nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!

Data: 2011-03-10 22:06:32
Autor: f
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ilbe9d$2na5$3opal.icpnet.pl...
http://prnews.pl/pko-bank-polski/premiera-ror-ow-w-ofercie-pko-banku-polskiego-59737.html

poleciłem swoim staruszkom zlikwidowanie konta w ww. banku, bo płacą jak za zboże (za konto, dostęp do netu i przelewy internetowe), ale może bank będzie miał jakąś interesującą ofertę dla nich?

tylko czy możliwa będzie (bezpłatna) zmiana rodzaju konta na jedno z tych nowych?

NIE

http://samcik.blox.pl/2011/03/PKO-BP-przewraca-do-gory-nogami-oferte-ROR-ow-I.html

Data: 2011-03-10 22:21:11
Autor: RobertS
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jes zcze nie było!

NIE

http://samcik.blox.pl/2011/03/PKO-BP-przewraca-do-gory-nogami-oferte-ROR-ow-I.html

czuję się jak bym dostał strzał w potylicę, miałem naprawdę WIELKĄ nadzieję, ze ten bank wreszcie zaoferuje coś fajnego, na rynkowych warunkach...a tutaj znowu ZONK ;-/

ps
Sz. Majewski teĹĽ tani nie jest, no nie?

RobertS

Data: 2011-03-13 21:27:00
Autor: MLST
nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci

czyli nowe konto to nowy numer ?

Molestowana
http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/kolega_starszy.html

--

nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!