[hankook]nowe opony,ale czy je zmienić-pro¶ba...

Data: 2009-04-03 07:24:16
Autor: Jacek
[hankook]nowe opony,ale czy je zmienić-pro¶ba...
http://www.opony.com/opony_osobowe_Hankook_K415_opinie.html
tu masz przykładow± opinię, ale sam zdecyduj. PrzejedĽ się po mokrym i zrob parę hamowań i ostrych skrętów i już będziesz wiedział, czy  da się na nich jezdzic.
Ja wymieniałem opony 2 razy z powodu ich fatalnych wła¶ciwo¶ci. Raz w Ładzie wywaliłem ruskie gumy, które na mokrym zachowywały się strasznie i drugi raz wywaliłem Debica Passio \z tego samego powodu
Jacek

[hankook]nowe opony,ale czy je zmienić-pro¶ba...