nowe przepisy

Data: 2010-08-16 21:17:45
Autor: Danpe
nowe przepisy
Czy to prawda co dzis uslyszalem, a mianowicie, ze teraz sedziemu klub
placi za mecz w klubowym "okienku" po zakonczeniu zawodow?
Orientuje sie ktos? Zaczelo sie legalne kupowanie spotkan? Co za
problem wziac podpis od sedziego na KW na 1000zl a w kopercie dac 5k?

Na Legii pierwsza ofiara? :D --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-16 12:51:38
Autor: Klepa
nowe przepisy

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Tak, ...... głupoty i na nazwisko ma Cabaj.

Data: 2010-08-16 21:48:11
Autor: Aman
nowe przepisy

Na Legii pierwsza ofiara? :D

http://www.youtube.com/watch?v=kDLyLuhqkRo

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-16 22:22:18
Autor: yamma
nowe przepisy
Aman wrote:
Na Legii pierwsza ofiara? :D

http://www.youtube.com/watch?v=kDLyLuhqkRo

A jak bylo w dzisiejszym meczu? Komentatorzy odgrazali sie, ze policza te sekundy.
yamma

Data: 2010-08-16 13:24:30
Autor: Klepa
nowe przepisy
On 16 Sie, 22:22, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Aman wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=kDLyLuhqkRo

A jak bylo w dzisiejszym meczu? Komentatorzy odgrazali sie, ze policza te
sekundy.
yamma

Zrobili takie pseudo licznie raz, dwa, trzy .....
i doszli do dziesięciu lub jedenastu.

Data: 2010-08-16 22:30:59
Autor: yamma
nowe przepisy
Aman wrote:
[...]

No to w sumie rzeczywiście powód był zwłaszcza, że piłkarze Cracovii praktycznie od karnego bezczelnie grali na czas. Tam z wyjątkiem linii defensywnej to chyba każdy zaliczył kilkudziesięciosekundową śpiączkę na murawie. Po którejś tam z kolei legioniści już nie zwracali uwagi tylko dalej grali.
yamma

Data: 2010-08-16 13:42:21
Autor: Klepa
nowe przepisy
On 16 Sie, 22:30, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Klepa wrote:

> [...]

defensywnej to chyba każdy zaliczył kilkudziesięciosekundową śpiączkę na
murawie. Po którejś tam z kolei legioniści już nie zwracali uwagi tylko

Tak abstrahując od wszystkiego  to właśnie za to że tak żenująco grali
na czas, to bardzo mnie cieszy że w ten sposób stracili bramkę i w
efekcie przegrali.
Bo ile można leżeć na murawie i udawać że nogę urwało a jak sędzie
przerwie grę to nagle zdrowy.

Data: 2010-08-16 23:14:49
Autor: yamma
nowe przepisy
Klepa wrote:

Tak abstrahując od wszystkiego  to właśnie za to że tak żenująco grali
na czas, to bardzo mnie cieszy że w ten sposób stracili bramkę i w
efekcie przegrali.

Można powiedzieć, że przerżnęli "zgodnie z duchem gry". ;-)
yamma

Data: 2010-08-17 11:07:41
Autor: Andrzej Bogacki
nowe przepisy

[...]

Nie rób jaj, grali normalny ekstraklasowy mecz. Jesli czasem przeciąglai wstawanie to cóz w tym dziwnego?? Tak jakby to u nas było dziwne? Nasi kopacze - absolutnie wszyscy tak grają ale czasem przeginają nawet te standarty a tego wczoraj u Cracovii nie widziałem. Widziałem natomiast bardzo wyrównany mecz, niezły jak na polską lige i mysle, że remis byłby sprawiedliwy.
Moim zdaniem nawet gdyby Craxa "troche" grała na czas to 8 minut doliczone powinno wystarczyc. I choc osobiscie życze Cracovii spadku to uwazam, że wczoraj sedzia przegiął. Przy czym "wolny" to jeszcze nie bramka

Data: 2010-08-17 06:31:14
Autor: Klepa
nowe przepisy
On 17 Sie, 11:07, "Andrzej Bogacki" <andrzeje...@interia.pl> wrote:

[...]

Ale czy ja mówię że grali nienormalny mecz?
W moje,l podkreślam subiektywnej, opinii grali bezczelnie na czas.
Noszowi to nabiegali się jak nigdy.I w mojej subiektywnej opinii
dobrze się stało że zostali za to ukarani. Ja nie komentuje wyniku bo
Legia nie zasłużyła na zwycięstwo bo grała piach. Ja podkreślam że nie
podobała mi się gra na czas Cracovii i tym bardziej cieszyłem się gdy
w takich okolicznościach przegrała.

Data: 2010-08-16 22:33:02
Autor: Cavallino
nowe przepisy
Aman wrote:
[...]

Ty tak na poważnie?
Bo formalnie to może i był, ale tak naprawdę - żaden.
Aż byłem zdziwiony jak mało ociągał się Cabaj z wybijaniem w końcówce.

Data: 2010-08-17 18:03:46
Autor: Danpe
nowe przepisy

Aman wrote:
[...]

Poza tym a) jesli sie ociagaja to przedluzamy mecz
b) jesli przesadzaja to zoltko

i tyle, a nie takie perfidne drukowanie na sam koniec meczu, no ale
dlaczego Legia nigdy nie spadnie... juz wiadomo :D

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-17 18:22:12
Autor: yamma
nowe przepisy
Danpe wrote:

Poza tym
a) jesli sie ociagaja to przedluzamy mecz
b) jesli przesadzaja to zoltko

Może najpierw poczytaj przepisy. W jednym z postów jest nawet link. Tam jest napisane wyraźnie, że za takie przewinienie sędzia powinien podyktować rzut wolny pośredni a nie dawać jakieś kartki czy przedłużać mecz.
yamma

Data: 2010-08-18 16:00:51
Autor: Przemek Budzyński
nowe przepisy
yamma pisze:

[...]

niestety, nie odpowiada to prawdzie. Ignorowanie kontuzji rywali przez graczy Legii miało miejsce już w I połowie. Zresztą w pewnym monencie doszło do scysji z tego powodu, bo bodajże Jędrzejczyk rozgrywał, w końcu Iwański wybił piłkę i ktoś tam z Cracovii doskoczył do Jędrzejczyka i go opieprzył.

Data: 2010-08-16 22:23:18
Autor: Cavallino
nowe przepisy
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:i4c6m8$eee$1inews.gazeta.pl...
Aman wrote:
Na Legii pierwsza ofiara? :D

http://www.youtube.com/watch?v=kDLyLuhqkRo

A jak bylo w dzisiejszym meczu? Komentatorzy odgrazali sie, ze policza te sekundy.

10 sekund, lacznie z podnoszeniem sie z murawy po padzie i podciaganiem getrów.

Data: 2010-08-16 22:25:40
Autor: Przemek Budzyn'ski
nowe przepisy
yamma pisze:

A jak bylo w dzisiejszym meczu? Komentatorzy odgrazali sie, ze policza te sekundy.

policzyli. 10-11.

Data: 2010-08-17 18:00:04
Autor: yamma
nowe przepisy
Danpe wrote:

Na Legii pierwsza ofiara? :D

http://legia.net/wiadomosci,38159-rafal_rostkowski:_wszystkie_pretensje_sa_bezzasadne.html
"Caly czas tocza sie dyskusje na temat slusznosci i prawidlowosci decyzji Daniela Stefanskiego, który w 93. minucie meczu podyktowal rzut wolny posredni dla Legii, po tym jak zbyt dlugo z jej wybiciem zwlekal bramkarz Cracovii Marcin Cabaj. - Decyzja byla calkowicie sluszna i duze brawa dla arbitra za odwage. Podjal on dwie trudne decyzje - o rzucie karnym dla Cracovii w 4. minucie i o rzucie wolnym dla Legii w 93. minucie. Obie decyzje byly sluszne, wszelkie pretensje sa bezzasadne - tlumaczyl dla stacji Orange Sport Info Rafal Rostkowski, sedzia i asystent FIFA.
- Slyszalem rózne argumenty majace swiadczyc o nieslusznosci decyzji arbitra. Spróbuje kazda rozwiac. Nie byla to decyzja zgodna z duchem gry? Bzdura, wlasnie taka byla. Przepis mówiacy o tym, ze bramkarz nie moze trzymac pilki dluzej niz 6 sekund wprowadzono po to by golkiperzy nie trzymali jej sekund 15 czy 20, wprowadzono go po to aby przeciwdzialac grze na czas. Oczywiscie nie jest obowiazkowe kazdorazowe odgwizdywanie takich sytuacji, arbiter moze przymknac oko gdy widzi, ze bramkarz zrobil to raz czy dwa, nie uczynil tego celowo. W tej sytuacji jednak nie moze byc o tym mowy, Marcin Cabaj kilka razy w tym spotkaniu przekroczyl czas przy wybiciu pilki.
- Ktos powiedzial, ze sedzia mógl ostrzec lub pouczyc najpierw bramkarza Cracovii. Nie, sedzia nie jest od tego by przypominac pilkarzowi zasady gry w pilke. Kazdy kto zawodowo zajmuje sie pilka nozna powinien znac jej zasady, tak jak majacy prawo jazdy musi znac zasady ruchu drogowego. Co wiecej sedzia mimo, ze nie ma obowiazku pouczania uczynil to w przerwie meczu. Marcin Cabaj zamiast sie tym przejac zapytal ironicznie czy jesli pilka bedzie poza boiskiem to musi po nia pobiec czy moze spokojnie pójsc. Takze jesli juz szukac kogos winnego to jest nim tylko i wylacznie bramkarz Cracovii.
- Pan Cabaj nie dosc, ze przetrzymal pilke, to jeszcze poprawil sobie getry, przykucnal, odbil pilke o murawe, podszedl z futbolówka do linii pola karnego i dopiero z tego miejsca ja wykopal. Naprawde nawet sedzia aspirujacy do B klasy nie mialby problemu z ocena tej sytuacji. Mierzylismy czas ze stoperem, za kazdym razem wychodzilo ponad 13 sekund. Jakiekolwiek pretensje sa zwyklym czepialstwem - ocenil Rafal Rostkowski."

Trudno sie z tym nie zgodzic. Trzeba tez uczciwie powiedziec, ze ta decyzja moze miec pozytywny wplyw na postawe bramkarzy w nastepnych meczach. Ale tez trzeba powiedziec, ze "dzieki" tej decyzji ktos kto nienawidzil Legii, znienawidzil ja jeszcze bardziej.
yamma

Data: 2010-08-17 19:37:17
Autor: Cavallino
nowe przepisy
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:

Trudno sie z tym nie zgodzic.

Przeciez byles na meczu i sam nie bardzo sie zgadzales.
Co sie zmienilo?
Wiatr?

Data: 2010-08-18 10:23:36
Autor: Mane
nowe przepisy
W dniu 2010-08-17 18:00, yamma pisze:

[...]

Czy jest przepis, który mówi że sędzia nie musi gwizdać takiego przewinienia ale moze wg swojego uznania?

Data: 2010-08-18 11:00:15
Autor: Cavallino
nowe przepisy
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4g59e$6t4$10inews.gazeta.pl...
[...]

Nie zadawaj takich trudnych pytań.
Dobrze wiesz, że nie chodzi o żaden przepis.

Data: 2010-08-18 11:04:49
Autor: WOJSAL
nowe przepisy
W dniu 17.08.2010 18:00, yamma pisze:

przeciwdzialac grze na czas. Oczywiscie nie jest obowiazkowe kazdorazowe
odgwizdywanie takich sytuacji, arbiter moze przymknac oko gdy widzi, ze
bramkarz zrobil to raz czy dwa, nie uczynil tego celowo.

A przepisy pozwalaja na przymykanie oka, gdy przetrzymywanie nie jest
celowe? Czy faule "niecelowe" tez nie sa karane wolnymi?
Rozumiem ze samobojcze bramki tez nie sa uznawane, poniewaz zawodnik
nie strzelil samoboja celowo?

I w tym jest problem, ze sedziowie zamiast strzec przepisow
to sobie odpuszczaja je czasami a czasami nie.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-08-18 14:01:30
Autor: Danpe
nowe przepisy
On Wed, 18 Aug 2010 11:04:49 +0200, WOJSAL <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl>
wrote:

I w tym jest problem, ze sedziowie zamiast strzec przepisow
to sobie odpuszczaja je czasami a czasami nie.

I poznie jsa glosy pokrzywdzonych, w przypadku Cracovii (choc zycze
tej druzynie, aby zczezla na 4 ligowych boiskach) jak najbardziej
sluszne.
IMO Legiunia posmarowla :)

--
pozdrawiam, danpe