nowe wybory b?d? a ju? przegrane przez spo?ecze?stwo

Data: 2014-02-08 09:00:56
Autor: Aleksander
nowe wybory b?d? a ju? przegrane przez spo?ecze?stwo
Do najbliższych wyborów jeszcze trochę czasu. A tu patrząc na ugrupowania i partie polityczne, na głoszone przez nich hasła, oraz na zaszłości z nimi związane nie widzę żadnego oddającego , wyczuwającego społeczne oczekiwania. Żeby chociaż jakaś grupa czy partia mówiła i głosiła hasła które są społecznie oczekiwane. Bo z realizacją to już inna sprawa. Tak więc tak naprawdę ja nie mam na kogo głosować. Z rozpaczy wybierać będzie trzeba mniejsze zło,  jest tak źle.  Co to za wybory,  co to za demokracja , gdzie mój głos służy komuś a nie mnie.

           A może znajdzie się jakiś człowiek, który będzie chciał to co ja i większość społeczeństwa.   Może powstanie jakaś nowa partia , mądrych, rozsądnych, propolskich poglądów.  Marzy mi się, że  jacyś  bezpartyjni przebiją się i do władz dostanie się niewiele ludzi z różnych partii , a nowe władze będą wtedy antypartyjne i zajmą się państwem a nie partyjnymi interesami?
             Jak na razie mam niesmak, że wyborów jeszcze nie było a już wiem że nie mam na kogo głosować , bo nie ma żadnych kandydatów mi odpowiadających.  A jeśli są , to są uwikłani w jakieś grupy, partie, które przekreślają swymi ideami moje oczekiwania.

Alx

Data: 2014-02-08 09:21:01
Autor: boukun
nowe wybory b?d? a ju? przegrane przez spo?ecze?stwo
Użytkownik "Aleksander" napisał
[...]

Nie ma na to zgody...

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -

Data: 2014-02-08 15:53:25
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:52f5e340$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poważny to ty może jesteś ale myla ci się ugrupowania.

MW

nowe wybory b?d? a ju? przegrane przez spo?ecze?stwo