Data: 2011-01-04 20:13:38 | |
Autor: xs | |
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut | |
ttt <tl6@nospamwp.pl> napisał(a):
Bedzie ciekawie, szczegolnie w kontekscie tych najtanszych samochodow z naszych salonow. Ja sie ciesze z tych pomyslow, sam bawie sie amatorsko w rajdy wiec umiem walnac hamulcem do podlogi, tak ze kubelek skrzypi czy wyciagnac auto idace bokiem ale jak jezdze z "normalnymi" kierowcami i widze ich wyczyny to sie ciesze z pomyslow UE. Niestety 90% ludzi nie zdaje sobie sprawy, ze mocne hamowanie na luku nawet jak jest tylko mokro potrafi obrocic auto, nie mowiac nawet o reszcie gwaltownych manewrow. Tak samo z abs, 99% osob nigdy nie nabyla odruchu puszczania hamulca przed przeszkoda i omijania jej. I chwala za abs, nawet jak na sniego-lodo-szutro-bloto-syfiastych nawierzchniach auto jedzie i jedzie i jedzie i jedzie i jedzie. -- |
|
Data: 2011-01-05 14:39:50 | |
Autor: J.F. | |
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut | |
Użytkownik "xs" <xsystoff.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
Ja sie ciesze z tych pomyslow, sam bawie sie amatorsko w rajdy wiec umiem Czyli kurs do d* ? Nie jest tez takie trudne zahamowanie tak zeby nie obrocilo. Tak samo z abs, 99% osob nigdy nie Poczekamy az kiedy bedziesz na gorce w Szczecinie - czy tak latwo bedzie ci puscic hamulec, czy puszczenie pomoze, czy ABS pomoze :-) za abs, nawet jak na sniego-lodo-szutro-bloto-syfiastych nawierzchniach auto Z tym ze jest maly problem - czy bez ABS szybciej stanie ? Malo kto cofnie, wylaczy ABS i sprawdzi jeszcze pare razy .. J. |
|
Data: 2011-01-05 21:42:05 | |
Autor: xs | |
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czyli kurs do d* ? Gwaltowne jest trudne ;) Szczegolnie jak zaraz za lukiem swiatla albo korek. Poczekamy az kiedy bedziesz na gorce w Szczecinie - czy tak latwo bedzie ci puscic hamulec, czy puszczenie pomoze, czy ABS pomoze :-) Mieszkam w Szczecinie, pod ta gorke ganialem tej zimy juz kilkadziesiat razy (tak samo jak w dol), bo jest akurat na mojej czestej strasie ;) Akurat hamowanie na lodzie to staly element zimowych pojezdzawek, bo kazda meta stop robi sie po kilku zawodnikach strasznie wyslizgana. Z tym ze jest maly problem - czy bez ABS szybciej stanie ? Zdecydowanie szybciej bez abs, mimo abs w cywilu i NOWYCH nietanich zimowek, to rajdowka zatrzymuje sie sporo szybciej na rocznych kormoranach ;) Dla mnie jedyna zaleta abs do sportowej jazdy jest taka, ze opony nie robia sie kwadratowe ;) -- |
|
Data: 2011-01-05 23:59:23 | |
Autor: J.F. | |
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut | |
On Wed, 5 Jan 2011 21:42:05 +0000 (UTC), xs wrote:
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a): Nie takie trudne, skoro nawet ja potrafie :-) Poczekamy az kiedy bedziesz na gorce w Szczecinie - czy tak latwo bedzie ci puscic hamulec, czy puszczenie pomoze, czy ABS pomoze :-) Skoro juz mowa o hamowaniu to znaczy ze warunki jeszcze nie byly zle :-) Z tym ze jest maly problem - czy bez ABS szybciej stanie ? No coz, ja niestety nie mam wylacznika, ale ostatnich pare testow jakos nie chcialo tego potwierdzic - kombinowanie z pedalem potrafilo zepsuc wynik, polepszyc nie. Moze na jakiejs bardzo specyficznej nawierzchni ABS potrafi zepsuc. J. |
|
Data: 2011-01-06 00:12:38 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut | |
Użytkownik "xs" Zdecydowanie szybciej bez abs, mimo abs w cywilu i NOWYCH nietanich zimowek, nareszcie ktoś zauważył to samo co ja :) pozdrówki |