nowe haslo wyborcze PO

Data: 2011-03-12 11:21:23
Autor: zinek
nowe haslo wyborcze PO
wszystko po piec zlotych. ale to juz wszyscy wiedza.

a najgorzej - ze honor dla nich nie ma ceny ;) tj w wolnym tlumaczeniu - gownowarty.

Data: 2011-03-12 12:13:46
Autor: u2
nowe haslo wyborcze PO
W dniu 2011-03-12 11:21, zinek pisze:
wszystko po piec zlotych. ale to juz wszyscy wiedza.

a najgorzej - ze honor dla nich nie ma ceny ;) tj w wolnym tlumaczeniu -
gownowarty.

Pełobandyci nie będą umierać za Polskę, oni będą wystawiać do odstrzału
osoby, które przeszkadzają im oszukiwać i kraść.

Data: 2011-03-12 12:43:35
Autor: zinek
nowe haslo wyborcze PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b5569$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

wiadomo - ale pocieszajace jest to zeszczury juz spierdalaja z tonacego okretu ... zwanego PELO.
bo sie byznes konczy. powoli bo powoli ale kropla drazy skale.

Data: 2011-03-12 13:30:43
Autor: u2
nowe haslo wyborcze PO
W dniu 2011-03-12 12:43, zinek pisze:
[...]

Nie tylko celebryci i naukowcy opuszczają paradę oszustów, ale co
pocieszajace "młodzi, wykształceni i z wielkich miast" :)

Data: 2011-03-12 14:12:30
Autor: cytryna
nowe haslo wyborcze PO

> [...]

Nie tylko celebryci i naukowcy opuszczają paradę oszustów, ale co
pocieszajace "młodzi, wykształceni i z wielkich miast" :)

Zmiana hasła wyborczego. Teraz brzmi ono tak: Zesramy się nie damy się! Hej siup pijmy zdrowie naszych d.p.

Data: 2011-03-12 14:39:15
Autor: Pinocchio
nowe haslo wyborcze PO

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000000c5.4d7b713enewsgate.onet.pl...

> [...]

pocieszajace "młodzi, wykształceni i z wielkich miast" :)

Zmiana hasła wyborczego. Teraz brzmi ono tak: Zesramy się nie damy się! Hej

Czy tacy jak ty, Hans, HaMMer, u2 nie mają pojęcia w jakis sposób odbywają się wybory? Czy waszym zdaniem Tusk czy Komorowski sami się wybrali? O tym zdecydowało społeczeństwo w głosowaniu powszechnym. To społeczeństwo pokazało figę PiS-owi. Tak, tacy jak ja, młodzi, wykształceni z wielkich miast. Wy przegraliście bo za  waszą metodą odpowiedziała się mniejszość, ludziw niewykształceni, chłoporobotnicy, starsi wierżacy w brednie głoszone przez prezesa i RM. Tak zdecydowało społeczeństwo i nic tego nie zmienin czy się wam podoba czy nie!  Waszemu prezesowi wydaje się, że jest bogiem? To niech zatrzyma trzęsienie ziemi w Japonii.

Valerio

Data: 2011-03-12 14:19:18
Autor: Pinocchio
nowe haslo wyborcze PO

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ilfhs9$1fh$1mx1.internetia.pl...
wszystko po piec zlotych. ale to juz wszyscy wiedza.

a najgorzej - ze honor dla nich nie ma ceny ;) tj w wolnym tlumaczeniu - gownowarty.

Nowe hasło wyborcze PiS: wszystko za darmo!
Ale to już było. Za czasów PRL i PZPR.
W wolnym tłumaczeniu - komuna całą gebą!

Valerio

Data: 2011-03-12 05:28:19
Autor: Hans Kloss
nowe haslo wyborcze PO
On 12 Mar, 14:19, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Nowe has o wyborcze PiS:
 Won trollu. To jest temat o hasłach wyborczych PO a nie innych partii
politycznych. Chcesz napisać coś o hasłach PiS? Załóż gnido nowy wątek
a nie srasz w cudzym.
J-23

Data: 2011-03-12 14:41:20
Autor: Pinocchio
nowe haslo wyborcze PO

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:af3fba57-db6d-4a3d-b82d-9565aaa8968bz31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Czy w taki sposób wyrażasz się na codzień? To twój typowy język? Tak mówisz do swoich dzieci? Nie wstyd ci? Będą sobie wymyślał jakie zechce hasła wyborcze dotycząse dowolnych partii i takiemu padalcowi jak ty nic do tego. Możesz mi skoczyć :wymóżdżku"! ;-)

Valerio

Data: 2011-03-13 00:41:37
Autor: matusm
nowe haslo wyborcze PO

Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4d7b735c$1$2442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez PiS nie obiecywal cudow ,to nie moga oglaszac  ze bedzie darmo a szczegolnie w sytuacji gdy nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

nowe haslo wyborcze PO