nowe pytania

Data: 2013-07-17 17:43:01
Autor: A.L.
nowe pytania
On Wed, 17 Jul 2013 14:16:05 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

http://moto.onet.pl/absurdalne-pytania-na-prawko-mamy-je/21ysx

jesli ktos sobie jaj nie robi:

Jaką długość powinien mieć drążek od skrzyni biegów?
Jakie wymiary powinna mieć tablica rejestracyjna jednorzędowa?
Co się stanie, jeśli bieżnik opon jest mniejszy niż 2 mm?
Jaki dźwięk ma wydawać klakson?
Co zrobić, kiedy w trakcie jazdy samochodem zaczyna boleć brzuch?
Czy jeśli wyjmiemy koło zapasowe z bagażnika, to samochód będzie jechał szybciej?
Od czego należy zacząć odpowietrzenie układu zasilania silnika o zapłonie samoczynnym?
Czy gdy jeden kierunkowskaz nie działa, drugi pobiera więcej prądu?
Co jest skutkiem nieszczelnego układu wydechowego samochodu?
Czy dolna osłona silnika jest obowiązkowa w samochodzie osobowym?
Czy po wyrwaniu zęba można prowadzić samochód?
Jakiego kształtu światła odblaskowe tylne powinny znajdować się w samochodzie osobowym?
Czy luz na kierownicy może być spowodowany wybitymi końcówkami drążków kierowniczych?J
Jaka jest częstotliwość migania kierunkowskazu na minutę?

Ja mysle ze Unia Europejska wyda w tej sparwie dokaldne dyrektywy.
Niebawem.

"Kandydaci na kierowców, przystępujący do egzaminu teoretycznego, nie mają możliwości zapisu pytań, toteż lepiej lub gorzej je zapamiętują. Nie dziwi zatem fakt, że w tzw. obiegu wtórnym (głównie na forach internetowych) pojawiają się pytania, które nie mają nic wspólnego z pytaniami egzaminu państwowego. W puli pytań egzaminacyjnych, przygotowanych przez konsorcjum ITS/Sygnity nie ma pytań o rozmiar tablicy rejestracyjnej pojazdu. Nie ma w niej także pytania dotyczącego odpowietrzania układu zasilania silnika o zapłonie samoczynnym – twierdzi Mikołaj Krupiński, rzecznik prasowy ITS. – Pytania były weryfikowane przez ekspertów z wielu dziedzin i według ich opinii nie wykraczają poza wiedzę, jaką powinien posiadać przeciętny kierowca dla bezpieczeństwa własnego i innych uczestników ruchu drogowego – dodaje."

Znajoma panienka, loco Warszawa, niedawno oblala egzamin "praktyczny".
Zaraz po wejsciu do samochodu. Dlaczego? "Nie sparwdzila pani poziomu
plynu hamulcowego"

Chyba w Polsce ktos, pardon, skretynial z egzaminami na prawo jazdy

A.L.

Data: 2013-07-17 16:07:14
Autor: kogutek444
nowe pytania
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 00:43:01 UTC+2 u¿ytkownik A. L. napisa³:
> [...]

Znajoma panienka, loco Warszawa, niedawno oblala egzamin "praktyczny".

Zaraz po wejsciu do samochodu. Dlaczego? "Nie sparwdzila pani poziomu

plynu hamulcowego"

Chyba w Polsce ktos, pardon, skretynial z egzaminami na prawo jazdy

Pewno taka prawda z t± panienk± jak z rozdawaniem samochodów w Moskwie.

Data: 2013-07-18 08:08:47
Autor: J.F.
nowe pytania
Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:43:01 -0500, A.L. napisa³(a):
[...]

A to Ty nie dbasz o bezpieczenstwo i nie sprawdzasz plynu przed kazda
podroza ? :-)

Aby na pewno tak bylo ? Przez pare lat sprawdzano u nas na egzaminie
czy kursant rozpoznaje roznie zbiorniki pod maska.
Przed jazda podnosil klape i mial palcem pokazac - tu olej, tu
hamulce, to plyn do spryskiwaczy.

Pewien sens to mialo, nie twierdze ze duzy ...

J.

Data: 2013-07-18 09:16:03
Autor: Andrzej Kubiak
nowe pytania
[...]

Ta, jasne. A niemal ka¿dy uwalany jest za "brak dynamiki jazdy", tylko
egzaminatorzy jako¶ inne zdanie maj±.

Data: 2013-07-18 10:46:34
Autor: Tomasz Pyra
nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 09:16:03 +0200, Andrzej Kubiak napisa³(a):

[...]

Akurat moje zdanie jest takie, ¿e istotnie 80% egzaminów by³o uwalanych za
brak dynamiki jazdy.

Przed moim egzaminem wybra³em siê w ramach przygotowañ mentalnych, rowerem,
poogl±daæ egzaminy.
I tak to dok³adnie wygl±da³o - jak kto¶ ledwo wytacza³ siê z o¶rodka i
jecha³ jak ³ajza, tak ¿e rowerem nie mia³em ¿adnych problemów z dogonieniem
delikwenta, to nie by³ uwalany wprost, ale by³ wo¿ony po mie¶cie tak d³ugo
a¿ w koñcu co¶ wtopi³.
Natomiast jak kursant wsiad³ i pojecha³ tak ¿e przynajmniej musia³em siê
zdrowo napeda³owaæ za nim, no to nawet pomniejsze b³êdy by³y wybaczone.

Egzaminator po prostu jak widzi ¿e jazda samochodem przerasta czyj±æ
percepcjê sensoryczn±, no to mu prawa jadzdy daæ nie chcia³.

Data: 2013-07-18 12:28:29
Autor: Andrzej Kubiak
nowe pytania
Dnia Thu, 18 Jul 2013 10:46:34 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):

[...]

To swoj± drog±, ale ja nie o tym. Mia³em na my¶li sytuacje, kiedy uwalony
delikwent ¿ali siê, ¿e wszystko robi³ ¶licznie, ale z³y egzaminator obla³
go za "brak dynamiki", bo czeka³ na kopertê, albo mia³ zbyt niski stosunek
oblanych do przepuszczonych danego dnia. ;) A rzeczywisto¶æ by³a np. taka,
¿e pacjent próbowa³ jechaæ z prawej strony wysepki, choæ znak nakazywa³
inaczej, albo chcia³ przejechaæ na czerwonym bez zatrzymywania siê, bo
"mia³ strza³kê". Pomijaj±c ewidentn± próbê pój¶cia... no, na czo³ówkê nie,
ale na trzepniêcie siê lusterkami z pojazdem z przeciwka, bo skrzy¿owanie
by³o za du¿e i przerazi³o zdaj±c±.

nowe pytania