"nowe" numery telefoniczne z Allegro

Data: 2013-09-26 09:40:48
Autor: dizel
"nowe" numery telefoniczne z Allegro
tOn Wed, 25 Sep 2013 23:49:49 +0200, AA <jastrojactive@gmail.xxx>
wrote:

Hej !

Zapewne większość z Was wie, że na Allegro można kupić łatwe, ładne i ponoć całkiem nowe numery różnych opów. Sam skusiłem na 2 takie oferty. Sprzedawcy zarzekają się, że numery są nowe i nieużywane. W praktyce wygląda to tak:

Numer pierwszy: 796 xyz xyz. PLAY.

Opakowanie nie nosiło żadnych śladów ingerencji, ale zaklejone było nieco inną taśmą niż oryginały. Taśmę można było wielokrotnie odklejać i zaklejać bez pozostawiania jakichkolwiek śladów ingerencji.

W środku zgrubsza to co być powinno, jedynie bez standardowej harmonijki z informacją dla klienta o kodach. Starter wyglądający na oryginalny, nowy i z nadrukowanym numerem telefonu oraz PUKiem.

Wyłamuję SIM, wkładam do telefonu, tworzę konto w PLAY24 i ... dowiaduję się, że numer aktywny jest już od 3 lat !!!

Co do play to się mylisz kolego. To że w play24 pokazuje taką datę to
nie znaczy że ona jest prawdziwa, jest to znany błąd. Ja mam w play24
datę 02.03.2007r., a jak wiemy play wystartował 16.03.2007, a numer
aktywowałem dopiero pod koniec listopada 2007.
Z dyskusji wyszło że to data produkcji startera, tyle że w jednych
starterach pokazuje się jako data aktywacji poprawnie a w innych
właśnie coś takiego.
Co do tasiemek to jest różnie, i też nieoznacza że numer jest jakiś
"lewy" bo nawet w promocji Coca Coli jak były startery play to były
takie gdzie tasiemka była granatowa z napisem play, a cześć starterów
miała przezroczystą tasiemkę. Więc to nie jest żadna reguła.
To że brakuje harmonijki to też nic nie znaczy bo ktoś tarter otworzył
albo przepakował do innego opakowania, a plastik z kartą sim jak jest
nienaruszony to jest ok, przecież jak ktoś kartę wyłamie to już raczej
jej do plastiku nie przyklei.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-26 09:54:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-26 09:40, dizel pisze:
przecież jak ktoś kartę wyłamie to już raczej
jej do plastiku nie przyklei.

Wyłamanie karty nie jest konieczne do jej używania.

Oczywiście dziwnym jest, gdyby takiej niewyłamanej karty używaj akurat ksiądz do swoich zwykłych rozmów.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-26 10:32:01
Autor: dizel
"nowe" numery telefoniczne z Allegro
On Thu, 26 Sep 2013 09:54:32 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Wyłamanie karty nie jest konieczne do jej używania.

Masz rację zapomniałem że teraz w play są one simy więc można sobie
wyjąć mniejszą jak będzie pasować do telefonu.
Bo tak to mi się tylko kojarzył simens s6 gdzie wchodziała cała karta
z obramówką :)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-26 10:44:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-26 10:32, dizel pisze:
Bo tak to mi się tylko kojarzył simens s6 gdzie wchodziała cała karta
z obramówką:)

To było powszechne w telefonach z połowy lat '90.

A i teraz jak ktoś ma "zawodowy" interes w tym, aby "używać" startery i odsprzedawać je dalej, to bez problemu zrobi to bez wyłamywania kart.

Ale, tak jak pisałem, księdza o to nie podejrzewam :)

--
Liwiusz

"nowe" numery telefoniczne z Allegro