nowe hobby

Data: 2012-03-20 03:26:17
Autor: maciek perz
nowe hobby
polecam I Wam,
i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

Data: 2012-03-20 14:41:32
Autor: Maciej Bojko
nowe hobby
On Tue, 20 Mar 2012 03:26:17 -0700 (PDT), maciek perz
<perzu77@gmail.com> wrote:

polecam I Wam,
i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

Popieram kolegę.
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Data: 2012-03-20 16:27:34
Autor: tryton
nowe hobby

Popieram kolegę.
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

ciekawe czy za 25 lat oglądający współczesne teledyski będą mieli takie same wrażenie ogromnego ich prymitywizmu jak ja patrząc na ten

Data: 2012-03-20 17:38:32
Autor: Pszemol
nowe hobby
"tryton" <devo@onet.pl> wrote in message news:jka7l5$cem$1inews.gazeta.pl...
Popieram kolegę.
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

ciekawe czy za 25 lat oglądający współczesne teledyski będą mieli takie same wrażenie ogromnego ich prymitywizmu jak ja patrząc na ten

A skąd pewność ze za 25 lat ktoś jeszcze będzie oglądał jakieś teledyski? :)

Data: 2012-03-21 08:12:43
Autor: Mirek Ptak
nowe hobby
Dnia 2012-03-20 23:38,  *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Dokładnie :) - muzyka umrze zabita przez piratów ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-22 08:07:33
Autor: DooMiniK
nowe hobby
On 20/03/2012 22:38, Pszemol wrote:
[...]

Sugerujesz, że teledyski będą oglądać nas?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-03-20 21:28:58
Autor: DooMiniK
nowe hobby

http://www.schooltube.com/video/0bb8adf3c3e639a2cfb1/Rebecca-Black-Friday-OFFICIAL-VIDEO

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-03-20 23:22:11
Autor: BUNIEK
nowe hobby
polecam I Wam,
i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

nie ta grupa :)
Ale fakt czadzior, gorzej jak posklada nisko nad ziemia :).

Buniek

Data: 2012-03-21 16:48:48
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
nowe hobby
Użytkownik "maciek perz" <perzu77@gmail.com> napisał

Na wszystkie grupy to wrzuciles, czy wybrales tylko te, ktore ja czytuje od czasu do czasu ?
::f::

Data: 2012-03-21 17:46:04
Autor: BETON
nowe hobby
Glajty przerabiałem - ale to mi sie bardziej podoba...
http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k

Data: 2012-03-21 17:59:26
Autor: Maciej Bojko
nowe hobby
On Wed, 21 Mar 2012 16:48:48 +0100, "::-::dysmorfofob::-::"
<lookas_2002@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "maciek perz" <perzu77@gmail.com> napisał

Na wszystkie grupy to wrzuciles, czy wybrales tylko te, ktore ja czytuje od czasu do czasu ?

Gugiel pokazuje: pl.sci.elektronika, pl.sci.psychologia,
pl.misc.samochody, pl.soc.religia i pl.pregierz. Znaczy, tytułowym
nowym hobby najwyraźniej jest spam.

Data: 2012-03-25 20:39:37
Autor: Jawi
nowe hobby
W dniu 2012-03-21 16:48, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:
Użytkownik "maciek perz" <perzu77@gmail.com> napisał

Na wszystkie grupy to wrzuciles, czy wybrales tylko te, ktore ja czytuje
od czasu do czasu ?
::f::
wyłączył oceny bo się za spam odwetu bał? :)

--

nowe hobby