nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!

Data: 2011-03-10 22:02:37
Autor: RobertS
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
http://prnews.pl/pko-bank-polski/premiera-ror-ow-w-ofercie-pko-banku-polskiego-59737.html

poleciłem swoim staruszkom zlikwidowanie konta w ww. banku, bo płacą jak za zboże (za konto, dostęp do netu i przelewy internetowe), ale może bank będzie miał jakąś interesującą ofertę dla nich?

tylko czy możliwa będzie (bezpłatna) zmiana rodzaju konta na jedno z tych nowych?

RobertS

Data: 2011-03-10 22:06:32
Autor: f

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ilbe9d$2na5$3opal.icpnet.pl...
[...]

NIE

http://samcik.blox.pl/2011/03/PKO-BP-przewraca-do-gory-nogami-oferte-ROR-ow-I.html

Data: 2011-03-10 22:21:11
Autor: RobertS
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jes zcze nie było!

NIE

http://samcik.blox.pl/2011/03/PKO-BP-przewraca-do-gory-nogami-oferte-ROR-ow-I.html

czuję się jak bym dostał strzał w potylicę, miałem naprawdę WIELKĄ nadzieję, ze ten bank wreszcie zaoferuje coś fajnego, na rynkowych warunkach...a tutaj znowu ZONK ;-/

ps
Sz. Majewski teĹĽ tani nie jest, no nie?

RobertS

Data: 2011-03-13 21:27:00
Autor: MLST
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci

czyli nowe konto to nowy numer ?

Molestowana
http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/kolega_starszy.html

Data: 2011-03-10 22:25:25
Autor: Paweł
RobertS wrote:

http://prnews.pl/pko-bank-polski/premiera-ror-ow-w-ofercie-pko-banku-
polskiego-59737.html

"posiadacze PKO Konto za Zero mogą liczyć na brak opłat za prowadzenie
 rachunku, jeĹ›li zapewniÄ… systematyczne miesiÄ™czne wpĹ‚ywy na konto
 w wysokoĹ›ci co najmniej 2 tys. zĹ‚."

powinni to nazwac kontem za dwa i trzy zera :>

Data: 2011-03-10 22:34:06
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-10 22:25, Paweł pisze:
RobertS wrote:

[...]

tak, ale aby zmienić istniejące konto na ww. trzeba zapłacić 50 zł! i wtedy można zachować ten sam numer rachunku...

nie dotyczy to nowych klientów więc może spróbuję...tylko czy w swojej ofercie PKO ma jeszcze jakieś inne interesujące usługi? myślę np. o depozytach z interesującym oprocentowaniu ;-)

mam konto w EB do odstrzału więc może się skuszę na ww.

RobertS

Data: 2011-03-10 23:06:26
Autor: krzysztofsf
On 10 Mar, 22:34, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

nie dotyczy to nowych klientów więc może spróbuję...tylko czy w swojej
ofercie PKO ma jeszcze jakie¶ inne interesuj±ce usługi? my¶lę np. o
depozytach z interesuj±cym oprocentowaniu ;-)

mam konto w EB do odstrzału więc może się skuszę na ww.

A czym Cie EB skrzywdził ?

Data: 2011-03-11 11:37:14
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-11 08:06, krzysztofsf pisze:
[...]

zrobił się bardzo ¶redni, oprócz konta oszczędno¶ciowego (4,05%) nic ciekawego nie oferuje

RobertS

Data: 2011-03-11 11:43:09
Autor: ±ćęłń󶼿
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
No i PZ nie oferuje, ani legitymowania się paszportem.
Co do stopy odsetek znacznie lepszy jest SKOK.

-- -- -

oprócz konta oszczędno¶ciowego nic ciekawego nie oferuje

Data: 2011-03-11 15:33:56
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-11 12:43,  ±ćęłń󶼿 pisze:
No i PZ nie oferuje, ani legitymowania się paszportem.
Co do stopy odsetek znacznie lepszy jest SKOK.

w ktorym musisz ui¶cić opłatę za przyst±pienie do grona członków,
bez tego żadnego konta, lokaty ani kredytu nie załatwisz ;-/

RobertS

Data: 2011-03-12 09:03:13
Autor: Piotr
W dniu 2011-03-11 15:33, RobertS pisze:

w ktorym musisz ui¶cić opłatę za przyst±pienie do grona członków,
bez tego żadnego konta, lokaty ani kredytu nie załatwisz ;-/

Ile kosztuje takie wpisowe? I które ze SKOK'ów oferuj± najlepsze oprocentowanie?

Data: 2011-03-13 23:11:19
Autor: Ra
W dniu 2011-03-12 09:03, Piotr pisze:
[...]

nie korzystałem ale skok wołomin był/jest ponoć jednym z lepszych
sprawdĽ na ich stronie

Data: 2011-03-14 00:11:43
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 13 Mar 2011 23:11:19 +0100, Ra napisał(a):

Ile kosztuje takie wpisowe? I które ze SKOK'ów oferuj± najlepsze
oprocentowanie?

nie korzystałem ale skok wołomin był/jest ponoć jednym z lepszych
sprawdĽ na ich stronie

 Pierwsze wrażenie - kiepsko z t± instytucj±, skoro nawet porz±dnej strony
nie potrafi± sobie zrobić.

 Drugie - nieĽle ukryta ta opłata wpisowa. Po 10 minutach klikania dałem
sobie spokój. Je¶li znasz jej wysoko¶ć - to się podziel.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-14 12:35:21
Autor: ±ćęłń󶼿
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
Strzelam na 50 zł.

-- -- -

Data: 2011-03-14 18:17:46
Autor: spa
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!

Użytkownik " ±ćęłń󶼿" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ill228$hmp$1inews.gazeta.pl...
Strzelam na 50 zł.

mniej więcej ciut więcej
http://konto.blox.pl/2010/11/SKOK-WOLOMIN-CZ-1.html
http://www.bankier.pl/forum/temat_open-finance-wnioski-wazne-14-dni-skok-wolomin,7593049.html
http://www.skok.wolomin.pl/www/s01_1.html
http://lokat.pl/lokaty-skok

Data: 2011-03-16 05:47:26
Autor: C.
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
> Strzelam na 50 zł.

Dobry strzał. Zapytałem poczt± wewnętrzn± bank wskazuj±c brak pełnej
tabeli opłat i prowizji na stronie, i błędy tam gdzie teoretycznie
taka tabela się powinna znajdować (był cennik, ale stary). No i
cichaczem już poprawili stronę, chociaż oficjalnej odpowiedzi jak nie
było tak nie ma.

http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=auto_249/section=ogol

C.

Data: 2011-03-16 14:12:47
Autor: ±ćęłń󶼿
nowe RORy w ofercie PKO BP
Tabela jest.
Z tego co widać to różnica tylko i wył±cznie taka:

a) 6,90 / mies. (je¶li wpływy powyżej 2 tys./m.);
b) bezpłatne przelewy internetowe zamiast 50 gr/szt.

Koniec i kropka.
Czyli inwestycja 50 zł w zmianę umowy komu¶ o większych wpływach i sporej liczbie przelewów zwróci się po kilku miesi±cach.

Data: 2011-03-16 16:39:17
Autor: XYZ
On 16.03.2011 13:47, C. wrote:
> [...]

taka tabela się powinna znajdować (był cennik, ale stary). No i
cichaczem już poprawili stronę, chociaż oficjalnej odpowiedzi jak nie

Pełna tabela od pocz±tku uwzględnia tę opłatę i jest dostępna w na podstronie Opłaty (na samej górze w prawej czę¶ci strony głównej, nad okienkiem szukaj)

Data: 2011-03-16 15:39:46
Autor: ±ćęłń󶼿
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
Przynajmniej płacisz za zostanie Członkiem co brzmi dumnie, a nie jakim¶ starym przenoszonym ch... za wyrzucone 50 zł w PKO BP ;-))

-- -- -

Data: 2011-03-13 23:08:22
Autor: Ra
W dniu 2011-03-11 11:37, RobertS pisze:
[...]

IMHO eb nigdy nie miał nic ciekawego oprócz %
na plus że cały czas trzymaj± się w czołówce dlatego nie zamkn±łem jeszcze tam konta
być może też kredyty maj± nienajgorsze

Data: 2011-03-11 22:15:28
Autor: ±ćęłń󶼿
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
Ciekawe, czy wtedy zachowasz też historię rachunku.
Bo za likwidację historii rachunku "bo nowy system wprowadzili¶my" w PKO to się nóż w kieszeni otwierał.

-- -- -

aby zmienic istniejace konto na ww. trzeba zaplacic 50 zl! i wtedy mozna
zachowac ten sam numer rachunku.

Data: 2011-03-14 02:46:39
Autor: bastek72
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
14 marca nastał, a www.pkobp.pl nic nie wie o promocji

Data: 2011-03-14 00:50:42
Autor: C.
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
14 marca nasta , awww.pkobp.plnic nie wie o promocji

Niby się już pojawiło: http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=1/podgrupa=14/section=indy
Ale jak widzę hasło "Najważniejsze opłaty" (co brzmi jakby kto¶ nie
chciał mi zaprz±tać głowy całym cennikiem ;-) ) i jednocze¶nie brak
jakiego¶ PDFa który podsumowałby zbiorczo wszystkie prowizje na które
mogę trafić, to chwilowo poczekam z migracj± żeby przekonać się na
czym się można potkn±ć.

C.

nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!