nowe stawki dla posiadaczy TV

Data: 2014-05-24 08:05:05
Autor: paskuda03
nowe stawki dla posiadaczy TV
Wła¶nie czytam i podziwiam.
Nowe stawki (no większe ciut niż poprzednio)
a co by¶cie się spodziewali,
jak kto¶ nie ma nic lepszego do roboty
i koniecznie musi posiadać TV to zapłaci
większy o 2,20 zł abonament za tv.
Za radio tylko 0,60 drożej.
Piszcie do swoich szafów o podwyżkę:-)
http://media2.pl/media/111446-Od-2015-roku-wiecej-zaplacimy-za-abonament-RTV.html

--
paskuda03

Data: 2014-05-24 10:10:45
Autor: sat_diver
nowe stawki dla posiadaczy TV
I tak ma być, to prawidłowy kierunek: "Polako-prostacy zawsze buntowali się przeciwko tzw. wrogowi" nie rozumiejąc, że patriotyzm=legalizm.
Zamiast kilku programĂłw, masz w NTC zapewnione 24.
A mądry Polak podrapie się w głowę i przestanie płacić platformom SAT i kablówkom z 'niby' kontent w pakietach podstawowych i powie "pa!".
A wtedy, jak w cywilizowanych krajach płatne pakiety będą zwierały rzeczywistą zawartość miast dublować to co jest w ramach abonamentu RTV.
Wątpliwości, patrz darmowe kanały na Niemców i Brytyjczyków.
To nie KRRiT, a dostawcy usług TV są passe.
Nastał dzień 2014-05-24 08:05, paskuda03 donosi, że:
Właśnie czytam i podziwiam.
Nowe stawki (no większe ciut niż poprzednio)

Data: 2014-05-24 12:21:44
Autor: Malpy i Delfiny
On 24.05.2014 10:10, sat_diver wrote:
I tak ma być, to prawidłowy kierunek:

jak sie nie da wylapac tych nieuczciwych co powini placic a nie placa, to sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.

zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

CzyĹĽ nie? ;)

Data: 2014-05-24 13:02:24
Autor: paskuda03

Użytkownik "Malpy i Delfiny" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:llprro$a9k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Najuczciwszym byłoby to, co dla najjaśniejszych jest nie do pomyślenia -
zakodowanie z mocy prawa wszystkich emisji i chcesz odbierać płać.
I z mocy tegoż prawa każdy operator odstępuje pewien procent eurozłotych
od każdego klienta który kupił usługę.
Inne formy to barbarzyństwo, wszak mamy 21 wiek.
Z drugiej strony kaĹĽdy sposĂłb na zdobycie kasy od obywateli jest dobry,
im prostszy i bardziej niesprawiedliwy - tym lepszy :-)
ZbĂłj przydroĹĽny Madej nie wybiera - od kaĹĽdego bierze haracz :-)

--
paskuda03

Data: 2014-05-24 13:53:00
Autor: sat_diver
nowe stawki dla posiadaczy TV
Nastał dzień 2014-05-24 13:02, paskuda03 donosi, że:

Tak - to siÄ™ nazywa FTV - FreeToView

Data: 2014-05-24 13:55:28
Autor: sat_diver
Nastał dzień 2014-05-24 12:21, Malpy i Delfiny donosi, że:> On 24.05.2014 10:10, sat_diver wrote:
> jak sie nie da wylapac tych nieuczciwych co powini placic a nie placa,
> to sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.
> zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.
Da się, tylko się nie chce (od 25 lat)... Interes płatnych nadawców???

Data: 2014-05-24 17:24:36
Autor: z
W dniu 2014-05-24 12:21, Malpy i Delfiny pisze:
zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

To jeszcze nic. Urzędy skarbowe ¶cigaj± tych z których łatwo pobrać. Taki emeryt a wła¶ciwie jego renta/emerytura co wprawdzie podlega już pod zwolnienie z abo. ale nie dopełnił formalno¶ci (np. poinformowania że ma XX lat) jest najlepsiejszy :-)

Ciekawe ilu jeszcze kadencji sejmu będzie potrzeba żeby zrobić z tym porz±dek. Porz±dek to znaczy albo rybki albo akwarium. Likwidujemy finansowanie państwowej tv (podobnie jak partii politycznych służby zdrowia...) albo wszystkim po równo przywalamy podatek.

Że niby nie wszyscy ogl±daj±? A wszyscy się lecz±?

Data: 2014-05-24 17:40:46
Autor: Malpy i Delfiny
nowe stawki dla posiadaczy TV
On 24.05.2014 17:24, z wrote:

Że niby nie wszyscy oglądają? A wszyscy się leczą?

ale wszyscy maja "mozliwosc"

/siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u lekarza "na NFZ" /

Data: 2014-05-24 20:50:50
Autor: z
nowe stawki dla posiadaczy TV
W dniu 2014-05-24 17:40, Malpy i Delfiny pisze:
ale wszyscy maja "mozliwosc"

A dlaczego napisałe¶ w cudzysłowie? :-)

Moja żona ma skierowanie na rehabilitację kręgosłupa. Terminy za kilka miesięcy. Ma czekać aż legnie w szpitalu, straci pracę ... ???

Bardzo często nie opłaca się leczyć w NFZ ze względów ludzkich, logistycznych czy finansowych.
Takie s± realia.
Ale "możliwo¶ć" jest. :-)

/siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
lekarza "na NFZ" /

Wła¶nie.

W takim kontek¶cie biadolenia na 10 zł bo przecież nie ogl±dam... s± ¶mieszne.
Pamięta kto¶ ile na obywatela przypada kasy dla partii politycznych?
Tak wiem. PO nie ma poparcia ale bardzo chce znie¶ć dotację ;-)

Data: 2014-05-24 22:23:17
Autor: Malpy i Delfiny

A dlaczego napisałeś w cudzysłowie? :-)

[...]

Takie sÄ… realia.
Ale "możliwość" jest. :-)

Teoretyczna.

Caly ten cyrk na wiejskiej powinien leczyc sie tak jak szary obywatel. Wtedy szybko by pozmieniali.

/siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
lekarza "na NFZ" /

Właśnie.

W takim kontekście biadolenia na 10 zł bo przecież nie oglądam... są
śmieszne.

Nie. Chodzi o zasady -- place za to, czego uzywam, nie widze sensu placic za cos, czego nie uzywam.

10 x 10 to juz 100, a 100 x 10 to juz 1000.

Czyli jak 100 rzeczy nie uyzwam, a za kazda place "grosze" to jednak wychodzi duzo ;)

Pamięta ktoś ile na obywatela przypada kasy dla partii politycznych?
Tak wiem. PO nie ma poparcia ale bardzo chce znieść dotację ;-)

Data: 2014-05-24 23:39:34
Autor: z
W dniu 2014-05-24 22:23, Malpy i Delfiny pisze:

Nie. Chodzi o zasady -- place za to, czego uzywam, nie widze sensu
placic za cos, czego nie uzywam.t

Jak już się dogadamy że państwo nie powinno być aż takie nadęte.
Że nie powinno aż tak dystrybuować naszych pieniędzy,
Że nie powinno kontrolować aż tylu dziedzin naszego życia...

To wtedy to co napisałe¶ będzie jak najbardziej słuszne.
Takie abo rtv to jest tylko wycinek naszej rzeczywisto¶ci.
S± tacy co twierdz± że państwowa/publiczna telewizja powinna istnieć bo inaczej w mediach będ± siać propagandę tylko korporacje i wielki kapitał. Co¶ w tym jest po warunkiem że te media będ± bez reklam a wtedy kasa musi i¶ć z podatków. Siakich czy owakich.
Jakby poszły prosto z budżetu to by było mniej zadymy i protestów.

Pomy¶l o tym jutro przy urnie i nie wybieraj mniejszego zła tylko ludzi o pogl±dach zgodnych z Twoimi.

Data: 2014-05-26 09:21:10
Autor: pawell32
[...]

myślę, że to nie tak do końca.
większość z nas, których stać korzysta z prywatnych gabinetów,
by nie stać w gigantycznych kolejkach.
większość gabinetów i tak korzysta z NFZ, czy przychodzisz
tak czy prywatnie, więc jak by zrezygnować z obowiązkowego
ubezpieczenia stawki by wzrosły.
fakt, nie wyobraĹĽam sobie co by zrobili z zuskami i ich majÄ…tkiem ;-)

z telewizją jest chyba inaczej. władze mają ambicje polityczne,
ale również bardzo chcą konkurować z tv prywatną i za to mamy
płacić. ja jestem za tym by wrócić do lat poprzednich gdzie
były dwa programy. nie widzę potrzeby utrzymywania tego bajzlu,
bo i tak treści brak.
jak wrócą do takiego poziomu, wówczas obowiązkowy abonament będzie
bardziej sprawiedliwy.

ja tam się pozbyłem odbiorników, jeden sprzedałem, a drugi oddałem
byłej żonie i wieczorem zamiast oglądać czytam książki.
fakt, mam jeszcze mikrokomputer przy monitorze do oglÄ…dania filmĂłw
i treści z netu. niestety mam świadomość, że darmowe oglądanie
skończy się za jakich czas.

nowe stawki dla posiadaczy TV