nowe taryfy LongPlay i pytanie

Data: 2010-09-15 05:31:06
Autor: BearBag
nowe taryfy LongPlay i pytanie
Zaproponowano mi jako staremu prepaidowcowi przejscie na abo z umową
na 12 miesiecy (bez telefonu).
Miesieczny koszt 34,9zl jest to tzn taryfa longPlay69 z rabatem 50%. W
pakiecie jest 350min do wszystkich sieci czyli wychodzi po 10gr za
minute, po tym standard czyli 29gr/min. Moje pytanie brzmi czy w tej
taryfie jest aktywny stan darmowy do Play? W normalnej taryfie
longplay69 (ale z telefonem na 24miesiace) jest ta opcja przez cały
okres umowy ale w tej krotszej nie jest to wyszczegolnione na stronie.
Probowalem dzwonić do salonu ale nikt nie odbiera wiec moze ktos
wczesniej odpowie na grupie.
Czy w abo playowym mozna uruchomic jakies dodatkowe pakiety typu sto
minut do play i na stacjonarne albo 1minuta za 2minuty przychodzące
znane z fresha ?

Data: 2010-09-15 16:34:17
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
taryfie jest aktywny stan darmowy do Play? W normalnej taryfie

tak, a tu masz wiencej

http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

Data: 2010-09-15 18:26:06
Autor: tl

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i6qlhi$rck$1news.onet.pl...
>taryfie jest aktywny stan darmowy do Play? W normalnej taryfie

tak,
a tu masz wiencej

http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

Chyba się mylisz ...

Data: 2010-09-15 20:06:25
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
Chyba się mylisz ...

chyba nie

jk

Data: 2010-09-16 00:27:33
Autor: Q
nowe taryfy LongPlay i pytanie
Chyba się mylisz ...

chyba nie

tl byl mily - ja nie bede:
pierdolisz glupoty tepa dzido.

Data: 2010-09-16 08:25:14
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
chyba nie

mam to wloncoznoe. W każdej tryfie Long od 69 PLN masz bezpłatny stan darmowy. Poniżej musisz płac jesli minie ci bezpłatny OKRES.
Dodatkowo możesz zamawiać pakiety

jk

Data: 2010-09-16 10:04:38
Autor: tl

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:i6rh9a$igg$1news.task.gda.pl...
Chyba się mylisz ...

chyba nie

tl byl mily - ja nie bede:
pierdolisz glupoty tepa dzido.

Raczej nie powołuj się na mnie :-(

Data: 2010-09-16 10:44:25
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
Raczej nie powołuj się na mnie :-(

pnkt 7c regulaminu wyjasnia to

Usługa "Nieograniczone połączenia w Play" jest przyznawana Bezpłatnie na cały Okres ZastrzeSony oraz po

przekształceniu się Umowy na czas nieokreślony. Bezpłatnie oznacza, Se opłata za usługę zawarta jest w kwocie

Abonamentu.

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/RePlay_Ekstra_LongPlay_2.pdf

Data: 2010-09-16 04:41:46
Autor: BearBag
nowe taryfy LongPlay i pytanie
Tak ale wszystko to jest w standardowym abo na 24 miesiace.
Ja pytam o 12miesiecy i umowa bez telefonu. W regulaminie tej uslugi
nie widze możliwosci włączenie stanu darmowego.
Poprawcie mnie jesli sie mylę.

Data: 2010-09-16 14:17:20
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
Poprawcie mnie jesli sie mylę.

Mylisz się. Odrurznij LongPlay od LongPlayExtra, ktorej regulami ci podałam

jk

Data: 2010-09-16 05:44:10
Autor: BearBag
On 16 Wrz, 14:17, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
>Poprawcie mnie jesli sie mylę.

Mylisz się. Odrurznij LongPlay od LongPlayExtra, ktorej regulami ci podałam

jk

oto własnie chodzi że to nie jest regulamin dokladnie tego abonamentu
który mi proponowano.
Moj jest tutaj: http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/oferta-bezterminalowa/index.html
Za 34,5 dostaje m.in 350min do wszystkich a nie tak jak w tym
cytowanym 113.
I pytanie brzmi czy w tym abo jest stan darmowy a jesli nie ma to jaki
jest koszt minuty do playa i na stacjonarne?

Data: 2010-09-16 13:46:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Sep 2010 05:44:10 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

[...]

Ty tak lubisz sobie z Koliną pogadać, czy tylko masz dziś jakiś napad
perwersji?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-16 11:56:56
Autor: BearBag
nowe taryfy LongPlay i pytanie

Ty tak lubisz sobie z Koliną pogadać, czy tylko masz dziś jakiś napad
perwersji?

Nie bywam tu tak czesto żeby wszystkie klony Kolina znać...

Data: 2010-09-16 16:52:36
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
oto własnie chodzi że to nie jest regulamin dokladnie tego abonamentu
który mi proponowano.

bo mass dodatkowy bonus za pszechodzenie z innego opertaora. Taryfa ta sama ino zniżka od opłaty 50% W regulaminie masz:

"bezpłatny Stan Darmowy na okres 12 miesięcy..."

jk

Data: 2010-09-16 00:32:27
Autor: Q
> [...]

>taryfie jest aktywny stan darmowy do Play? W normalnej taryfie

tak, jesli bedzie placil dodatkowe 19zl co miesiac,
czyli nie.

a tu masz wiencej

http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

czytaj ze zrozumieniem, trolu ortopedyczno-merytoryczny
a w ogole to do garow, babolu.

Data: 2010-09-17 00:39:08
Autor: animka
W dniu 2010-09-16 00:32, Q pisze:

[...]

To nie baba. To chłop! Pisuje pod wieloma nickami.

--
animka

Data: 2010-09-17 09:46:05
Autor: malgosia
nowe taryfy LongPlay i pytanie
To nie baba. To chłop! Pisuje pod wieloma nickami.

nie prawda, tylko jako małgorzata

jk

nowe taryfy LongPlay i pytanie