nowe, obowiazakowe wyposazenie aut

Data: 2011-01-04 20:13:38
Autor: xs
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
ttt <tl6@nospamwp.pl> napisał(a):
Bedzie ciekawie, szczegolnie w kontekscie tych najtanszych samochodow z naszych salonow.

Ja sie ciesze z tych pomyslow, sam bawie sie amatorsko w rajdy wiec umiem walnac hamulcem do podlogi, tak ze kubelek skrzypi czy wyciagnac auto idace bokiem ale jak jezdze z "normalnymi" kierowcami i widze ich wyczyny to sie ciesze z pomyslow UE. Niestety 90% ludzi nie zdaje sobie sprawy, ze mocne hamowanie na luku nawet jak jest tylko mokro potrafi obrocic auto, nie mowiac nawet o reszcie gwaltownych manewrow. Tak samo z abs, 99% osob nigdy nie nabyla odruchu puszczania hamulca przed przeszkoda i omijania jej. I chwala za abs, nawet jak na sniego-lodo-szutro-bloto-syfiastych nawierzchniach auto jedzie i jedzie i jedzie i jedzie i jedzie.

Data: 2011-01-05 14:39:50
Autor: J.F.
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
Użytkownik "xs" <xsystoff.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
[...]

Czyli kurs do d* ?
Nie jest tez takie trudne zahamowanie tak zeby nie obrocilo.

Tak samo z abs, 99% osob nigdy nie
nabyla odruchu puszczania hamulca przed przeszkoda i omijania jej. I chwala

Poczekamy az kiedy bedziesz na gorce w Szczecinie - czy tak latwo bedzie ci puscic hamulec, czy puszczenie pomoze, czy ABS pomoze :-)

za abs, nawet jak na sniego-lodo-szutro-bloto-syfiastych nawierzchniach auto
jedzie i jedzie i jedzie i jedzie i jedzie.

Z tym ze jest maly problem - czy bez ABS szybciej stanie ?
Malo kto cofnie, wylaczy ABS i sprawdzi jeszcze pare razy ..

J.

Data: 2011-01-05 21:42:05
Autor: xs
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czyli kurs do d* ?
Nie jest tez takie trudne zahamowanie tak zeby nie obrocilo.

Gwaltowne jest trudne ;) Szczegolnie jak zaraz za lukiem swiatla albo korek.

Poczekamy az kiedy bedziesz na gorce w Szczecinie - czy tak latwo bedzie ci puscic hamulec, czy puszczenie pomoze, czy ABS pomoze :-)

Mieszkam w Szczecinie, pod ta gorke ganialem tej zimy juz kilkadziesiat razy (tak samo jak w dol), bo jest akurat na mojej czestej strasie ;) Akurat hamowanie na lodzie to staly element zimowych pojezdzawek, bo kazda meta stop robi sie po kilku zawodnikach strasznie wyslizgana.
Z tym ze jest maly problem - czy bez ABS szybciej stanie ?
Malo kto cofnie, wylaczy ABS i sprawdzi jeszcze pare razy ..

Zdecydowanie szybciej bez abs, mimo abs w cywilu i NOWYCH nietanich zimowek, to rajdowka zatrzymuje sie sporo szybciej na rocznych kormoranach ;) Dla mnie jedyna zaleta abs do sportowej jazdy jest taka, ze opony nie robia sie kwadratowe ;)

Data: 2011-01-05 23:59:23
Autor: J.F.
On Wed, 5 Jan 2011 21:42:05 +0000 (UTC),  xs wrote:
[...]

Nie takie trudne, skoro nawet ja potrafie :-)

[...]

Skoro juz mowa o hamowaniu to znaczy ze warunki jeszcze nie byly zle
:-)

[...]

No coz, ja niestety nie mam wylacznika, ale ostatnich pare testow
jakos nie chcialo tego potwierdzic - kombinowanie z pedalem potrafilo
zepsuc wynik, polepszyc nie.
Moze na jakiejs bardzo specyficznej nawierzchni ABS potrafi zepsuc.

J.

Data: 2011-01-06 00:12:38
Autor: Przemysław Czaja
nowe, obowiazakowe wyposazenie aut

Użytkownik "xs"

[...]

nareszcie ktoś zauważył to samo co ja :)

pozdrówki

nowe, obowiazakowe wyposazenie aut