bardzo fajnie ;) Wczesniej na 350Nm tez nie bylo zle. ps - nastepne [za+-rok] bedzie na 80% nowe C5, na 19% C4 picasso na 1% cos innego ;) |
|
Data: 2009-05-25 15:43:01 | |
Autor: bratPit[pr] | |
nowe C5 co to warte? | |
Mam 407SW 2.0HDi (masa wlasna 1565kg) i zachipowana na 388Nm jezdzi jak wspomniałem nie prowadziłem jeszcze tej C5-tki ale jak do niej wsiadłem po teście nowego Avensisa to miałem wrażenie że avensis to wóz drabiniasty na drewnianych kołach, brat |
|
Data: 2009-05-25 15:43:59 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
bratPit[pr] pisze:
ps - nastepne [za+-rok] bedzie na 80% nowe C5, na 19% C4 picasso na 1% cos innego ;) Znajomy zamowil wersje z hydro - sam jestem ciekaw jak to jezdzi |
|
Data: 2009-05-25 15:46:58 | |
Autor: bratPit[pr] | |
nowe C5 co to warte? | |
jak wspomniałem nie prowadziłem jeszcze tej C5-tki ale jak do niej widziałem kawałek testu na którejś z niemieckich stacji, dwoma kołami jechali po asfalcie a dwoma po poboczu - nie było czuć różnicy między jazdą samym asfaltem ;-) brat |
|
Data: 2009-05-25 15:56:37 | |
Autor: gosmo | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gve7gn$ghn$1inews.gazeta.pl...
widziałem kawałek testu na którejś z niemieckich stacji, dwoma kołami jechali po asfalcie a dwoma po poboczu - nie było czuć różnicy międzyjak wspomniałem nie prowadziłem jeszcze tej C5-tki ale jak do niejZnajomy zamowil wersje z hydro - sam jestem ciekaw jak to jezdzi Na polskich drogach, to chyba lepiej czuć, bo serwis może nieźle kosztować. |
|
Data: 2009-05-25 16:01:16 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
gosmo pisze:
Znajomy zamowil wersje z hydro - sam jestem ciekaw jak to jezdziwidziałem kawałek testu na którejś z niemieckich stacji, dwoma kołami jechali po asfalcie a dwoma po poboczu - nie było czuć różnicy między U mnie w miesicie taksiarz mial XM'a z przebiegiem 512kkm i hydro dzialalo jak trzeba. Z tego co mowil, jedynie na czym nie oszczedzal to olej LHV. Jezdzi tez duzo cytryn C5 i chyba problemu z hydro nie maja... |
|
Data: 2009-05-25 16:05:52 | |
Autor: Marcin Luty | |
nowe C5 co to warte? | |
U mnie w miesicie taksiarz mial XM'a z przebiegiem 512kkm i hydro dzialalo jak trzeba. Z tego co mowil, jedynie na czym nie oszczedzal to olej LHV. LHM+ -- ml |
|
Data: 2009-05-25 21:42:20 | |
Autor: bratPit | |
nowe C5 co to warte? | |
Na polskich drogach, to chyba lepiej czuć, bo serwis może nieźle kosztować. kolega miał Xsantię która miała na liczniku ponad 200kkm bo ile w rzeczywistości nikt nie wie i tylko czyścił jakies korektory? i to było wszystko co robił w tym zawieszeniu hydro, poza tym po Xsantii polubił francuskie auta więc nie ma co demonizować, brat |
|
Data: 2009-05-27 01:58:25 | |
Autor: slaweks | |
nowe C5 co to warte? | |
On 25 Maj, 21:42, "bratPit" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> Na polskich drogach, to chyba lepiej czuć, bo serwis może nieźle Przypominam, że Xantia całe sterowanie miała mechaniczne - C5 elektronicznie więc większa jest szansa, że się popsuje - reszta jest taka sama (może tylko inne sfery) |
|
Data: 2009-05-26 07:47:28 | |
Autor: Arek M | |
nowe C5 co to warte? | |
widziałem kawałek testu na którejś z niemieckich stacji, dwoma kołami jechali po asfalcie a dwoma po poboczu - nie było czuć różnicy międzyjak wspomniałem nie prowadziłem jeszcze tej C5-tki ale jak do niejZnajomy zamowil wersje z hydro - sam jestem ciekaw jak to jezdzi Paradoksalnie ta część tego auta mimo swego skomplikowania jest chyba najmniej awaryjnym jego elementem. W dwóch, wczesniej trzech C5 z 2007 roku z ktorymi miałem do czynienia psulo sie chyba wszystko inne - ale nigdy nie zawiodły podzespoły zawieszenia hydro. -- PozdrawiAM! WRX/240KM/305Nm |
|
Data: 2009-05-27 02:01:21 | |
Autor: slaweks | |
nowe C5 co to warte? | |
On 26 Maj, 07:47, Arek M <arkadiusz_dot_matus...@gazeta.pl> wrote:
> Na polskich drogach, to chyba lepiej czuć, bo serwis może nieźle kosztować. Paradoksalnie ma mniej części, które mogą się zużyć. |
|
Data: 2009-05-26 22:54:09 | |
Autor: Michał | |
nowe C5 co to warte? | |
>> Znajomy zamowil wersje z hydro - sam jestem ciekaw jak to jezdzi na podstwie innego francuza musze przyznać że jazda po dziurach kończy sie wymianą opon. jeździsz nic nie czuć a jak wpadniesz na autostrade okazuje się że przy 140km/h coś drga, idziesz z oponami a one rozwalone. tak a zjazdy na pobocze przy dowolnej prędkości sa dobre jak nie czuć :) możliwość tego że zamiast hamowania jak ktoś wyprzedza i się nie mieści wskakujesz 2 kołami na krawężnik itp.. a zawiesznia to nic nie ruszy :) (chyba ?) ale i tak trzeba zmienić auto.. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-05-25 15:58:46 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
bratPit[pr] pisze:
Znajomy zamowil wersje z hydro - sam jestem ciekaw jak to jezdzi Jakis czas temu (z miesiac-dwa temu) na Discovery na dwoch autach C5 i chyba jakis Merc zamontowali kamery i ruszyli ubita droga gruntowa. Obrazu z kamery z Merca nie dalo sie ogladac, bo calosc latala gora dol i na boki.. Z C5 obraz powoli plywal gora dol.. Czad. |
|
Data: 2009-05-25 15:49:24 | |
Autor: kamil | |
nowe C5 co to warte? | |
"Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> wrote in message news:gve870$16vn$6bgp.inds.pl... bratPit[pr] pisze: Nie na Discovery tylko BBC w Top Gear, nie C5 tylko C6 i nie Mercedes tylko BMW. Reszta sie zgadza. ;-)) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-05-25 17:09:05 | |
Autor: Pawel | |
nowe C5 co to warte? | |
Nie na Discovery tylko BBC w Top Gear, nie C5 tylko C6 i nie Mercedes tylko BMW. Reszta sie zgadza. ;-)) To tak jak z rowerami na placu czerwonym:) |
|
Data: 2009-05-25 16:02:26 | |
Autor: kamil | |
nowe C5 co to warte? | |
"Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> wrote in message news:gvebnn$59v$1inews.gazeta.pl... Nie na Discovery tylko BBC w Top Gear, nie C5 tylko C6 i nie Mercedes tylko BMW. Reszta sie zgadza. ;-)) Ano. :) Swoja droga C5 ladne auto, troche prezesiarskie dla nudnego garniaka, ale wykonczenie w srodku naprawde mile. Od jakiegos czasu mysle czy by przy kolejnej zmianie nie wziac czegos wygodniejszego i C5 wlasnie wpadl mi w oko. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-05-25 23:08:46 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
nowe C5 co to warte? | |
kamil pisze:
"Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> wrote in message news:gvebnn$59v$1inews.gazeta.pl... Ty?!?! Kupiłbyś francuskie padło? :> Wiesz co na to łyżka? ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona. GG: 291246, skype: kenickie_PL |
|
Data: 2009-05-26 08:38:06 | |
Autor: kamil | |
nowe C5 co to warte? | |
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote in message news:gvf1g2$2b2$1news.dialog.net.pl... kamil pisze: Ej no, cytryny zawsze mi sie podobaly, raz prawie zamiast Mazdy BXa 1.9GTi czy jak mu bylo kupilem :) Citroen to zadna francja, bo sie nie psuje! Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-05-25 17:09:46 | |
Autor: Pawel | |
nowe C5 co to warte? | |
Tfu z samochodami:D
|
|
Data: 2009-05-25 18:14:58 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
kamil pisze:
Nie na Discovery tylko BBC w Top Gear, nie C5 tylko C6 i nie Mercedes tylko BMW. Reszta sie zgadza. ;-)) na 99% widzialem to na discovery bo w TV ogladam tylko discovery ;) |
|
Data: 2009-05-25 16:06:16 | |
Autor: szerszen | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gve870$16vn$6bgp.inds.pl... Jakis czas temu (z miesiac-dwa temu) na Discovery na dwoch autach C5 i chyba jakis Merc zamontowali kamery i ruszyli ubita droga gruntowa. a jestes pewny ze to nie bylo c6? widzialem cos podobnego w chyba top gear, ale tam bylo wlasnie c6 |
|
Data: 2009-05-25 16:11:56 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
szerszen pisze:
Jakis czas temu (z miesiac-dwa temu) na Discovery na dwoch autach C5 i chyba jakis Merc zamontowali kamery i ruszyli ubita droga gruntowa. po jednym poscie nizej dochodze do wniosku, ze to bylo C6.. Nie mniej efekt powien byc ten sam w C5 z hydro (uwaga - nie kazda nowa C5 ma hydro!) |
|
Data: 2009-05-26 15:54:03 | |
Autor: Rafał | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gve8kl$e7r$1news.task.gda.pl...
W C funf jest takie samo zawiesznie jak w C6. Jestem posidaczem Xanti która ma 300K wg. licznika bo wg. zużycie środka z 400 najmarniej. Zero problemów z zawiszenienim -- Pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-26 07:19:30 | |
Autor: czupakabra | |
nowe C5 co to warte? | |
On 26 Maj, 15:54, "Rafał" <nie.lu...@spamu.pl> wrote:
Użytkownik "szerszen" <szers...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:gve8kl$e7r$1news.task.gda.pl... W C funf jest takie samo zawiesznie jak w C6. Nie do końca: - C5 moze być na sprężynach, C6 jest tylko hydro - C6 ma większy rozstaw kół co już samo w sobie wpływa na komfort pozdrawiam Sebastian Ford Focus II, Citroen XM 2,5 td |
|
Data: 2009-05-26 18:27:46 | |
Autor: Rafał | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "czupakabra" <sebba12@go2.pl> napisał w wiadomości news:efd3df38-a991-45cd-8306-303065761f05y9g2000yqg.googlegroups.com... On 26 Maj, 15:54, "Rafał" <nie.lu...@spamu.pl> wrote: Użytkownik "szerszen" <szers...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:gve8kl$e7r$1news.task.gda.pl... W C funf jest takie samo zawiesznie jak w C6. Nie do końca:Czepiasz się :) - C5 moze być na sprężynach, C6 jest tylko hydronoooo... zgadza się, ale mówimy o hydro więc nikt chyba nie pomyślał o resorakach :) - C6 ma większy rozstaw kół co już samo w sobie wpływa na komfortnapewno jest pewne różnica na korzyść C6, ale nie sądzę, że aż tak wielka. Myślę, że przytaczanym teście C5 nie wypadało by dużo gorzej -- Pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-27 08:54:08 | |
Autor: Waldek Godel | |
nowe C5 co to warte? | |
Dnia Tue, 26 May 2009 07:19:30 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):
- C6 ma większy rozstaw kół co już samo w sobie wpływa na komfort Ma większy rozstaw osi a nie kół - płyta podłogowa jest wspólna, ma tylko rózne długości -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-05-25 16:08:11 | |
Autor: Marcin Luty | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gve870$16vn$6bgp.inds.pl... bratPit[pr] pisze: Na top-gear byl podobny test ,tylko ze na hipodromie a w roli konkurentow wystepowaly BMW E60 i C6. Ale efekt podobny :-) -- ml |
|
Data: 2009-05-25 16:11:06 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
Marcin Luty pisze:
Na top-gear byl podobny test ,tylko ze na hipodromie a w roli konkurentow wystepowaly BMW E60 i C6. Ale efekt podobny :-) ooo to chyba to. |
|
Data: 2009-05-26 11:52:13 | |
Autor: Wawelski | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:4A1AA6FA.2060009kowalma.kom... Marcin Luty pisze: Tutaj można zobaczyć jak to wygląda: http://www.youtube.com/watch?v=mgnnoAhni-M Pzdr Wawelski |
|
Data: 2009-05-26 03:22:14 | |
Autor: czupakabra | |
nowe C5 co to warte? | |
On 25 Maj, 15:58, "Marcin J. Kowalczyk" <kowa...@kowalma.kom> wrote:
Jakis czas temu (z miesiac-dwa temu) na Discovery na dwoch autach C5 i Te drobne - zauważalne na filmie drgania - w normalnej jeżdzie prawie nie czujemy ale to one najbardziej wpływają na zmęczenie kierowcy. W przypadku C5 różnica komfortu pomiędzy "spreżyną" (miękko zestrojoną), a hydro nie jest aż tak duża - jak w autach wiekszych CX, XM, czy C6. Mysląc o hydro warto zwrócić uwagę na inny aspekt zawieszenia - chyba żadne auto w tej cenie nie ma aktywnego zawieszenia z możliwości dopasowanie do trybu jazdy (sport/komfort). Nie chodzi tu o charakterystykę wtrysku czy wpomagania. pozdrawiam Sebastian Ford Focus II, Citroen XM 2,5 td |
|
Data: 2009-05-26 17:46:40 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
nowe C5 co to warte? | |
czupakabra pisze:
Mysląc o hydro warto zwrócić uwagę na inny aspekt zawieszenia - chyba Ino, ze guzik sport jest dostepny w poprzednim C5 (czyli wersja II) tylko z duzymi silnikami 2.2 HDI i w najwiekszej benzynie. W nowej C5 to zeby w ogole miec hydro to trzeba kupic juz 2 litry i to w odpowiedniej wersji wyposazenia, a guzik sport to nawet nie wiem jak dokupic. Niemniej jednak mialem ten guzik w pierwszej wersji C5 i faktycznie dawal roznice. KJ |
|
Data: 2009-05-26 18:36:48 | |
Autor: Rafał | |
nowe C5 co to warte? | |
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:gvh31c$egu$1atlantis.news.neostrada.pl... a guzik sport to nawet nie wiem jak dokupic. nie da rady dokupić :) - jest w sandardzie wersji z hydro. -- Pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-25 21:42:07 | |
Autor: bratPit | |
nowe C5 co to warte? | |
2.0 143 mozna zawsze zachipowac w salonie na ~165-170KM. poczekaj poczekaj bo nie załapałem, ASO robi takie sztuki? i nie traci się gwarancji? jaki rząd wielkości kosztów? brat |
|
Data: 2009-05-25 22:02:42 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
bratPit pisze:
2.0 143 mozna zawsze zachipowac w salonie na ~165-170KM. Peugeot robi cos takiego w salonach. Moj mechanik od francozow mowil, ze za czasow jak on pracowal jako doradca techniczny to wozili auta na lawecie do Goduli. Moj znajomy kupowal rok temu 407 w salonie to ASO zapronowalo mu chipa lub samodzielna wyprawe do Krakowa (Godula). Cena chipa w ASO i Goduli ta sama - 2500zl. Jak w grudniu chipowalem swoja 407 to Godula pytal czy auto na gwarancji Peugeot Polska. |
|
Data: 2009-05-27 09:48:17 | |
Autor: bratPit | |
nowe C5 co to warte? | |
Chyba jeszcze za nowe na opinie ;/ Znajomy odbiera C5 kombi za 2 tygodnie. a jeszcze jedna myśl, jak na tym tle wypada nowa laguna, poza tym że przód ma brzydki jak noc a tył ładny, laguna I jest uważana za solidne auto, to z LII ph1 były same kłopoty, w ph2 pozmieniali troche rzeczy i było lepiej, a co z LIII ? na autocentrum wygląda że źle nie jest, dzieki za opinie brat |
|
Data: 2009-05-27 10:40:27 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
nowe C5 co to warte? | |
bratPit pisze:
Chyba jeszcze za nowe na opinie ;/ Znajomy odbiera C5 kombi za 2 tygodnie. wlasnie moj znajomy przesiada z LII phI do C5.... Powiedzial ze LIII mu nie pasuje (a mnie namawial na LIII jak szukalem auta ;) ) |
|
Data: 2009-05-27 12:31:57 | |
Autor: bratPit | |
nowe C5 co to warte? | |
wlasnie moj znajomy przesiada z LII phI do C5.... Powiedzial ze LIII mu ech :D no i bądź tu mądry, pytam dlatego że widzę że renówka poszła mocno w promocję, 2.0Dci 150KM w wersji privilege cos koło 95tys, brzmi ciekawie, do tego jak się ma w firmie auta to jeszcze coś da się urwać więc może też być ciekawą alternatywą, brat |
|