nowe pytania

Data: 2013-07-17 14:16:05
Autor: J.F
nowe pytania
http://moto.onet.pl/absurdalne-pytania-na-prawko-mamy-je/21ysx

jesli ktos sobie jaj nie robi:

Jaką długość powinien mieć drążek od skrzyni biegów?
Jakie wymiary powinna mieć tablica rejestracyjna jednorzędowa?
Co się stanie, jeśli bieżnik opon jest mniejszy niż 2 mm?
Jaki dźwięk ma wydawać klakson?
Co zrobić, kiedy w trakcie jazdy samochodem zaczyna boleć brzuch?
Czy jeśli wyjmiemy koło zapasowe z bagażnika, to samochód będzie jechał szybciej?
Od czego należy zacząć odpowietrzenie układu zasilania silnika o zapłonie samoczynnym?
Czy gdy jeden kierunkowskaz nie działa, drugi pobiera więcej prądu?
Co jest skutkiem nieszczelnego układu wydechowego samochodu?
Czy dolna osłona silnika jest obowiązkowa w samochodzie osobowym?
Czy po wyrwaniu zęba można prowadzić samochód?
Jakiego kształtu światła odblaskowe tylne powinny znajdować się w samochodzie osobowym?
Czy luz na kierownicy może być spowodowany wybitymi końcówkami drążków kierowniczych?J
Jaka jest częstotliwość migania kierunkowskazu na minutę?

"Kandydaci na kierowców, przystępujący do egzaminu teoretycznego, nie mają możliwości zapisu pytań, toteż lepiej lub gorzej je zapamiętują. Nie dziwi zatem fakt, że w tzw. obiegu wtórnym (głównie na forach internetowych) pojawiają się pytania, które nie mają nic wspólnego z pytaniami egzaminu państwowego. W puli pytań egzaminacyjnych, przygotowanych przez konsorcjum ITS/Sygnity nie ma pytań o rozmiar tablicy rejestracyjnej pojazdu. Nie ma w niej także pytania dotyczącego odpowietrzania układu zasilania silnika o zapłonie samoczynnym – twierdzi Mikołaj Krupiński, rzecznik prasowy ITS. – Pytania były weryfikowane przez ekspertów z wielu dziedzin i według ich opinii nie wykraczają poza wiedzę, jaką powinien posiadać przeciętny kierowca dla bezpieczeństwa własnego i innych uczestników ruchu drogowego – dodaje."

A tak swoja droga - ustawa jakas chyba jest o dostepie do informacji publicznej ...

J.

Data: 2013-07-17 14:38:43
Autor: Stefan Szczygielski
nowe pytania
W dniu 17.07.2013 14:16, J.F pisze:
http://moto.onet.pl/absurdalne-pytania-na-prawko-mamy-je/21ysx
jesli ktos sobie jaj nie robi:
Jaką długość powinien mieć drążek od skrzyni biegów?
(...)
Czy po wyrwaniu zęba można prowadzić samochód?
(...)

Pytanie dokładnie brzmi: Czy można po godzinie od zastosowania
znieczulenia miejscowego w celu wyrwaniu zęba prowadzić pojazd (według
odpowiedzi nie można).

Jakiego kształtu światła odblaskowe tylne powinny znajdować się w
samochodzie osobowym?

Pytanie brzmi: jakiego kształtu nie może być tylne światło pozycyjne
(nie może być trójkątne - kształt zarezerwowany dla przyczep).

Te są relatywnie do zdania - jest cała armia pytań z filmikami, na które
odpowiedź jest w zasadzie niejednoznaczna - np. podjeżdża samochodzik do
skrzyżowania i przy samej linii zatrzymania jest kawałek linii ciągłych
- pytanie: czy kierowca może zmienić pas ruchu - prawidłowa odpowiedź
nie (mimo, że na filmiku nie dojeżdża do tego miejsca, gdzie już nie
może zmienić).

S.

Data: 2013-07-17 22:05:41
Autor: Marek Dyjor
nowe pytania
Stefan Szczygielski wrote:
[...]

rozumiem że to jest pytanie dla osób budujących samochody?

Data: 2013-07-17 15:43:55
Autor: DJ Abelson®
nowe pytania
W dniu 2013-07-17 14:16, J.F pisze:
cut

===> S P I E R D A L A J <===

Data: 2013-07-17 17:43:01
Autor: A.L.
nowe pytania
On Wed, 17 Jul 2013 14:16:05 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja mysle ze Unia Europejska wyda w tej sparwie dokaldne dyrektywy.
Niebawem.

[...]

Znajoma panienka, loco Warszawa, niedawno oblala egzamin "praktyczny".
Zaraz po wejsciu do samochodu. Dlaczego? "Nie sparwdzila pani poziomu
plynu hamulcowego"

Chyba w Polsce ktos, pardon, skretynial z egzaminami na prawo jazdy

A.L.

Data: 2013-07-17 16:07:14
Autor: kogutek444
nowe pytania
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 00:43:01 UTC+2 u¿ytkownik A. L. napisa³:
> [...]

Znajoma panienka, loco Warszawa, niedawno oblala egzamin "praktyczny".

Zaraz po wejsciu do samochodu. Dlaczego? "Nie sparwdzila pani poziomu

plynu hamulcowego"

Chyba w Polsce ktos, pardon, skretynial z egzaminami na prawo jazdy

Pewno taka prawda z t± panienk± jak z rozdawaniem samochodów w Moskwie.

Data: 2013-07-18 08:08:47
Autor: J.F.
nowe pytania
Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:43:01 -0500, A.L. napisa³(a):
[...]

A to Ty nie dbasz o bezpieczenstwo i nie sprawdzasz plynu przed kazda
podroza ? :-)

Aby na pewno tak bylo ? Przez pare lat sprawdzano u nas na egzaminie
czy kursant rozpoznaje roznie zbiorniki pod maska.
Przed jazda podnosil klape i mial palcem pokazac - tu olej, tu
hamulce, to plyn do spryskiwaczy.

Pewien sens to mialo, nie twierdze ze duzy ...

J.

Data: 2013-07-18 09:16:03
Autor: Andrzej Kubiak
nowe pytania
[...]

Ta, jasne. A niemal ka¿dy uwalany jest za "brak dynamiki jazdy", tylko
egzaminatorzy jako¶ inne zdanie maj±.

Data: 2013-07-18 10:46:34
Autor: Tomasz Pyra
nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 09:16:03 +0200, Andrzej Kubiak napisa³(a):

[...]

Akurat moje zdanie jest takie, ¿e istotnie 80% egzaminów by³o uwalanych za
brak dynamiki jazdy.

Przed moim egzaminem wybra³em siê w ramach przygotowañ mentalnych, rowerem,
poogl±daæ egzaminy.
I tak to dok³adnie wygl±da³o - jak kto¶ ledwo wytacza³ siê z o¶rodka i
jecha³ jak ³ajza, tak ¿e rowerem nie mia³em ¿adnych problemów z dogonieniem
delikwenta, to nie by³ uwalany wprost, ale by³ wo¿ony po mie¶cie tak d³ugo
a¿ w koñcu co¶ wtopi³.
Natomiast jak kursant wsiad³ i pojecha³ tak ¿e przynajmniej musia³em siê
zdrowo napeda³owaæ za nim, no to nawet pomniejsze b³êdy by³y wybaczone.

Egzaminator po prostu jak widzi ¿e jazda samochodem przerasta czyj±æ
percepcjê sensoryczn±, no to mu prawa jadzdy daæ nie chcia³.

Data: 2013-07-18 12:28:29
Autor: Andrzej Kubiak
nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 10:46:34 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):

[...]

To swoj± drog±, ale ja nie o tym. Mia³em na my¶li sytuacje, kiedy uwalony
delikwent ¿ali siê, ¿e wszystko robi³ ¶licznie, ale z³y egzaminator obla³
go za "brak dynamiki", bo czeka³ na kopertê, albo mia³ zbyt niski stosunek
oblanych do przepuszczonych danego dnia. ;) A rzeczywisto¶æ by³a np. taka,
¿e pacjent próbowa³ jechaæ z prawej strony wysepki, choæ znak nakazywa³
inaczej, albo chcia³ przejechaæ na czerwonym bez zatrzymywania siê, bo
"mia³ strza³kê". Pomijaj±c ewidentn± próbê pój¶cia... no, na czo³ówkê nie,
ale na trzepniêcie siê lusterkami z pojazdem z przeciwka, bo skrzy¿owanie
by³o za du¿e i przerazi³o zdaj±c±.

Data: 2013-07-17 22:43:12
Autor: RadoslawF
nowe pytania
Dnia 2013-07-17 14:16, U¿ytkownik J.F napisa³:
http://moto.onet.pl/absurdalne-pytania-na-prawko-mamy-je/21ysx

jesli ktos sobie jaj nie robi:

Jak± d³ugo¶æ powinien mieæ dr±¿ek od skrzyni biegów?

Bez sensu pytanie no chyba ¿e by³ tekst typu "umo¿liwiaj±cy zmianê
biegu bez wysi³ku"

Jakie wymiary powinna mieæ tablica rejestracyjna jednorzêdowa?

Nie pamiêtam ale przepis to reguluje.

Co siê stanie, je¶li bie¿nik opon jest mniejszy ni¿ 2 mm?

Opona jest zu¿yta i mo¿na straciæ dowód .

Jaki d¼wiêk ma wydawaæ klakson?

Kiedy¶ by³o w przepisach, teraz pewnie te¿ jest bo wie¶niacy
nie tr±bi± melodyjkami.

Co zrobiæ, kiedy w trakcie jazdy samochodem zaczyna boleæ brzuch?

?

Czy je¶li wyjmiemy ko³o zapasowe z baga¿nika, to samochód bêdzie jecha³ szybciej?

Tak, je¶li je zostawimy na poboczu.

Od czego nale¿y zacz±æ odpowietrzenie uk³adu zasilania silnika o zap³onie samoczynnym?

Od znalezienia mechanika.

Czy gdy jeden kierunkowskaz nie dzia³a, drugi pobiera wiêcej pr±du?

Nie, mimo ¿e szybciej miga.

Co jest skutkiem nieszczelnego uk³adu wydechowego samochodu?

Wiêkszy ha³as.

Czy dolna os³ona silnika jest obowi±zkowa w samochodzie osobowym?

Nie.

Czy po wyrwaniu zêba mo¿na prowadziæ samochód?

Tak, chyba ¿e by³o znieczulenie.

Jakiego kszta³tu ¶wiat³a odblaskowe tylne powinny znajdowaæ siê w samochodzie osobowym?

Prostok±tne.

Czy luz na kierownicy mo¿e byæ spowodowany wybitymi koñcówkami dr±¿ków kierowniczych?J

Tak.

Jaka jest czêstotliwo¶æ migania kierunkowskazu na minutê?

90 +/- 30

Pozdrawiam

Data: 2013-07-17 23:35:24
Autor: __Maciek
nowe pytania
Wed, 17 Jul 2013 22:43:12 +0200 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
napisa³:

Czy gdy jeden kierunkowskaz nie dzia³a, drugi pobiera wiêcej pr±du?
Nie, mimo ¿e szybciej miga.

We wspó³czesnych samochodach stosuje siê jeszcze bimetalowe
przerywacze kierunkowskazów? Bo my¶lê ¿e raczej NE555/procek/inny
generator plus mosfet.

Jakiego kszta³tu ¶wiat³a odblaskowe tylne powinny znajdowaæ siê w samochodzie osobowym?
Prostok±tne.

Chyba niekoniecznie. OIDP przepis mówi ¿e "o kszta³cie innym ni¿
trójk±tne".

Data: 2013-07-18 00:39:09
Autor: RadoslawF
nowe pytania
Dnia 2013-07-17 23:35, U¿ytkownik __Maciek napisa³:

[...]

Na pewno ?
Bo ju¿ mi kto¶ przys³a³ linka do okr±g³ych ?
Okr±g³e to pamiêtam z rowerów i mo¿e motorowerów, samochody
mia³y prostok±tne.
http://www.automotopedia.pl/m/31/604/swiatlo-odblaskowe?set=%C5%9A

Pozdrawiam

Data: 2013-07-18 01:44:47
Autor: __Maciek
nowe pytania
Thu, 18 Jul 2013 00:39:09 +0200 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
napisa³:

Chyba niekoniecznie. OIDP przepis mówi ¿e "o kszta³cie innym ni¿
trójk±tne".
Na pewno ?

Wyszuka³em:

 ROZPORZ¡DZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego
wyposa¿enia

(Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r. Nr 32, poz. 262 z pó¼n. zm.)
tekst ujednolicony wg stanu prawnego na dzieñ 1.12.2010r

Par. 12.

1. Pojazd, z zastrze¿eniem ust. 2, wyposa¿a siê w nastêpuj±ce ¶wiat³a
zewnêtrzne:

8)  odblaskowe tylne inne ni¿ trójk±tne - pojazd samochodowy;

9)  odblaskowe tylne trójk±tne - przyczepa;

Par. 53.

1. Rower powinien byæ wyposa¿ony:

2)  z ty³u - w jedno ¶wiat³o odblaskowe barwy czerwonej o kszta³cie
innym ni¿ trójk±t oraz jedno ¶wiat³o pozycyjne barwy czerwonej, które
mo¿e byæ migaj±ce;

2. Motorower powinien byæ wyposa¿ony w nastêpuj±ce ¶wiat³a:

 3)  tylne ¶wiat³o (¶wiat³a) odblaskowe, o kszta³cie innym ni¿
trójk±t, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w pkt 2;

Bo ju¿ mi kto¶ przys³a³ linka do okr±g³ych ?
Okr±g³e to pamiêtam z rowerów i mo¿e motorowerów, samochody
mia³y prostok±tne.

Nie ma znaczenia, byleby nie trójk±tne - te zarezerwowane s±
wy³±czenie da przyczep.

Data: 2013-07-18 01:47:56
Autor: Tomasz Wójtowicz
nowe pytania

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/Zuk_back.jpg

Data: 2013-07-18 08:21:40
Autor: J.F.
nowe pytania
Dnia Wed, 17 Jul 2013 23:35:24 +0200, __Maciek napisa³(a):
[...]

Jest do tego specjalny uklad scalony ... ale mierzy prad i szybciej
miga. Albo zapala stosowna lampke.

Niewykluczam ze ciagle jeszcze stosuje sie bimetalowe czy inne
termiczne.

J.

Data: 2013-07-18 08:32:30
Autor: J.F.
nowe pytania
Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:43:12 +0200, RadoslawF napisa³(a):
Dnia 2013-07-17 14:16, U¿ytkownik J.F napisa³:
Jakie wymiary powinna mieæ tablica rejestracyjna jednorzêdowa?
Nie pamiêtam ale przepis to reguluje.

Oczywiscie, podobnie jak wymiary PJ
Co siê stanie, je¶li bie¿nik opon jest mniejszy ni¿ 2 mm?
Opona jest zu¿yta i mo¿na straciæ dowód .

Ja tam 1.6mm pamietam. Skleroza, zmienili, kursant zle zapamietal, czy
prawidlowa odpowiedz to: Mozna wpasc w poslizg w czasie deszczu.

Co zrobiæ, kiedy w trakcie jazdy samochodem zaczyna boleæ brzuch?
?

Zjechac na najblizszy parking z toaleta/dogodnym miejscem, bo zasranie
fotela grozi tez bezpieczenstwu ruchu..

Czy gdy jeden kierunkowskaz nie dzia³a, drugi pobiera wiêcej pr±du?
Nie, mimo ¿e szybciej miga.

No, zebys sie nie zdziwil. Jakby tak dokladny miernik podlaczyc ..

Co jest skutkiem nieszczelnego uk³adu wydechowego samochodu?
Wiêkszy ha³as.

Mozna stracic dowod :-P
A nawet zycie, jak sie okaze ze to pierwszy objaw skorodowanej rury,
ktora sie przelamie i w jakas dziure trafi.

J.

Data: 2013-07-17 23:49:58
Autor: Tomasz Pyra
nowe pytania
Dnia Wed, 17 Jul 2013 14:16:05 +0200, J.F napisa³(a):

[...]

Istotnie wiele z tych pytañ brzmi równie wiarygodnie jak opowie¶ci o
smokach które atakowa³y egzaminowanego - historia tych opowie¶ci jest tak
d³uga jak egzaminów na PJ, tyle ¿e dotychczas dotyczy³y g³ównie egzaminu
praktycznego.

Ale ta procedura, ¿e egzaminowany wychodzi z niezdanego egzaminu nie maj±c
ani pytañ, ani odpowiedzi co¶ mi siê nie podoba z formalnego punktu
widzenia.
Od egazminu pañstwowego musi istnieæ mo¿liwo¶æ odwo³ania siê, do s±du
w³±cznie, a takie niepodanie pytañ znakomicie utrudnia odwo³anie siê od np.
b³êdnie skonstruowanych pytañ.

W puli pytañ egzaminacyjnych, przygotowanych przez konsorcjum ITS/Sygnity nie ma pytañ o rozmiar tablicy rejestracyjnej pojazdu.

Ale chyba s± dwa konkurencyjne systemy obowi±zuj±ce w Polsce.
Czy siê mylê?

No i pewne te pytania które nie wygl±daj± na wyssane z palca i tak
wygl±daj± na kretyñskie i nikomu do niczego nie przydatne - typu maksymalna
d³ugo¶æ zestawu prowadzonego na kat. B.

A tak swoja droga - ustawa jakas chyba jest o dostepie do informacji publicznej ...

Kto¶ opisywa³ taki pomys³, ale okaza³o siê ¿e zadania nie s± w³asno¶ci±
publiczn±, a firmy która ja opracowa³a za pieni±dze podatników i udostêpnia
system. I to od firmy zale¿y, ale firma siê nie wychyla, bo podstawy
prawnej nie ma, pañstwo zap³aci³o no to oni nic nikomu nie podadz±.

Data: 2013-07-18 08:18:11
Autor: J.F.
nowe pytania
Dnia Wed, 17 Jul 2013 23:49:58 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):
[...]

Zgadzam sie ... aczkolwiek przez 50 lat nie bylo takiej mozliwosci ...
ani chyba potrzeby, bo pytania byly poprawne.

[...]

Ale zanim panstwo (WORDy?) zaplacilo, to jakis protokol musial
powstac, moze pytania na plycie - a to juz informacja publiczna :-)

Ha, trzeba poprosic i RPO napuscic jak odmowia :-)
 J.

Data: 2013-07-18 10:42:42
Autor: Tomasz Pyra
nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:18:11 +0200, J.F. napisa³(a):

[...]

Pytania by³y wtedy te¿ jawne - podlega³y jakiej¶ tam kontroli, choæby
samych egzaminatorów.
Potencjalnie by³o sprzê¿enie zwrotne kiedy egzaminowany po egzaminie móg³
zapytaæ egzaminatora o co chodzi i w razie nierozwiania w±tpliwo¶ci i¶æ ze
spraw± wy¿ej.
Dzi¶ egzaminowany nie bêdzie potrafi³ nawet powiedzieæ na jakim pytaniu
poleg³ i jak dok³adnie by³o sformu³owane.

Dzi¶ nawet egzaminator nie zna pytañ i odpowiedzi za udzielenie których
wpisuje negatywny wynik egzaminu do protoko³u.
Tyle zna tych pytañ co sobie sam po godzinach kilka testów rozwi±za³ (i ten
któego znam twierdzi ¿e wiele jest kretyñskich i niejednoznacznych).

[...]

No w³a¶nie to chyba ta firma wykonuj±ca system zatrudni³a ludzi do u³o¿enia
tych pytañ. Takie przynajmniej dosz³y mnie s³uchy.

Ha, trzeba poprosic i RPO napuscic jak odmowia :-)

W sumie mo¿na :)

Data: 2013-07-18 11:18:45
Autor: anacron
nowe pytania
W dniu 17.07.2013 23:49, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Jak zdawa³em pierwszy raz PJ, to s³ysza³em mnóstwo takich Urban Legend,
a to by³y czasy pe³nego placu manewrowego. W praktyce nic strasznego siê
nie wydarzy³o. Jak zdawa³em ostatni raz w 2010 to egzaminator ewidentnie
chcia³ mnie upolowaæ (w czasie 1 egzaminu na mie¶cie 10 min, w czasie
ostatniego pozna³em wszystkie ulice jednokierunkowe w mie¶cie) ale mu
nie posz³o. :) Wkurwi³em go tym, ¿e zanim skoñczy³ t³umaczyæ jak zdawaæ
teoretyczny, przerwa³em mu jego pasjonuj±cy wyk³ad stwierdzaj±c, ¿e
skoñczy³em (z wynikiem 0 b³êdów). Generalnie te historyjki opowiadaj±
ludzie, którzy nie mog± zdaæ na PJ z jakiego¶ powodu. A ja zdawa³em
kilka razy i zawsze 0 b³êdów i praktyczny tez zdany z pierwszym
podej¶ciem. Pewnie ten nowy te¿ bêdê kiedy¶ mia³ okazjê...

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-18 11:32:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
nowe pytania
Hello anacron,

Thursday, July 18, 2013, 11:18:45 AM, you wrote:

[...]

Skoro zdajesz bezb³êdnie, to dlaczego tyle razy? --
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-07-18 11:36:33
Autor: anacron
[OT] Re: nowe pytania
Skoro zdajesz bezb³êdnie, to dlaczego tyle razy?

Pomy¶l... Ma³a podpowied¼, pierwszy raz zdawa³em w 1994, ostatni w 2010. :)

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-18 11:39:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
[OT] Re: nowe pytania
Hello anacron,

Thursday, July 18, 2013, 11:36:33 AM, you wrote:

Skoro zdajesz bezb³êdnie, to dlaczego tyle razy?
Pomy¶l... Ma³a podpowied¼, pierwszy raz zdawa³em w 1994, ostatni w 2010. :)

Kombinujê i nie rozumiem nadal. A nie mam czasu na zagadki.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-07-18 03:01:14
Autor: szymon.czarkowski
[OT] Re: nowe pytania
Kombinujê i nie rozumiem nadal. A nie mam czasu na zagadki.

Punkty karne.

Data: 2013-07-18 14:59:38
Autor: RadoslawF
[OT] Re: nowe pytania
Dnia 2013-07-18 12:01, U¿ytkownik szymon.czarkowski@gmail.com napisa³:
Kombinujê i nie rozumiem nadal. A nie mam czasu na zagadki.

Punkty karne.

Za punkty by nie zda³ za pierwszym podej¶ciem.
Po prostu brak wyobra¼ni, zamiast zrobiæ wiêkszo¶æ za pierwszym
podej¶ciem cyka po jednej literce, a literek w PJ jest kilka.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-18 16:30:41
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Re: nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 14:59:38 +0200, RadoslawF napisa³(a):

Za punkty by nie zda³ za pierwszym podej¶ciem.

Albowiem?

Data: 2013-07-18 18:16:14
Autor: RadoslawF
[OT] Re: nowe pytania
Dnia 2013-07-18 16:30, U¿ytkownik Andrzej Kubiak napisa³:

Za punkty by nie zda³ za pierwszym podej¶ciem.

Albowiem?

Zda³e¶ po zabraniu prawka za pierwszym podej¶ciem ?
A mo¿e znasz kogo¶ komu siê to uda³o ?

Pozdrawiam

Data: 2013-07-18 18:59:38
Autor: anacron
[OT] Re: nowe pytania
W dniu 18.07.2013 18:16, RadoslawF pisze:
Zda³e¶ po zabraniu prawka za pierwszym podej¶ciem ?
A mo¿e znasz kogo¶ komu siê to uda³o ?

Mi dwa razy. Pad³e¶? Powstañ.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-18 21:00:26
Autor: RadoslawF
[OT] Re: nowe pytania
Dnia 2013-07-18 18:59, U¿ytkownik anacron napisa³:

Zda³e¶ po zabraniu prawka za pierwszym podej¶ciem ?
A mo¿e znasz kogo¶ komu siê to uda³o ?

Mi dwa razy. Pad³e¶? Powstañ.

Nie do koñca wierzê ale na wszelki wypadek gratulacje.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-18 21:10:11
Autor: anacron
[OT] Re: nowe pytania
W dniu 18.07.2013 21:00, RadoslawF pisze:
Zda³e¶ po zabraniu prawka za pierwszym podej¶ciem ?
A mo¿e znasz kogo¶ komu siê to uda³o ?

Mi dwa razy. Pad³e¶? Powstañ.

Nie do koñca wierzê ale na wszelki wypadek gratulacje.

Dziêkujê. To nic trudnego. Btw. zaimponowa³em Panu u¿ywaj±c lewej nogi
na hamulcu w normalnym ruchu. By³ szczerze zdziwiony. :) Aby pogr±¿yæ
niektórych dodam, ¿e moja siostra, któr± ja uczy³em je¼dziæ te¿ na co
dzieñ u¿ywa lewej na hamulcu. :)

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-19 08:43:42
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: nowe pytania
Dnia 2013-07-18 21:10,  *anacron* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
[...]

Jaka jest przyczyna takiego postêpowania? W normalnym ruchu? Bez sensu.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-07-19 13:47:11
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Re: nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 18:16:14 +0200, RadoslawF napisa³(a):

Zda³e¶ po zabraniu prawka za pierwszym podej¶ciem ?
A mo¿e znasz kogo¶ komu siê to uda³o ?

Tak. Znajomy zdaje, nawet do¶æ regularnie - nogê w trasie ma ciê¿k±, a
mandaty nie robi± na nim wra¿enia. Zdawa³by nawet czê¶ciej, ale ma
pracowników, którzy za bonus do wyp³aty potwierdz±, ¿e tego i tego dnia
jechali samochodem szefa.

Data: 2013-07-18 18:59:07
Autor: anacron
[OT] Re: nowe pytania
W dniu 18.07.2013 14:59, RadoslawF pisze:
Dnia 2013-07-18 12:01, U¿ytkownik szymon.czarkowski@gmail.com napisa³:
Kombinujê i nie rozumiem nadal. A nie mam czasu na zagadki.

Punkty karne.

Za punkty by nie zda³ za pierwszym podej¶ciem.

A jednak dwa razy za punkty i wszystkie trzy za pierwszym podej¶ciem.
Ostatni raz 1 kwietnia 2010 roku. 74 min na mie¶cie. Generalnie taniej
to wychodzi, ni¿ zbijanie punktów po 6.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-18 19:47:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
[OT] Re: nowe pytania
Hello anacron,

[...]

No to ja ju¿ nie mam wiêcej pytañ.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-07-18 22:41:00
Autor: Gotfryd Smolik news
nowe pytania
On Wed, 17 Jul 2013, Tomasz Pyra wrote:

Ale ta procedura, ¿e egzaminowany wychodzi z niezdanego egzaminu nie maj±c
ani pytañ, ani odpowiedzi co¶ mi siê nie podoba z formalnego punktu
widzenia.

  Samo sedno.
  Tak byæ nie powinno.

Ale chyba s± dwa konkurencyjne systemy obowi±zuj±ce w Polsce.
Czy siê mylê?

  AFAIK nie :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-19 00:38:26
Autor: Tomasz Pyra
nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 22:41:00 +0200, Gotfryd Smolik news napisa³(a):

Ale chyba s± dwa konkurencyjne systemy obowi±zuj±ce w Polsce.
Czy siê mylê?

  AFAIK nie :)

A nie jest tak, ¿e ka¿dy WORD móg³ wybraæ (czy tam kto inny przetarg
wygra³) i tak oko³o po³owa wybra³a Sygnity, a druga po³owa PWPW.
AFAIK ka¿dy ma swoj± bazê pytañ.

No chyba ¿e koniec koñców wszystkie WORD-y wybra³y jedno rozwi±zanie.

Data: 2013-07-19 01:23:20
Autor: J.F.
nowe pytania
Dnia Fri, 19 Jul 2013 00:38:26 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):
[...]

mogl wybrac ... to kto zatwierdzil oferentow i na jakiej podstawie ? J.

Data: 2013-07-18 08:56:13
Autor: Jan Koval
nowe pytania

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51e68b09$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
http://moto.onet.pl/absurdalne-pytania-na-prawko-mamy-je/21ysx
A tak swoja droga - ustawa jakas chyba jest o dostepie do informacji
publicznej ...
 To jak z pytaniami na egzaminach gimnazjalnych czy maturalnych. SzkoÅ‚a publiczna ale pytania tajne.

J.

Data: 2013-07-18 09:07:23
Autor: masti
nowe pytania

http://moto.onet.pl/absurdalne-pytania-na-prawko-mamy-je/21ysx A tak
swoja droga - ustawa jakas chyba jest o dostepie do informacji
publicznej ...
 To jak z pytaniami na egzaminach gimnazjalnych czy maturalnych. SzkoÅ‚a
 publiczna ale pytania tajne.

po egzaminie już nie są tajne. --
mst <at> gazeta <.> pl

nowe pytania