nowe dvd

Data: 2014-05-31 17:15:25
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
nowe dvd
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 May 2014 12:01:14 +0200  doszła do mnie wiadomość  <lmc99b$9r0$1@node1.news.atman.pl>  od "tusk, donald tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  :

dla tych co nie śledzą moich wątków dodam, ze mam 6 różnych nowych nagrywarek dołączonych do 4 różnych komputerów które zachowują sie tak samo...

dodam, że w tej najnowszej płytkę x8 rozpoznało jako 2,4x...

może Ktoś widział gdzieś jakiś opis takiego problemu?

Za mało danych, jesli chcesz rozwiązać ten problem, to musisz dokupić
jeszcze sześć komputerów i cztery nagrywarki.
Jeszcze jedno, ja bym na twoim miejscu kupił sejsmograf i robił
pomiary w trakcie nagrywania płytek, może to jakieś tąpnięcia na
terenie, na którym mieszkasz?

nowe dvd