nowe lokaty w ebgĹź

Data: 2012-01-02 22:19:42
Autor: sqlwiel
nowe lokaty w ebgĹź
Przepraszam, jeśli było:

W miejsce dotychczas dostępnych lokat do oferty zostaje wprowadzona lokata 10-dniowa z oprocentowaniem 4,50% w skali roku oraz kwotą minimalną 2 500 zł.

Wychodzi 3.08zł odsetek. Nie wiem jak się ma mieć do nowej i starej belki.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-02 22:45:25
Autor: Krzysztof
nowe lokaty w ebgż

Użytkownik "sqlwiel" <jak-login@gmail.com> napisał w wiadomości news:jdt71f$o1q$1inews.gazeta.pl...
[...]

do konca marca z takiej lokaty zaplacisz 1zl podatku, a potem 0,59zl, czyli na razie jest to rozwiazanie dla 'glupich' jezeli istnieja konta bezbelkowe do konca marca na ok. 4%.

Data: 2012-01-02 22:45:52
Autor: astro
nowe lokaty w ebgĹź
sqlwiel wrote in <news:jdt71f$o1q$1inews.gazeta.pl>
lokata 10-dniowa z oprocentowaniem 4,50% w skali roku

Jaki jest sens istnienia takiego tworu, skoro na samym koncie
oszczednosciowym BGZOptima jest 4.6%?
Moze planuja obnizenie po otwarciopromocyjnym szale? :(
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-01-02 22:53:29
Autor: Krzysztof
nowe lokaty w ebgĹź

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:jdt8ig$eit$1usenet.news.interia.pl...
[...]

to dotyczy klasycznego bgz z dostepem przez internet

nowe lokaty w ebgĹź