nowe stawki dla posiadaczy TV

Data: 2014-05-24 10:10:45
Autor: sat_diver
nowe stawki dla posiadaczy TV
I tak ma być, to prawidłowy kierunek: "Polako-prostacy zawsze buntowali się przeciwko tzw. wrogowi" nie rozumiejąc, że patriotyzm=legalizm.
Zamiast kilku programów, masz w NTC zapewnione 24.
A mądry Polak podrapie się w głowę i przestanie płacić platformom SAT i kablówkom z 'niby' kontent w pakietach podstawowych i powie "pa!".
A wtedy, jak w cywilizowanych krajach płatne pakiety będą zwierały rzeczywistą zawartość miast dublować to co jest w ramach abonamentu RTV.
Wątpliwości, patrz darmowe kanały na Niemców i Brytyjczyków.
To nie KRRiT, a dostawcy usług TV są passe.
Nastał dzień 2014-05-24 08:05, paskuda03 donosi, że:
Właśnie czytam i podziwiam.
Nowe stawki (no większe ciut niż poprzednio)

Data: 2014-05-24 12:21:44
Autor: Malpy i Delfiny
On 24.05.2014 10:10, sat_diver wrote:
I tak ma być, to prawidłowy kierunek:

jak sie nie da wylapac tych nieuczciwych co powini placic a nie placa, to sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.

zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-05-24 13:02:24
Autor: paskuda03

Użytkownik "Malpy i Delfiny" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:llprro$a9k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Najuczciwszym byłoby to, co dla najjaśniejszych jest nie do pomyślenia -
zakodowanie z mocy prawa wszystkich emisji i chcesz odbierać płać.
I z mocy tegoż prawa każdy operator odstępuje pewien procent eurozłotych
od każdego klienta który kupił usługę.
Inne formy to barbarzyństwo, wszak mamy 21 wiek.
Z drugiej strony każdy sposób na zdobycie kasy od obywateli jest dobry,
im prostszy i bardziej niesprawiedliwy - tym lepszy :-)
Zbój przydrożny Madej nie wybiera - od każdego bierze haracz :-)

--
paskuda03

Data: 2014-05-24 13:53:00
Autor: sat_diver
nowe stawki dla posiadaczy TV
Nastał dzień 2014-05-24 13:02, paskuda03 donosi, że:

Tak - to siÄ™ nazywa FTV - FreeToView

Data: 2014-05-24 13:55:28
Autor: sat_diver
Nastał dzień 2014-05-24 12:21, Malpy i Delfiny donosi, że:> On 24.05.2014 10:10, sat_diver wrote:
> jak sie nie da wylapac tych nieuczciwych co powini placic a nie placa,
> to sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.
> zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.
Da się, tylko się nie chce (od 25 lat)... Interes płatnych nadawców???

Data: 2014-05-24 17:24:36
Autor: z
W dniu 2014-05-24 12:21, Malpy i Delfiny pisze:
zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

To jeszcze nic. Urzêdy skarbowe ¶cigaj± tych z których ³atwo pobraæ. Taki emeryt a w³a¶ciwie jego renta/emerytura co wprawdzie podlega ju¿ pod zwolnienie z abo. ale nie dope³ni³ formalno¶ci (np. poinformowania ¿e ma XX lat) jest najlepsiejszy :-)

Ciekawe ilu jeszcze kadencji sejmu bêdzie potrzeba ¿eby zrobiæ z tym porz±dek. Porz±dek to znaczy albo rybki albo akwarium. Likwidujemy finansowanie pañstwowej tv (podobnie jak partii politycznych s³u¿by zdrowia...) albo wszystkim po równo przywalamy podatek.

¯e niby nie wszyscy ogl±daj±? A wszyscy siê lecz±?

Data: 2014-05-24 17:40:46
Autor: Malpy i Delfiny
nowe stawki dla posiadaczy TV
On 24.05.2014 17:24, z wrote:

Że niby nie wszyscy oglądają? A wszyscy się leczą?

ale wszyscy maja "mozliwosc"

/siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u lekarza "na NFZ" /

Data: 2014-05-24 20:50:50
Autor: z
nowe stawki dla posiadaczy TV
W dniu 2014-05-24 17:40, Malpy i Delfiny pisze:
ale wszyscy maja "mozliwosc"

A dlaczego napisa³e¶ w cudzys³owie? :-)

Moja ¿ona ma skierowanie na rehabilitacjê krêgos³upa. Terminy za kilka miesiêcy. Ma czekaæ a¿ legnie w szpitalu, straci pracê ... ???

Bardzo czêsto nie op³aca siê leczyæ w NFZ ze wzglêdów ludzkich, logistycznych czy finansowych.
Takie s± realia.
Ale "mo¿liwo¶æ" jest. :-)

/siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
lekarza "na NFZ" /

W³a¶nie.

W takim kontek¶cie biadolenia na 10 z³ bo przecie¿ nie ogl±dam... s± ¶mieszne.
Pamiêta kto¶ ile na obywatela przypada kasy dla partii politycznych?
Tak wiem. PO nie ma poparcia ale bardzo chce znie¶æ dotacjê ;-)

Data: 2014-05-24 22:23:17
Autor: Malpy i Delfiny
On 24.05.2014 20:50, z wrote:
W dniu 2014-05-24 17:40, Malpy i Delfiny pisze:
ale wszyscy maja "mozliwosc"

A dlaczego napisałeś w cudzysłowie? :-)

Moja żona ma skierowanie na rehabilitację kręgosłupa. Terminy za kilka
miesięcy. Ma czekać aż legnie w szpitalu, straci pracę ... ???

Bardzo często nie opłaca się leczyć w NFZ ze względów ludzkich,
logistycznych czy finansowych.
Takie sÄ… realia.
Ale "możliwość" jest. :-)

Teoretyczna.

Caly ten cyrk na wiejskiej powinien leczyc sie tak jak szary obywatel. Wtedy szybko by pozmieniali.

/siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
lekarza "na NFZ" /

Właśnie.

W takim kontekście biadolenia na 10 zł bo przecież nie oglądam... są
śmieszne.

Nie. Chodzi o zasady -- place za to, czego uzywam, nie widze sensu placic za cos, czego nie uzywam.

10 x 10 to juz 100, a 100 x 10 to juz 1000.

Czyli jak 100 rzeczy nie uyzwam, a za kazda place "grosze" to jednak wychodzi duzo ;)

Pamięta ktoś ile na obywatela przypada kasy dla partii politycznych?
Tak wiem. PO nie ma poparcia ale bardzo chce znieść dotację ;-)

Data: 2014-05-24 23:39:34
Autor: z
W dniu 2014-05-24 22:23, Malpy i Delfiny pisze:

Nie. Chodzi o zasady -- place za to, czego uzywam, nie widze sensu
placic za cos, czego nie uzywam.t

Jak ju¿ siê dogadamy ¿e pañstwo nie powinno byæ a¿ takie nadête.
¯e nie powinno a¿ tak dystrybuowaæ naszych pieniêdzy,
¯e nie powinno kontrolowaæ a¿ tylu dziedzin naszego ¿ycia...

To wtedy to co napisa³e¶ bêdzie jak najbardziej s³uszne.
Takie abo rtv to jest tylko wycinek naszej rzeczywisto¶ci.
S± tacy co twierdz± ¿e pañstwowa/publiczna telewizja powinna istnieæ bo inaczej w mediach bêd± siaæ propagandê tylko korporacje i wielki kapita³. Co¶ w tym jest po warunkiem ¿e te media bêd± bez reklam a wtedy kasa musi i¶æ z podatków. Siakich czy owakich.
Jakby posz³y prosto z bud¿etu to by by³o mniej zadymy i protestów.

Pomy¶l o tym jutro przy urnie i nie wybieraj mniejszego z³a tylko ludzi o pogl±dach zgodnych z Twoimi.

Data: 2014-05-26 09:21:10
Autor: pawell32
[...]

myślę, że to nie tak do końca.
większość z nas, których stać korzysta z prywatnych gabinetów,
by nie stać w gigantycznych kolejkach.
większość gabinetów i tak korzysta z NFZ, czy przychodzisz
tak czy prywatnie, więc jak by zrezygnować z obowiązkowego
ubezpieczenia stawki by wzrosły.
fakt, nie wyobrażam sobie co by zrobili z zuskami i ich majątkiem ;-)

z telewizją jest chyba inaczej. władze mają ambicje polityczne,
ale również bardzo chcą konkurować z tv prywatną i za to mamy
płacić. ja jestem za tym by wrócić do lat poprzednich gdzie
były dwa programy. nie widzę potrzeby utrzymywania tego bajzlu,
bo i tak treści brak.
jak wrócą do takiego poziomu, wówczas obowiązkowy abonament będzie
bardziej sprawiedliwy.

ja tam się pozbyłem odbiorników, jeden sprzedałem, a drugi oddałem
byłej żonie i wieczorem zamiast oglądać czytam książki.
fakt, mam jeszcze mikrokomputer przy monitorze do oglądania filmów
i treści z netu. niestety mam świadomość, że darmowe oglądanie
skończy się za jakich czas.

nowe stawki dla posiadaczy TV