nowe kanapy w Szczyrku?

Data: 2009-10-19 17:47:04
Autor: dyszkin
nowe kanapy w Szczyrku?
Data: 2009-10-19 23:46:05
Autor: VR
nowe kanapy w Szczyrku?
Użytkownik "dyszkin" <dyszkin@siec2000.pl> napisał w wiadomości news:hbi29h$jhh$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,7161079,Wygodne_kanapy_beda_wwozic_turystow_na_Skrzyczne.html

-- pzdr
Dvski
www.dycha.siec2000.pl

"Centralny Ośrodek Sportu chce..." już prawie od 20 lat... i nic więcej.

Data: 2009-10-20 01:23:30
Autor: gajowy
nowe kanapy w Szczyrku?
dyszkin wrote:

http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,7161079,Wygodne_kanapy_beda_wwozic_turystow_na_Skrzyczne.html

Na razie to ogłosili przetarg na _projekt_ i nawet
go rozstrzygęli - do budowy to jeszcze trochę...

Z innych rzeczy, bo lepszy wróbel w garści...
to może jakiś ratraki tymczsem się pojawią
- jest więcej info, gdzieś między drobiem i wędlinami :)
http://www.szczyrk.cos.pl/dzialy.php?id=aktualnosci_przetargi

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-10-20 10:31:52
Autor: J.F.
nowe kanapy w Szczyrku?
Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ADCF4EF.1BDE9837cut_poczta.onet.pl...
dyszkin wrote:
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,7161079,Wygodne_kanapy_beda_wwozic_turystow_na_Skrzyczne.html

Na razie to ogłosili przetarg na _projekt_ i nawet
go rozstrzygęli - do budowy to jeszcze trochę...

A jak jest z terenem ? Maja, dogadali sie czy beda ploty w poprzek stoku ?

No coz - co najmniej 10 lat za pozno i w dodatku ciagle na wodzie pisane.
Jak ministerstwo da. A ministerstwo nie da.

J.

Data: 2009-10-20 10:38:50
Autor: gajowy
nowe kanapy w Szczyrku?
"J.F." wrote:

> [...]
> go rozstrzygęli - do budowy to jeszcze trochę...

A jak jest z terenem ? Maja, dogadali sie czy beda ploty w poprzek

Mowa tu o COS-ie, nie o GAT.
W GACiach nic na razie nie drga - o ile mi (nie)wiadomo :)

   gajowy

....carve diem

nowe kanapy w Szczyrku?