nowe wide³o

Data: 2018-12-12 10:50:17
Autor: Olin
nowe wide³o
Jest kolejne wide³o Sekielskiego. Tym razem rozmawia z kapelanem
wiêziennictwa, a szeroka publiczno¶æ mo¿e podziwiaæ nie tylko jêzyk tego
S³ugi Bo¿ego, ale i wyrobiæ sobie zdanie, jak KK Polsce ka¿dego dnia walczy
z pedofili±.
https://www.youtube.com/watch?v=m1oOiCAPB_A

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Potrzeba jednej iskry, by spaliæ las, ale ca³ej paczki zapa³ek,
¿eby rozpaliæ grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2018-12-13 08:20:38
Autor: Marcin Debowski
nowe wide³o
On 2018-12-12, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:
[...]

Stawia na wy¿szo¶æ prawa ¶wieckiego. Spoko go¶æ.

--
Marcin

Data: 2018-12-13 09:44:22
Autor: A. Filip
nowe wide³o [Sekielski oskar
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
On 2018-12-12, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:
[...]

A czy na ¶wieckie prawo to mo¿na liczyæ? ;-)
Fuj *prokuratura* po postawieniu zarzutów "niebezpiecznemu pedofilowi"
*spierdoli³a* ustanowienie w³a¶ciwych/nale¿ytych  ¶rodków zapobiegawczych?
Bezkompromisowy Sekielski pojecha³ "po nazwisku" prokuratora?

Z mojego punktu widzenia KRK _minimum_ przyzwoito¶ci zachowa³.
Jak za ma³o to jako¶ "zap³aci".  IMHO Zarzutu pope³nienia
"wielkiego b³êdu" (po postawieniu zarzutów) przez KRK/biskupa bez
oskar¿ania tak¿e prokuratury/prokuratora nie da siê _prosto_ postawiæ.

<ironia> Skoro Polañski ma w USA "sprawê w toku" to kto odpowiada za
dopuszczanie do niego nieletnich aktorek? </ironia>

--
A. Filip

Data: 2018-12-13 11:00:00
Autor: Budzik
nowe wide³o [Sekielski oskar¿± KRK i PROKURATURÊ?]
U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

<rzyg>
<ironia> Skoro Polañski ma w USA "sprawê w toku" to kto odpowiada za
dopuszczanie do niego nieletnich aktorek? </ironia></rzyg>

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

nowe wide³o