nowe kamerki samochodowe, por贸wnanie...

Data: 2012-06-21 23:11:21
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
nowe kamerki samochodowe, por贸wnanie...
Powitanko,

Poniewa偶 przysz艂y mi nowe kamerki jaki艣 czas temu, i par臋 os贸b prosi艂o
by wrzuci膰 nagrania, a s膮dz臋 偶e mo偶e kogo艣 wi臋cej to zainteresowa膰:

Obie dnawe, nawet w dzien nie da sie odczytac numerow rejestracyjnych. Chyba komorka wyszloby niewiele gorzej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna膰 ma艂膮 szkodliwo艣膰 spo艂eczn膮?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro偶ek)

Data: 2012-06-22 13:28:25
Autor: BartekK
W dniu 2012-06-21 23:11, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]

Do艣膰 du偶o zepsu艂o w jako艣ci konwertowanie "windows live movie maker" - ten szit uparcie konwertuje liczb臋 klatek na sekund臋 na 29, cho膰 materia艂 藕r贸d艂owy mia艂 30, w dodatku kompresja youtube te偶 nie poprawia sytuacji...
Je艣li chodzi o jako艣膰 obraz na stopklatce w celu odczytania nr - to chyba GS600 jest lepsza, chyba ma s艂absz膮 kompresj臋

R贸偶nice w kodekach/formatach miedzy tymi kamerkami (wpisa艂em tylko r贸偶nice w przypadku GS600):

: ITB-100HD : GS-600
Format/Info                    : Advanced Video Codec
Format profile                 : High@L4.0
Format settings, CABAC         : Yes
Format settings, ReFrames      : 1 frame : 4 frames
Format settings, GOP           : M=1, N=30 : M=3, N=15
Codec ID                       : H264 : avc1
Bit rate mode                  : Variable
Bit rate                       : 5 000 Kbps : 6 001 Kbps
Width                          : 1 280 pixels
Height                         : 720 pixels
Display aspect ratio           : 16:9
Frame rate mode                : Variable : Constant
Frame rate                     : 30.000 fps : 29.970 fps
Standard                       : NTSC : ?
Color space                    : YUV
Chroma subsampling             : 4:2:0
Bit depth                      : 8 bits
Scan type                      : Progressive
Bits/(Pixel*Frame)             : 0.181 : 0.217
Stream size                    : (99%) : (98%)

Data: 2012-06-22 14:10:57
Autor: neoniusz
W dniu 22.06.2012 13:28, BartekK pisze:
[...]

Wrzuc gdzies oryginalny plik, bo tak to wyglada strasznie ciulowo na obu kamerkach. Odwazylbym sie powiedziec, ze kamera za 150zl, nagrywajaca w 640x480 oferuje lepsza jakosc - mam przed soba obraz z takiej.

Data: 2012-06-22 14:16:57
Autor: neoniusz
W dniu 22.06.2012 14:10, neoniusz pisze:
[...]

Ten twoj DOD to oryginalny? Bo inne filmiki na youtube maja swietna jakosc z niej...

Data: 2012-06-23 12:45:29
Autor: BartekK

http://cardvr.com.pl/filmy/ na dole masz linki do 2 film贸w.