nowe auto za 60-70 tys. zł

Data: 2011-08-06 00:00:24
Autor: Filip KK
nowe auto za 60-70 tys. zł
W dniu 2011-08-05 16:09, ttt pisze:
Stoję przed wyborem zakupu nowego samochodu. Budżet to 60-70 tys. zł.

Ma być hatchback, benzyna (ropa już nie mieści się w budżecie), 5-drzwiowy,
klimatyzacja automatyczna, podgrzewane boczne lusterka, pełne koło zapasowe
(żaden zestaw naprawczy).

Na razie oglądam Skodę Octavia i Citroena C4. Widziałem wyprzedaże
Mitsubishi samochodów demontracyjnych - nawet atrakcyjne ceny, ale części
zamienne do Mitsubishi to zbyt duży wydatek, a to też trzeba mieć na uwadze
przy dłuższej eksploatacji samochodu.

A co Wy byście polecali? Na jakie jeszcze inne modele zwrócić uwagę?

Dzięki za sugestie.

Dlaczego chciałbyś zakupić nowy samochód? Nie lepiej byłoby pomyśleć nad kilkuletnim autem? Za 70 tys. zł. możesz nabyć już porządne auto, klasy wyższej, co niekoniecznie się równa z jakimiś większymi wydatkami.
Odpal autoscout24.pl i popatrz co mają w Niemczech, może gdzieś indziej.. Może warto coś kupić, co nie jeździło po naszych drogach.

Data: 2011-08-06 09:36:19
Autor: jerzu
nowe auto za 60-70 tys. zł
On Sat, 06 Aug 2011 00:00:24 +0200, Filip KK <nospam@nospam.pl> wrote:

Może warto coś kupić, co nie jeździło po naszych drogach.

Nowe też nie jeździło.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-06 14:09:05
Autor: Filip KK
nowe auto za 60-70 tys. zł
W dniu 2011-08-06 09:36, jerzu pisze:
On Sat, 06 Aug 2011 00:00:24 +0200, Filip KK<nospam@nospam.pl>  wrote:

Może warto coś kupić, co nie jeździło po naszych drogach.

Nowe też nie jeździło.

Napisałem to w kwestii używanego pojazdu kupionego za granicą. Ale Ty jesteś tak mało inteligentny, że jak zwykle nie zrozumiałeś i w dodatku wyciąłeś całą moją wypowiedź.

Data: 2011-08-06 15:06:43
Autor: jerzu
nowe auto za 60-70 tys. zł
On Sat, 06 Aug 2011 14:09:05 +0200, Filip KK <nospam@nospam.pl> wrote:

Ale Ty jesteś tak mało inteligentny, że jak zwykle nie zrozumiałeś i w dodatku wyciąłeś całą moją wypowiedź.

Odezwał się inteligent. Pytający chce _nowe_ auto, a nie
wypierdzianego szrota po helmucie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-06 15:45:37
Autor: Filip KK
nowe auto za 60-70 tys. zł
W dniu 2011-08-06 15:06, jerzu pisze:
[...]

O masz. Kiedy Ty przestaniesz się wymądrzać? Każdy potrafi czytać! I wiem co chce pytający. Wyobraź sobie!!!

A wypierdzianego szrota to Ty masz, wstyd że taki znafca motoryzacja jak Ty, jeździ zdechłym śmierdzącym zrobionym po pudełkach od jogurtów FRANCUZEM!!! HAHA!!!

Data: 2011-08-06 15:54:35
Autor: jerzu
nowe auto za 60-70 tys. zł
Sat, 06 Aug 2011 15:45:37 +0200, Filip KK <nospam@nospam.pl> wrote:

O masz. Kiedy Ty przestaniesz się wymądrzać? Każdy potrafi czytać! I wiem co chce pytający. Wyobraź sobie!!!

To po się wymądrzasz o używkach?

A wypierdzianego szrota to Ty masz, wstyd że taki znafca motoryzacja jak Ty, jeździ zdechłym śmierdzącym zrobionym po pudełkach od jogurtów FRANCUZEM!!! HAHA!!!

Aleś mi dosrał. Teraz zamknę się w sobie i długo się nie odezwę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-07 03:11:35
Autor: daxus
nowe auto za 60-70 tys. zł
On 2011-08-06 14:09, Filip KK wrote:
[...]

słyszałeś to zapewne 100 razy, ale widzę, że przyda ci się po raz kolejny : wypierdziane majtki też kupujesz czy wolisz nowe ?
Wypierdziane majtki są przecież tańsze i wyższej klasy za tą samą kasę co nowe, szczególnie, że wypierdziane za granicą lepiej się noszą.

Data: 2011-08-07 08:33:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
nowe auto za 60-70 tys. zł
W dniu 2011-08-07 03:11, daxus pisze:

Wypierdziane majtki są przecież tańsze i wyższej klasy za tą samą kasę
co nowe, szczególnie, że wypierdziane za granicą lepiej się noszą.

Coś nazbyt dokładnie znasz temat. Zwłaszcza odnośnie noszenia. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-08-08 15:00:46
Autor: Dman-666
nowe auto za 60-70 tys. zł
Tak se patrze i patrze jak Filip KK nawija makaron na uszy:

> Nowe też nie jeździło.

Napisałem to w kwestii używanego pojazdu kupionego za granicą. Ale Ty jesteś tak mało inteligentny, że jak zwykle nie zrozumiałeś

ROTFL tygodnia ;)

i w dodatku wyciąłeś całą moją wypowiedź.

no i Ci nie pogłaska po glowie! ;-P

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-08-06 16:13:36
Autor: CeSaR
nowe auto za 60-70 tys. zł
Dlaczego chciałbyś zakupić nowy samochód?

Zebys za jakiś czas mógł kupić używkę?

Data: 2011-08-07 22:50:46
Autor: Jacek Osiecki
nowe auto za 60-70 tys. zł
Dnia Sat, 06 Aug 2011 00:00:24 +0200, Filip KK napisał(a):
W dniu 2011-08-05 16:09, ttt pisze:
Stoję przed wyborem zakupu nowego samochodu. Budżet to 60-70 tys. zł.
[...]
Dlaczego chciałbyś zakupić nowy samochód? Nie lepiej byłoby pomyśleć nad kilkuletnim autem? Za 70 tys. zł. możesz nabyć już porządne auto, klasy wyższej, co niekoniecznie się równa z jakimiś większymi wydatkami.

Ależ oczywiście że lepiej. Wystarczy być doskonałym mechanikiem samochodowym,
mieć dostęp do programów serwisowych i niezbędnego osprzętu, zarezerwować
sobie ze dwa miesiące na szukanie auta i wydać ze dwie pensje na dojazdy
do "pewnych, pięknych, jak nówka".

W Polsce używane? :)
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944