nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-13 20:30:10
Autor: tsubomi
nowe diesle i depresatory
ponoc mrozy ida wiec mam pytanko czy do nowszych silnikow diesla jest sens wlewac depresatory bez ryzyka uszkodzenia pompowtryskow czy czego tam jeszcze ? co proponujecie zalewac z plynow, ktore sa calkowicie bezpieczne ? skydd ciezko znalezc (chyba, ze kupowac w necie i placic za wysylke drugie tyle co ta flaszka warta) ... co zatem jest dostepne na rynku i nie zniszczy silnika ?
przy minus ilu stopniach w nocy nalezy zaczac wlewac jakies plyny zapobiegajace wytracaniu sie parafiny ...

Data: 2009-12-13 20:38:17
Autor: Alti
nowe diesle i depresatory

Użytkownik "tsubomi" <tsubomi@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg3fbr$par$1news.task.gda.pl...
[...]

Daj sobie siana z dodatkami. Po prostu zatankuj paliwo które przyszło na stację po 15 listopada. Na dzień dzisiejszy (13.12) to chyba na każdej stacji jest już paliwo zimowe.

Wojtek

Data: 2009-12-13 22:18:59
Autor: J.F.
nowe diesle i depresatory
On Sun, 13 Dec 2009 20:38:17 +0100,  Alti wrote:
Daj sobie siana z dodatkami. Po prostu zatankuj paliwo które przyszło na stację po 15 listopada. Na dzień dzisiejszy (13.12) to chyba na każdej stacji jest już paliwo zimowe.

Alti, ale wiesz przeciez co to znaczy zimowe - do -20 stopni.

Niektorym sie zdarzalo przecenic markowa stacje i nie docenic pogody

J.

Data: 2009-12-13 22:24:03
Autor: MM
nowe diesle i depresatory
Dnia 13-12-2009 o 22:18:59 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

tak mówi norma, zreszt± temp metnienia jest juz w okolicy -8...

Data: 2009-12-13 23:36:35
Autor: Alti
nowe diesle i depresatory

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3gmai5ptl04lj4gca3p808vqd3gg7jrmq64ax.com...
[...]

Tak jak na którym¶ ze spotów gadali¶my: Kojarzysz osobi¶cie kogo¶ kto miał problemy z dieslem wynikaj±ce z blokady filtra paliwa w przeci±gu ostatnich 10 lat?
Ja nie.
Nie dajmy się zwarjowac....

Wojtek

Data: 2009-12-14 00:06:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
nowe diesle i depresatory
W dniu 2009-12-13 23:36, Alti pisze:

Tak jak na którymś ze spotów gadaliśmy: Kojarzysz osobiście kogoś kto
miał problemy z dieslem wynikające z blokady filtra paliwa w przeciągu
ostatnich 10 lat?
Ja nie.
Nie dajmy siÄ™ zwarjowac....

Ja miałem, i kur*a po 4 piwie nie mogłem wypłukać tego smaku z ust.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2009-12-14 00:11:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
nowe diesle i depresatory
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Trza się było nie zaciągać. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-14 00:22:11
Autor: Alti
nowe diesle i depresatory

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hg3s1q$jdv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stasiu bo Ty jeĹşdzisz gdzieĹ› na UkrainÄ™.....

Wojtek

Data: 2009-12-14 12:53:02
Autor: Karolek
nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-14 22:14:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
nowe diesle i depresatory
W dniu 2009-12-14 12:53, Karolek pisze:

Tak jak na którymś ze spotów gadaliśmy: Kojarzysz osobiście kogoś kto
miał problemy z dieslem
Ja miałem, i kur*a po 4 piwie nie mogłem wypłukać tego smaku z ust.
Z TDSem? Tam masz podgrzewana podstawe filtra ;>

Pacz na cytat ;) , ja to tak przeczytałem ;)

Data: 2009-12-14 01:19:52
Autor: J.F.
nowe diesle i depresatory
On Sun, 13 Dec 2009 23:36:35 +0100,  Alti wrote:
[...]

Alti, ale pamietasz jaka zima byla 4 lata temu ? Wiecej niz prawdziwa :-)

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=16413&start=45

J.

Data: 2009-12-14 01:49:37
Autor: AL
nowe diesle i depresatory
J.F. pisze:
[...]

dokladnie - wikszosc znajomych 'z dieslami' stala na parkingach/podworkach.

(dieselek zony rowniez - nawet z depresatorem wlanym parafina w filtrze sie wytworzyla).  Ponad tydzien przymusowego parkowania.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-12-14 02:29:18
Autor: hamberg
nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-14 10:59:23
Autor: yabba
nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-14 12:05:40
Autor: Waldek Godel
nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-16 22:15:50
Autor: jacek2v
nowe diesle i depresatory
On 14 Gru, 13:05, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Sun, 13 Dec 2009 23:36:35 +0100, Alti napisał(a):

> [...]
> problemy z dieslem wynikaj±ce z blokady filtra paliwa w przeci±gu ostatnich

Pisałem wielokrotnie - ja miałem, po tankowaniu na Shellu. I to pytałem się
wcze¶niej, czy maj± zimowe, czy przej¶ciówkę. Zatkało mi filtr przy -15

Co więcej - sporo stacji ¶wiadomie sprzedaje przej¶ciówkę jako zimowy, bo
faktyczny spadek temperatury poniżej -15 jest rzadki, więc ta niewielka
liczba klientów która zostanie wychujana (i potencjalnie w¶ciekła) jest
warta zysków na różnicy cen paliwa.

Ja tankowałem Shella wiele lat do TDI VW i bez problemów przy -22
chodził, a benzyna (Lanos) żony nie :)
Po drodze min±łem paru "gazowników" na poboczu, a jednego sam
próbowałem ratować - bo my¶lał, że mu akumulator padł, a to chyba
jednak parownik (albo có¶ innego w instalacji gaz.).

Pzdr.
Jacek

Data: 2009-12-14 12:51:50
Autor: Karolek
nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-15 08:52:40
Autor: GB
nowe diesle i depresatory
Kojarzysz osobi¶cie kogo¶ kto miał problemy z dieslem wynikaj±ce z blokady filtra paliwa w przeci±gu ostatnich 10 lat?
Ja nie.
S±dz±c z odpowiedzi znalazłe¶ się w głębokiej mniejszo¶ci. Parę (chyba cztery)
lata temu podczas zimy stan±ł na granicy cały autokar jad±cy za granicę. Co
gorsza, firma nie wpadała na to co było powodem awarii i od ręki przysłała
zapasowy autokar. Zatankowany tym samym paliwem, również utkn±ł gdzie¶ po drodze. G.

Data: 2009-12-16 22:11:43
Autor: jacek2v
nowe diesle i depresatory
On 13 Gru, 23:36, "Alti" <alt...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:3gmai5ptl04lj4gca3p808vqd3gg7jrmq64ax.com...

> [...]

problemy z dieslem wynikaj±ce z blokady filtra paliwa w przeci±gu ostatnich

Ja miałem. Ale to tylko dlatego, że uwierzyłem w tekst mechanika przy
wymianie oleju, że :"filtr paliwa to nie ma sensu wymieniać" i nie
wymieniłem, a potem się "zatkał" - na markowym paliwie (z Shella) -
chyba, że to nie marka :).

Pzdr.
Jacek

Data: 2009-12-21 23:50:03
Autor: J.F.
nowe diesle i depresatory
[...]

Zajrzyj na p.r.wr. - akurat wie watek rozwija  :-)

J.

Data: 2009-12-13 22:46:28
Autor: Lisciasty
nowe diesle i depresatory

Data: 2009-12-18 01:04:21
Autor: Krzysztof Magosa
nowe diesle i depresatory
tsubomi pisze:
[...]

Hej.

Wczoraj (-5*) miałem spory problem z odpaleniem auta, a jak juz odpalił to się trz±sł tak, jakby miał się zaraz rozpa¶ć. Zalałem wieczorem STP - formuła do diesla z antyżelem. Dzi¶ było -8* i odpalił od strzału i chodził od razu gładko.

Focus 1.8 tdci, mk1.

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-18 16:25:46
Autor: Szymon Machel

[...]