nowe p³yty i zasilanie 8 pin

Data: 2012-02-15 19:57:05
Autor: Michal Lukasik
nowe p³yty i zasilanie 8 pin
Dnia 15.2.2012, Marcin W napisa³(a):

Co stwierdzi³em, nowa p³yta posiada równie¿ to d³ugie z³±cze, ale zamiast 4-ro pinowego jest 8-mio pinowe.
Mój zasilacz do Modecom Carbon 530W, z tego co siê orientujê dosyæ porz±dny, wiêc dowiedzia³em siê, ¿e jest przejciówka, która z zasilania (to siê chyba nazywa) molex robi w³a¶nie to 8-mio pinowe. Przej¶ciówkê zamówi³em, tylko zastanawiam siê, czy te 8 pinów to jest absolutny obowi±zek i bez tego komputer nie ruszy, czy mogê uruchamiaæ na starej 4ro pinowej wtyczce?

Mog³e¶ sobie darowaæ tê przej¶ciówkê - jest ca³kowicie zbêdna.
Idê o zak³ad, ¿e w instrukcji do MB jest podane, ¿e mo¿na wpi±æ 4pin.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2012-02-15 21:25:28
Autor: Marcin W
nowe p³yty i zasilanie 8 pin
Niestety, ale instrukcja wg. mnie nie mówi³a czy to zadzia³a czy te¿ nie, ale ostatecznie: it works!
Windows 7 zainstalowa³ porawnie wszystkie urz±dzenia, jest ok.

Pozdro

nowe p³yty i zasilanie 8 pin