[Gazownia] nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej

Data: 2011-12-19 12:13:08
Autor: Olin
[Gazownia] nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Przyznam, ¿e dawno tak nie by³em i zupe³nie ominê³y mnie tamtejsze nowo¶ci:

http://wyborcza.pl/1,75478,10839024,Prokurator_ma_dosc_rasistowskich_koszul_w_Tatrach.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Potrzeba jednej iskry, by spaliæ las, ale ca³ej paczki zapa³ek,
¿eby rozpaliæ grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-19 04:18:27
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dam Ci radê. Nie czytaj GW. To pomaga.

Data: 2011-12-19 13:49:36
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 04:18:27 -0800 (PST), serak napisa³(a):

Nie czytaj GW. To pomaga.

Zapisaæ siê do ONR czy w waleniu z pi±chy?
Przy okazji: jak± lekturê polecaj± Matucha i Staruch?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czego¶ niemo¿liwego, a szef zaliczy to do twoich obowi±zków.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-19 05:24:04
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Zapisaæ siê do ONR czy w waleniu z pi±chy?
Po prostu nie czytaj GW. I tylko tyle. Zrobisz oczywi¶cie co zechcesz.

Data: 2011-12-19 14:47:38
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 05:24:04 -0800 (PST), serak napisa³(a):

Po prostu nie czytaj GW.

Czy dziêki temu osi±gnê stan umys³u Antka Policmajstra albo chocia¿
legendowej Anny Fotygi?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie mo¿na zmieniæ. Mo¿na zmieniæ kobietê, ale to niczego nie
zmienia."

Data: 2011-12-19 06:05:00
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Czy dziêki temu osi±gnê stan umys³u Antka Policmajstra albo chocia¿
legendowej Anny Fotygi?
¯e zacytujê (bo w gruncie rzeczy o to mi chodzi³o):
"Chlopie idz z tym na pl.soc.polityka albo uzalaj sie na forach GW."

Data: 2011-12-19 15:31:43
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 06:05:00 -0800 (PST), serak napisa³(a):

¯e zacytujê (bo w gruncie rzeczy o to mi chodzi³o):
"Chlopie idz z tym na pl.soc.polityka albo uzalaj sie na forach GW."

¯e zacytujê ju¿ kiedy¶ cytowane:
"Czemu to, pra³acie, Nie tak sami ¿ywiecie, jako nauczacie?"

Data: 2011-12-22 14:06:14
Autor: Arek
W dniu 2011-12-19 15:05, serak pisze:
[...]
Wpisujcie miasta które popieraj± GW:)

A.

Data: 2011-12-22 14:20:22
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Thu, 22 Dec 2011 14:06:14 +0100, Arek napisa³(a):

Wpisujcie miasta które popieraj± GW

Na pierwszym miejscu, bez dwóch zdañ, pojawi siê W³oszczowa.

Data: 2011-12-19 15:17:51
Autor: Waldek Brygier
Olin wrote:
Czy dziêki temu osi±gnê stan umys³u Antka Policmajstra albo chocia¿
legendowej Anny Fotygi?

A to postêp bêdzie?
:-P

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2011-12-19 15:29:36
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 15:17:51 +0100, Waldek Brygier napisa³(a):

stan umys³u Antka Policmajstra albo chocia¿
legendowej Anny Fotygi?

A to postêp bêdzie?

Kol. kol. Serak i Szufla bêd± zachwyceni.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Je¶li kto¶ ma pieni±dze, to sk±d¶ je ma."
Lech Kaczyñski (prezydent)

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-19 15:47:52
Autor: szufla
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Kol. kol. Serak i Szufla bêd± zachwyceni.

Tak , bedziemy zachwyceni jesli cie to zadowli, a teraz idz juz i baw sie w politycznego trolla gdzie indziej.

sz

Data: 2011-12-19 15:49:28
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 15:47:52 +0100, szufla napisa³(a):

 a teraz idz juz i baw sie w politycznego trolla gdzie indziej.

Masz pecha; usenet to nie programy Pospieszalskiego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Przejd± lata i wieki przemin±, pójd± w zapomnienie z³odzieje
 i aferzy¶ci z pierwszych stron gazet, a ojca Tadeusza Rydzyka
 bêd± zapewne wspomina³y pokolenia jak Ojca Kordeckiego.
 Prawda zmartwychwsta³a, choæ grobu pilnowali ¿o³nierze."
prof. W³odzimierz Bojarski

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-19 06:51:07
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Tak, tak masz racjê. Jestem z Tob±.

Data: 2011-12-20 09:05:30
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 06:51:07 -0800 (PST), serak napisa³(a):

 Jestem z Tob±.

Cieszê siê, ¿e - wbrew g³oszonym na preclu opiniom - uda³o mi siê kogo¶
przekonaæ.

Data: 2011-12-19 14:51:00
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Mon, 19 Dec 2011 14:43:16 +0100, szufla napisa³(a):

 idz z tym na pl.soc.polityka

Bardzo jestem wdziêczny, ¿e akurat mnie wyró¿ni³e¶ swym zainteresowaniem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Warto¶æ kobiety polega na jej zdolno¶ciach rozrodczych i mo¿liwo¶ci
wykorzystania do prac domowych"
¶w. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-20 12:44:49
Autor: Hektor
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
U¿ytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisa³

Nie czytaj GW. To pomaga.

Zapisaæ siê do ONR czy w waleniu z pi±chy?
Przy okazji: jak± lekturê polecaj± Matucha i Staruch?

Widzê, ¿e znasz tylko dwa skrajne ¶wiaty? "Gazetê czytasz, gazetê wiesz".

ZK

Data: 2011-12-20 13:03:22
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Tue, 20 Dec 2011 12:44:49 +0100, Hektor napisa³(a):

Widzê, ¿e znasz tylko dwa skrajne ¶wiaty? "Gazetê czytasz, gazetê wiesz".

Szukasz chêtnych na ustawkê?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodz±cego za³amania nerwowego jest przekonanie,
 ¿e nasza praca jest szalenie wa¿na"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-20 13:23:54
Autor: gl
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej

Szukasz chêtnych na ustawkê?

zamiast tu smêciæ, mo¿e lepiej zapisz siê na jak± wycieczkê?

http://onrpodhale.boo.pl/index.php?kat=wedrowkionrp

w góry te¿ je¿d¿±, pogadacie sobie przy ognisku i nabierzesz optymizmu;

g.

Data: 2011-12-20 08:09:40
Autor: Filip
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Witam!
On 20 Gru, 13:23, "gl" <grzlipnidod...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

http://onrpodhale.boo.pl/index.php?kat=wedrowkionrp

w góry te¿ je¿d¿±, pogadacie sobie przy ognisku i nabierzesz optymizmu;

Ale jak Olin nie ma ochoty jechaæ dol. Chocho³owsk± k³adem, to moga
siê pok³óciæ na samym pocz±tku wycieczki, zanim zaczn± dyskutowaæ na
przyk³ad o przedwojennym kierowniku TOPR.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-12-20 11:53:21
Autor: Marek
Nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Chocho³owska w TPN okazuje siê podwójnym kuriozum :).
Klikn±³em w link powy¿ej i z zaciekawieniem obejrza³em na stronie
"dumnych bia³ych mê¿czyzn" kilka obrazków z ich turystyki politycznej.
Niektórzy chyba nie s± dumni, bo nie maj± twarzy, tylko szare owale.
To dumowstyd czy dumotchórzostwo? Ale moro maj± fajne :).

--
Marek

Data: 2011-12-20 13:50:36
Autor: serak
Nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Niektórzy chyba nie s± dumni, bo nie maj± twarzy, tylko szare owale..
To dumowstyd czy dumotchórzostwo? Ale moro maj± fajne :).
Marek
Ptrzecie¿ Olin monitoruje.

Data: 2011-12-20 20:30:15
Autor: Titus Atomicus
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
In article <807d5148-4f8a-405a-a73e-6a494f3dfa83@x7g2000yqb.googlegroups.com>,
 Filip <fs72@wp.pl> wrote:

> [...]
siê pok³óciæ na samym pocz±tku wycieczki, zanim zaczn± dyskutowaæ na
przyk³ad o przedwojennym kierowniku TOPR.

A co z nim bylo nie tak?

TA

Data: 2011-12-20 11:41:32
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
A co z nim bylo nie tak?
> TA
Nie czyta³ GW.

Data: 2011-12-21 09:18:39
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Tue, 20 Dec 2011 20:30:15 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa³(a):

A co z nim bylo nie tak?

Nie mia³ szans na cz³onkostwo w elitarnym ONR:
http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Oppenheim

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Wierzê, ¿e tam w górze jest co¶, co czuwa nad nami.
 Niestety, jest to rz±d."
Woody Allen

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-21 09:30:47
Autor: szufla
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Skoro niestety watek jest kontynuowany, chcialem sie ciebie zapytac, dlaczego ty jako nadworny "cyngiel" Michnika (bo tak sie tutaj prezentujesz) nazywasz swoj ulubiony srodek przekazu "Gazownia", bo ta nazwa to raczej ma zabarwienie negatywne ?

sz.

Data: 2011-12-21 09:42:04
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 09:30:47 +0100, szufla napisa³(a):

 nadworny "cyngiel" Michnika (bo tak sie tutaj prezentujesz) nazywasz swoj ulubiony srodek przekazu "Gazownia",

Michnikowszczyzna to stug³owa hydra, której zwyk³± - ma siê rozumieæ
ogolon± - g³ow± nie zrozumie nawet absolwent Wy¿szej Szko³y Kultury
Spo³ecznej i Medialnej.

Data: 2011-12-21 02:17:01
Autor: serak
[...]
Daj ju¿ spokój chory cz³owieku.

Data: 2011-12-21 11:25:43
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 02:17:01 -0800 (PST), serak napisa³(a):

[...]

Nawet nie wiesz, jak siê cieszê, ¿e siê dla mnie postara³e¶. Potrafisz ju¿ cytowaæ - wprawdzie jeszcze z czê¶ci± sygnaturki - a to ¿e
moja wiadomo¶æ by³a adresowana do kogo innego jest doprawdy drobiazgiem.

Data: 2011-12-21 15:49:50
Autor: Waldek Brygier
Olin wrote:
Nawet nie wiesz, jak siê cieszê, ¿e siê dla mnie postara³e¶.
Potrafisz ju¿ cytowaæ - wprawdzie jeszcze z czê¶ci± sygnaturki

Gdy kocio³ przygania garnkowi, to sam wiesz, co...
Spójrz na swoj± sygnaturkê i odnie¶ j± do netykiety...

Data: 2011-12-22 09:24:27
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:49:50 +0100, Waldek Brygier napisa³(a):

Spójrz na swoj± sygnaturkê i odnie¶ j± do netykiety...

Nieoceniony Waldemarze!

Omawiali¶my tê kwestiê pierdylion razy. ¦wiat przez ostatnie 15 lat siê zmieni³, ale Ty wci±¿ dzielnie trwasz na
rubie¿y.

Data: 2011-12-22 09:50:18
Autor: Waldek Brygier
Olin wrote:
Omawiali¶my tê kwestiê pierdylion razy.

Nie przypominam sobie dyskusji z Tob± na ten, jak i inne podobne tematy, co wcale nie napawa mnie smutkiem...
Ale poniewa¿ id± ¦wiêta, wiêc pewnie i jaki¶ Dzieñ Dobroci (...), to zapodam Ci linka do odpowiedniego has³a w Wikipedii, która co prawda (podobnie jako i Gazownia), nie jest wyroczni±, ale pomaga zrozumieæ wiele spraw:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sygnaturka_(podpis)
Nie wdaj±c siê w dalsze dyskusje, z mojej strony EOT (http://pl.wikipedia.org/wiki/EOT)

Data: 2011-12-22 11:00:02
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Thu, 22 Dec 2011 09:50:18 +0100, Waldek Brygier napisa³(a):

 z mojej strony EOT

Szkoda.
Ch³opaki po treningu w tych swoich plujniach s± bardziej wytrwali, ale z
drugiej strony u¿ywanie w dyskusji jakichkolwiek argumentów zupe³nie nie
le¿y w ich naturze.

Data: 2011-12-22 16:12:30
Autor: Henek D±browski
W dniu 2011-12-22 09:24, Olin pisze:

Omawiali¶my tê kwestiê pierdylion razy.
¦wiat przez ostatnie 15 lat siê zmieni³, ale Ty wci±¿ dzielnie trwasz na
rubie¿y.

Drogi Olinie !
¦wiat siê zmieni³...
ale Waldemar wci±¿ taki sam ...

PZdr Henek

Data: 2011-12-21 14:35:06
Autor: szufla
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Jednak w dalszym ciagu nie moge zrozumiec o co chodzi w tym wklejaniu linkow z GW w naglowku "Gazownia" :) To juz trwa co najmniej pare ladnych lat.
Najwyrazniej ma jakies problemy emocjonalne i strasznie sie egzaltuje. Gosc jest pod 50, ale to go chyba nie tlumaczy !?

sz

Data: 2011-12-21 15:25:16
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 14:35:06 +0100, szufla napisa³(a):

Jednak w dalszym ciagu nie moge zrozumiec o co chodzi w tym wklejaniu linkow z GW w naglowku "Gazownia"

Chodzi o netykietê.
Przyk³adowo, og³oszenia typu kupiê/sprzedam wypada oznaczyæ w nag³ówku
[spam], za¶ artyku³y prasowe (lub linki do nich) [prasa].
Poniewa¿ czê¶æ populacji naszej ci±gle zdradzanej Ojczyzny ma alergiê na GW, zamiast [prasa] piszê [Gazownia], ¿eby nie nara¿aæ Szczerych Patriotów na cierpienia zwi±zane z czytaniem notatek i artyku³ów publikowanych przez tych zaprzañców. Mam atoli wra¿enie, i¿ moje wysi³ki s± daremne; zamiast ustawiæ sobie stosowny filtr w swych narodowo-patriotycznych czytnikach, ci którzy czekaj± a¿ Mesjasz poprowadzi ich do drugich Wêgier (w dalszej perspektywie nawet drugich Chin) lgn± do owego [Gazownia] jak æmy do ognia. Czasem a¿ mi serce pêka, gdy widzê - choæ po prawdzie nie widzê, a jedynie wnioskujê po reakcjach - jak wbrew sobie czytaj±, skrêcaj± siê w
s³usznym oburzeniu i b³yskotliwie komentuj±.

Data: 2011-12-21 16:15:53
Autor: szufla
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
"Cicho to wariat...."

sz.

Data: 2011-12-21 19:51:50
Autor: Hektor
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
U¿ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa³

"Cicho to wariat...."

Niez³y jest, nie?!
:-))

Data: 2011-12-21 16:15:01
Autor: szufla
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Widze, ze tu i motyw filozoficzny sie wkrada, czyli mialem prawo tego nie rozumiec :/ Coz zycze ci w takim razie powodzenia w pelnieniu swojej waznej misji w sieci.
Ty w ogole widze,  jakis drugi Kaszpirowski jestes. Tylko nie wiem czy smiac sie czy plakac ?

sz.

Data: 2011-12-22 09:34:44
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 16:15:01 +0100, szufla napisa³(a):

nie wiem czy smiac sie czy plakac ?

Ja siê ¶miejê od poniedzia³ku.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Towarzysze! Gdyby¶my mieli walcownie blach cienkich to robiliby¶my
najlepsze w ¶wiecie konserwy miêsne...ale nie mamy miêsa"
 przypisywane W³adys³awowi Gomu³ce

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-21 19:50:40
Autor: Hektor
[...]

A s± na to jakies tabletki?

Data: 2011-12-22 09:33:29
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 19:50:40 +0100, Hektor napisa³(a):

A s± na to jakies tabletki?

Leczenie farmakologiczne nie rokuje dobrze.
Spróbuj rozwi±zaæ swe problemy tradycyjnie, przy pomocy bejsbola.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie ¶mieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-21 09:56:55
Autor: szufla
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Strasznie sie emocjonujesz tym wszystkim.
Nie dostales przypadkiem tam u siebie zbyt duzej dawki promieniowania ?

sz.

Data: 2011-12-21 11:21:43
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 09:56:55 +0100, szufla napisa³(a):

Strasznie sie emocjonujesz tym wszystkim.
Nie dostales przypadkiem tam u siebie zbyt duzej dawki promieniowania ?

Pomogê Ci, bo kocham swych bli¼nich:
http://www.niusy.pl/oe/cytowanie.html
W razie problemów pytaj kol. Seraka, bo pewnie ju¿ upora³ siê z podobnym
problemem.

Bezsprzecznie pójdzie wam migiem i po Nowym Roku pojedziecie wyluzowani na
Jasn± Górê:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10850929,Kibice_na_Jasnej_Gorze___Wskazywac_im_prawde__bedzie.html?lokale=krakow

Data: 2011-12-20 21:57:21
Autor: gl
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej

moga
siê pok³óciæ na samym pocz±tku wycieczki,

eee tam;  jestem pewien, i¿ znajd± wspólny jêzyk siê w wielu sprawach,
choæby w kwestii zalet ma³ej siekierki (600g);

g.

Data: 2011-12-20 14:30:33
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Tue, 20 Dec 2011 13:23:54 +0100, gl napisa³(a):

w góry te¿ je¿d¿±, pogadacie sobie przy ognisku

Zawsze marzy³em o tym, ¿eby zwiedzaæ rubie¿e w sympatycznym gronie.
Znam nawet czterowiersz, który niezawodnie przypadnie do gustu wirtuozom
kastetu:
Mo¿esz wyæ ¿ydowska zgrajo,
Wyborowej sobie nalej.
Chór masonów szczeka g³o¶no,
Ojciec Rydzyk idzie dalej.

Data: 2011-12-20 05:53:32
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
¯enada.

Data: 2011-12-21 09:15:19
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Tue, 20 Dec 2011 05:53:32 -0800 (PST), serak napisa³(a):

¯enada.

No widzisz!
Jak tylko chcesz, potrafisz zdobyæ siê na wywa¿on± autorefleksjê.

Data: 2011-12-21 00:20:04
Autor: serak
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Nie masz rzefczywiscie problemu z faktem, i¿ zamie¶ci³e¶ powy¿ej
chamski, rasistowski tekst?

Data: 2011-12-21 09:37:36
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Wed, 21 Dec 2011 00:20:04 -0800 (PST), serak napisa³(a):

Nie masz rzefczywiscie problemu z faktem, i¿ zamie¶ci³e¶ powy¿ej
chamski, rasistowski tekst?

Umrzesz jako autor niezrozumiany, je¶li nie bêdzie wiadomo komu i na co
odpowiadasz.

Odpowiednia konfiguracja, albo zgo³a zmiana, czytnika niusów powinna byæ
prostsza od sznurowania glanów. Potem mo¿esz poprosiæ ziomali w moro o
pomoc, jak uruchomiæ automagiczn± korektê pisowni.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymaj± sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sze¶ædziesi±t procent, a ¿onaci trzydzie¶ci procent."
¶w. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-20 14:43:23
Autor: Hektor
[...]

Ale zdajesz sobie Grzesiu drogi sprawê, ¿e jeste¶ takim samym maniakiem jak Ci z których tu co chwilê szydzisz, tylko "w drug± stronê"?
Zmieñ ¼ród³o edukacji to mo¿e ta mania prze¶ladowcza trochê Ciê pu¶ci. A i mo¿e wreszcie przestanie¿ wci±¿ lansowaæ Wyborcz± ?

ZK

Data: 2011-12-20 08:02:20
Autor: Filip
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Witam!
On 20 Gru, 14:43, "Hektor" <zpk...@onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "Olin" <k...@adres.w.stopce> napisa³
(...)
[...]
¦ledz±c ten i inne podobne w±tki ¶miem twierdziæ, ¿e Olin za³±cza
doniesienia GW na temat gór i tyle. To na Was ,Szanowni jego
adwersarze, sam fakt, ¿e informacja pochodzi z GW dzia³a jak p³achta
na byka. Nastêpnie Olin komentuje Wasze komentarze i jest weso³o.
Jako, ¿e GW nie czytam, to mi osobi¶cie odpowiada, ¿e kto¶ robi to za
mnie i informacje oko³ogórskie tu zamieszcza.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-12-20 14:45:48
Autor: Olin
nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Dnia Tue, 20 Dec 2011 14:43:23 +0100, Hektor napisa³(a):

Zmieñ ¼ród³o edukacji

Ale jak± krynicê rekomendujesz?

Data: 2011-12-19 13:25:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Gazownia] nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Olin, Mon, 19 Dec 2011 12:13:08 +0100, pl.rec.gory:
Przyznam, ¿e dawno tak nie by³em i zupe³nie ominê³y mnie tamtejsze nowo¶ci:

http://wyborcza.pl/1,75478,10839024,Prokurator_ma_dosc_rasistowskich_koszul_w_Tatrach.html

Lu¼no mi siê skojarzy³o, ¿e ten pan powinien pracowaæ w Dolinie Bia³ego...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-12-22 21:14:35
Autor: Zbynek Ltd.
[Gazownia] nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej
Marek 'marcus075' Karweta napisa³(a) :
[...]

I to chyba najbardziej sensowna odpowied¼ w tym w±tku :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

[Gazownia] nowe atrakcje w Dolinie Chocho³owskiej