nowe emerytury

Data: 2012-02-19 00:36:31
Autor: Robert Tomasik
nowe emerytury
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:jhntu4$noj$1node2.news.atman.pl...
Takie mnie spostrzeżenie naszło. Oglądałem w TV spotkanie Pana Prezydenta z jakąś grupą kobiet. Jakieś stowarzyszenie walczące o prawo do przedwczesnej emerytury dla kobiet. Dyskusja o wieku emerytalnym 67 dla kobiet.

I tak mnie naszło jak oglądałem te baby. Na oko każda z nich miała nie mniej jak 50 lat. Reforma z wiekiem do 67 roku ma dotyczyć kobiety które teraz mają maksymalnie 38 lat.

Po co te baby się zajmują tym co ich nie dotyczy ? Czemu głos zabierają wszyscy co już mają grubo lat na karku ??

Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

Jak zainteresowani sie dowiedzą, co im rząd proponuje, to szybciutko znajdą tuzin obejść tej głupoty i ci nie zainteresowani nie dostaną emerytur w ogóle.

nowe emerytury