[multi] nowe (Wyższe!) oprocentowanie w multi

Data: 2009-03-04 13:26:21
Autor: Filip
[multi] nowe (Wyższe!) oprocentowanie w multi
O dziwo multibank podnosi oprocentowanie Multimaxów i lokat
http://multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=40797

Informujemy, że od 5 marca 2009r. zostanie wprowadzone nowe oprocentowanie rachunków oszczednościowych MultiMax , które będzie uzależnione od wysokości salda:

     *
       MultiMax Aquarius 4,55% do kwoty 89 999,99zł
                                     5,05% od kwoty 90 000,00zł
     *
       MultiMax                4,45% do kwoty 89 999,99zł
                                     5,05% od kwoty 90 000,00zł

Jednocześnie informujemy, że zmianie ulegnie oprocentowanie złotowych lokat terminowych.

Data: 2009-03-04 20:05:24
Autor: RobertS
[...]

i progi się zmieniły, teraz jest do 20kzł i >20kzł...

RobertS

Data: 2009-03-04 21:46:53
Autor: JanKo
[mBanki] Wyższe oprocentowanie w eMax+
Agent RobertS nadaje:

nowe oprocentowanie rachunków oszczednościowych MultiMax , które będzie uzależnione od wysokości salda:

i podobnie w mBanku - http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=351
z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

Data: 2009-03-04 22:05:07
Autor: Jacek Erazmus
Wyższe oprocentowanie w eMax+
On 4 Mar, 21:46, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent RobertS nadaje:

i podobnie w mBanku -http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=351
z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

Odpłynęło im kilkaset baniek depozytów to rura im zmiękła ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-04 23:36:08
Autor: kl1
On 5 Mar, 07:05, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:

Odpłynęło im kilkaset baniek depozytów to rura im zmiękła ;-)

ale lokaty dalej w dół(nie licząc rocznej)
Teraz na 3M dają połowę tego co niektóre banki - nie jest to
symboliczna różnica więc.
No i mniej niż na emax+.

Data: 2009-03-05 00:39:04
Autor: Mariusz Tasarz
> [...]

> z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

Odpłynęło im kilkaset baniek depozytów to rura im zmiękła ;-)

można powiedzieć, że "podwyższyli", ale w zasadzie, to obniżyli jak
dla mnie,
bo do tej pory najwyżej oprocentowana lokata to było 6% i dało się
znieść,
a teraz to 5,05%

kolejny strzał w stopę (chyba już w trzecią), nie będzie już gdzie
strzelać ;)

Mariusz

Data: 2009-03-14 18:36:38
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:792c4437-9d09-4bf5-be82-110790339f55s28g2000vbp.googlegroups.com...

kolejny strzał w stopę (chyba już w trzecią), nie będzie już gdzie
strzelać ;)

Zostały jeszcze kolana. :)

Data: 2009-03-05 07:33:34
Autor: Mariusz
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):
z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

I podwyzka oprocentowania na 4,25% naprawde jest konkurencyjna w stosunku do
oferty Eurobanku, Aliora, VWB, czy tez lokatek killer na 7%, badz lokat
open-fajansowskich? Dla mnie to jakis ruch w stylu PKO BP - dac cos
malutkiego, zeby chociaz czesci tych, ktorzy zamierzaja uciekac z
mbanku/multi, nie chcialo sie tego robic. Taktyka rodem z najlepszych posuniec
takich tuzow bankowosci jak bph, pekao czy pko bp :( --

Data: 2009-03-05 17:38:18
Autor: JanKo
[mBanki] Wyższe oprocentowanie w eMax+
Agent Mariusz  nadaje:

I podwyzka oprocentowania na 4,25% naprawde jest konkurencyjna w
stosunku do oferty Eurobanku, Aliora, VWB, czy tez lokatek killer na
7%, badz lokat open-fajansowskich?

Różnica ułamka procenta rocznie dla konta oszczednościowego w walucie która straciła prawie 50% wartości w ciągu kilku miesięcy nie ma praktycznego znaczenia. Po pierwsze to jest jednak PODWYŻKA w momencie kiedy wszyscy spodziewali się obniżki. Nie na tyle by szaleć i gnać z oszczednościami na złamanie karku ale dla mnie to siurpryz wart odnotowania. Warunki innych lokat systematycznie się pogarszają.

Data: 2009-03-06 00:41:49
Autor: kl1
On 5 Mar, 17:38, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:

>Po pierwsze to jest jednak PODWYŻKA w momencie
kiedy wszyscy spodziewali się obniżki.
Widać błędnie się spodziewali bo ostatnio wiele podwyżek
oprocentowania
na KO i lokatach.

Data: 2009-03-06 08:31:13
Autor: Mariusz
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):
odnotowania. Warunki innych lokat systematycznie się pogarszają.

Spoko, faktem jest ze jak chcesz 3-miesieczna lokate to w EB masz gwarantowane
6%, a negocjowane podobno 7% ale nie bylo mi dane sie o tym przekonac, w
meritum masz 7% bez laski, w OF masz na dwa miechy 8%, nie licze "marmurkowych
propozycji", w ktore trzeba sie mocno wczytac i przeanalizowac czy jest
optymalna - ale wybor jest dziki i szeroki. Mozesz isc do oddzialow, mozesz
zakladac przez internet, full kolor.   W multibanku masz wielka oferte! 4,10%. I wielki gratis do tego - jeden
miesieczny multimax oprocentowany na maksymalnie 5,05% przy czym nie wiem czy
znajdzie sie choc jeden jelen ktory bedzie trzymal >90kpln na takim
oprocentowaniu i na takich warunkach... Dziekuje za uwage, psia mac - wiem
wiem, jestem malkontent ;)  --

[multi] nowe (Wyższe!) oprocentowanie w multi