nowe prawa rowerzystów

Data: 2010-04-25 01:36:05
Autor: Norbert
nowe prawa rowerzystów
Poczytajcie opinie pod artykułem. Jestesmy narodem debili.

Kiedys sie tez na to nabieralem, ze patrze na forum i mysle, sami debile. Ale pozniej pomyslalem, dlaczego ja nie odpisuje, moze tysiace innych normalniejszych tez tego nie robi i nie pluje jadem. I sprawa sie wyjasnila :)

Data: 2010-04-25 08:49:43
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
nowe prawa rowerzystów
Norbert pisze:
[...]

Nie wiem jak jest teraz, ale zawsze to się na przemian obrzucali błotem.
Rowerzyści wyzywali samochodziarzy, samochodziarze rowerzystów.
Ale to właśnie Ci wszyscy wspomniani debile.

Mądrzy ludzie, tacy jak my, prowadzą na preclu debatę na najwyższym poziomie. Poważnym argumentom, błyskotliwym ripostom, żarliwym polemikom, zaskakująco trafnym wnioskom nie ma końca :-)

Seco

Data: 2010-04-25 11:25:29
Autor: Norbert
nowe prawa rowerzystów
Mądrzy ludzie, tacy jak my, prowadzą na preclu debatę na najwyższym poziomie. Poważnym argumentom, błyskotliwym ripostom, żarliwym polemikom, zaskakująco trafnym wnioskom nie ma końca :-)

Ojej :) Moze faktycznie dobrze, ze nie ma tutaj samochodziarzy, pojawil sie nawet jeden osobnik z pyrkawka i zostal pogoniony.

Data: 2010-04-25 09:50:59
Autor: Ryszard Mikke
nowe prawa rowerzystów
Norbert <i@hate.spam> napisał(a):
> [...]

Ojej :) Moze faktycznie dobrze, ze nie ma tutaj samochodziarzy, pojawil sie nawet jeden osobnik z pyrkawka i zostal pogoniony.

Aż strach się przyznać do posiadania pyrkawki...

rmikke

Data: 2010-04-25 11:45:16
Autor: Tomek Banach
nowe prawa rowerzystĂłw
W dniu 2010-04-25 08:49, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Mądrzy ludzie, tacy jak my, prowadzą na preclu debatę na najwyższym
poziomie.

Szczegolnie o eks prezydencie :)

--
Tomek

Data: 2010-04-25 13:23:31
Autor: Michał Wolff
nowe prawa rowerzystów
On 25 Kwi, 01:36, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:

[...]
:)

Jesteś po prostu hipokrytą do sześcianu. Cały wątek o zmarłym
prezydencie plułeś jadem tak, że ci komentujący na WP i Onecie to mogą
u Ciebie lekcje brać, że zacytuję Twoją najbardziej haniebną wypowiedź
"ekhm, no juz nic wiecej nie napisze, nie wspominajac, ze zabraklo tam
paru osob ze swity"

I taki człowiek bierze się za ocenę poziomu innych dyskutantów,
oskarża ich o plucie jadem??? Najpierw spójrz w lustro
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-26 00:06:25
Autor: Norbert
nowe prawa rowerzystów
Jesteś po prostu hipokrytą do sześcianu. Cały wątek o zmarłym
prezydencie plułeś jadem tak, że ci komentujący na WP i Onecie to mogą

Widze ze niektorym jeszcze zaloba nie przeszla.

Data: 2010-04-26 08:57:18
Autor: MichałG
nowe prawa rowerzystów
Norbert pisze:
Jesteś po prostu hipokrytą do sześcianu. Cały wątek o zmarłym
prezydencie plułeś jadem tak, że ci komentujący na WP i Onecie to mogą

Widze ze niektorym jeszcze zaloba nie przeszla.

Niektórym przyzwoitosć juz dawno....

nowe prawa rowerzystów