nowe emerytury

Data: 2012-02-18 11:18:16
Autor: Icek
nowe emerytury
Takie mnie spostrzeżenie naszło. Oglądałem w TV spotkanie Pana Prezydenta z jakąś grupą kobiet. Jakieś stowarzyszenie walczące o prawo do przedwczesnej emerytury dla kobiet. Dyskusja o wieku emerytalnym 67 dla kobiet.

I tak mnie naszło jak oglądałem te baby. Na oko każda z nich miała nie mniej jak 50 lat. Reforma z wiekiem do 67 roku ma dotyczyć kobiety które teraz mają maksymalnie 38 lat.

Po co te baby się zajmują tym co ich nie dotyczy ? Czemu głos zabierają wszyscy co już mają grubo lat na karku ??

Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

Icek

Data: 2012-02-18 11:45:47
Autor: Jacek Maciejewski
nowe emerytury
Dnia Sat, 18 Feb 2012 11:18:16 +0100, Icek napisał(a):

Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

Czemu się sami nie zgłosili jak te stare baby? Czasy takie że jak sam nie
zadbasz to nikt cię nie zapyta :) --
Jacek

Data: 2012-02-18 21:25:40
Autor: KRZYZAK
nowe emerytury
Dnia Sat, 18 Feb 2012 11:18:16 +0100, Icek napisał(a):

Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

Widocznie zainteresowani sa na tyle glupi, ze mysla ze jakos to bedzie,
albo na tyle madrzy, ze zabezpieczaja sie na wlasna reke.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2012-02-19 00:36:31
Autor: Robert Tomasik
nowe emerytury
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:jhntu4$noj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak zainteresowani sie dowiedzą, co im rząd proponuje, to szybciutko znajdą tuzin obejść tej głupoty i ci nie zainteresowani nie dostaną emerytur w ogóle.

Data: 2012-02-19 08:29:43
Autor: Danusia
nowe emerytury

[...]

No nie, "reforma" ma dotyczyć wszystkich kobiet, tylko jedne z nich przejdą na emeryture 2 miesiące później a inne 7 lat później.

pozdr

Data: 2012-02-20 12:42:29
Autor: Marek Dyjor
nowe emerytury
Danusia wrote:
[...]

tylko że realnie to osoby w pewnym wieku nie mają sie raczej czym przejmować.

Pomijając fakt że dziwi mnie to straszliwe dążenie do przejścia na emeryturę i rozpoczęcia dostawania głodowej emeryturki aż do śmierci.

Każdy nromlany człowiek raczej dąży do tego aby zachować pełną sprawność fizyczną i zawodową jak naj dłużej.

Data: 2012-02-20 12:03:08
Autor: jureq
nowe emerytury
Dnia Mon, 20 Feb 2012 12:42:29 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

Tak naprawdę to nie jest alternatywa: praca albo emerytura tylko bezrobocie albo emerytura.

Data: 2012-02-20 18:00:03
Autor: Nostradamus
nowe emerytury
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jhtbj4$1f4$1@news.task.gda.pl...

Pomijając fakt że dziwi mnie to straszliwe dążenie do przejścia na emeryturę i rozpoczęcia dostawania głodowej emeryturki aż do śmierci.

Boś za młody.
"Bycie" na emeryturze to JEDYNY okres w życiu, kiedy człowiek NIC NIE MUSI.
ZA dzieciaka musisz słuchać rodziców, potem musisz się uczyć, następnie musisz pracować.
Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

Data: 2012-02-20 14:26:31
Autor: witek
nowe emerytury
On 2/20/2012 11:00 AM, Nostradamus wrote:
"Bycie" na emeryturze to JEDYNY okres w życiu, kiedy człowiek NIC NIE MUSI.

Jesc tez nie musi. To jest podstawowe założenie reformy emerytur.

Data: 2012-02-20 17:20:53
Autor: Wojciech Bancer
nowe emerytury
On 2012-02-20, Nostradamus <lesiosan@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Ależ nieprawda.

ZA dzieciaka musisz słuchać rodziców, potem musisz się uczyć, następnie musisz pracować.

j/w.

Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

A teraz pomyśl, że masz na życie 30% Twojego obecnego świadczenia.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-02-20 21:16:07
Autor: Nostradamus
nowe emerytury
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnjk507l.24on.proteus@pl-test.org...

A teraz pomyśl, że masz na życie 30% Twojego obecnego świadczenia.

Gdyby babcia miała kółka.......
Mam 100% mojego obecnego świadczenia;)

Data: 2012-02-20 21:41:47
Autor: cef
nowe emerytury
Nostradamus wrote:

Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

Szczęście to być zdrowym i NIC NIE MUSIEĆ znacznie wcześniej.
A pracować hobbystycznie.

Data: 2012-02-20 23:05:35
Autor: Jacek S.
nowe emerytury
W dniu 2012-02-20 21:41, cef pisze:

Szczęście to być zdrowym i NIC NIE MUSIEĆ znacznie wcześniej.
A pracować hobbystycznie.

O, były policjant, czy wojskowy, czy też inny darmozjad? ;)
--
Jacek S.

Data: 2012-02-21 06:06:07
Autor: Nostradamus
nowe emerytury
Użytkownik "Jacek S."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f42c3ab$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...

O, były policjant, czy wojskowy, czy też inny darmozjad? ;)

O, debil, czy też zwykły wsiowy głupek?

Data: 2012-02-21 07:35:46
Autor: cef
nowe emerytury
Jacek S. wrote:

Szczęście to być zdrowym i NIC NIE MUSIEĆ znacznie wcześniej.
A pracować hobbystycznie.

O, były policjant, czy wojskowy, czy też inny darmozjad? ;)

No niestety,  ja na razie jestem tylko zdrowy :-)
Ale dlaczego zaraz darmozjad?
Jeśli ktoś ma pracę, która daje mu duże zarobki,
przy minimalnym zaangażowaniu, jest zabezpieczony finansowo
(tzn nie musi pracować), to
dlaczego odbierasz to tak negatywnie?

Data: 2012-02-21 09:21:24
Autor: maruda
nowe emerytury
W dniu 2012-02-21 07:35, cef pisze:
Jacek S. wrote:

[...]

przy minimalnym zaangaĹźowaniu, jest zabezpieczony finansowo
(tzn nie musi pracować), to
dlaczego odbierasz to tak negatywnie?

To proste:
Bo ten ktoś "ma", więc trzeba mu zabrać.
Tak przecież działa ten system, od 1917 roku "do nadal".

--
Dziękuję. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-02-21 17:06:57
Autor: RadoslawF
nowe emerytury
Dnia 2012-02-21 09:21, Użytkownik maruda napisał:

[...]

Bo to świetna koncepcja była, każdy kto ma więcej to
wróg klasowy, ograbić i zamknąć lub zabić. I zwolennicy
jak widać mają się świetnie do dzisiaj.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-21 07:24:43
Autor: Marek Dyjor
nowe emerytury
Nostradamus wrote:
[...]

szczęście to jest wtedy gdy żyjesz w harmoni, praca rodzina płaca hobby.

Ci co sobie planuja na emeryturce NIC NIE ROBIENIE, długo nie żyją.

Data: 2012-02-23 23:20:50
Autor: Bydlę
nowe emerytury
On 2012-02-20 18:00:03 +0100, "Nostradamus" <lesiosan@wp.pl> said:

"Bycie" na emeryturze to JEDYNY okres w życiu, kiedy człowiek NIC NIE MUSI.

Dojdzie ci wiek, prostata i okaże się, że nie tyle nie musi, a nie może...

--
Bydlę

Data: 2012-02-20 07:59:40
Autor: mAro
nowe emerytury
On 18 Lut, 11:18, Icek <i...@do.pl> wrote:

Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

Mają dzieci i są odpowiedzialnymi matkami. Ot co.

Jestem 30+ i pamiętam, że jak ze "starcami" jeszcze mieszkałem ho ho
ho, to też się martwili jaką umowę mam, wychodząc z założenia, ze
warto zbierać staż i składki.

Ciao

Data: 2012-02-21 08:18:40
Autor: NKAB -
nowe emerytury
Icek <icek@do.pl> napisał(a):
[...]

Wogóle to te kobitki to polityczne suki,
które dostają za te - chła,chła,chła,chła - konsultacje społeczne
kasę jak aktorzy za udział w reklamach.

Wkurwiają tylko naród nic więcej.

Andrzej.

Data: 2012-02-22 09:19:15
Autor: Danusia
nowe emerytury

Użytkownik "NKAB -" <nkab.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhvk10$4hu$1inews.gazeta.pl...
Icek <icek@do.pl> napisał(a):

[...]

I właśnie tą wypowiedzią można podsumować tą dykusję :D

pozdr

nowe emerytury