nowe, ekskluzywne propozycje USA dla Polski... qrka wodna robi sie ciekawie

Data: 2009-09-18 08:47:27
Autor: konserwator
nowe, ekskluzywne propozycje USA dla Polski... qrka wodna robi sie ciekawie

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:7a42c39b-f9d8-4c9c-a507-319063b69606z34g2000vbl.googlegroups.com...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-alternatywne-projekty-USA-dla-Polski-sa-ciekawsze,wid,11508549,wiadomosc.html

http://fakty.interia.pl/swiat/news/obama-ma-dla-polski-ekskluzywna-propozycje,1369728,3954

pojęcia nie mam czemu przychodzi mi na myśl "inwestor z kataru"
strach się bać...
skoro jest tak dobrze i korzystnie to dlaczego USA i (kon)donek tak
głośno tokują uspokajająco... zaś niemcy i rosja nawet specjalnie nie
kryją satysfakcji z tego...hmmmmm sukcesu ??...genialnego manewru
politycznego ??
Mariusz Merta

juz wiadomo co to za "ekskluzywna propozycja dla Polski"...
W Polsce powstanie najwiekszy armijny burdel dla amerykanskich zolnierzy!

nowe, ekskluzywne propozycje USA dla Polski... qrka wodna robi sie ciekawie