nowi spamerzy do Państwa też pisali ?

Data: 2009-04-16 21:13:54
Autor:

tel. +48 71 335 61 12

fax +48 71 335 60 01

mail: ewa.mazur.cdn@comarch.pl

info@sun-apartments.pl <info@sun-apartments.pl>

Data: 2009-04-19 10:53:44
Autor: neuron
nowi spamerzy do Państwa też pisali ?
Nikt nie lubi spamu bo jest on uciazliwy ale jeszcze bardziej draznia mnie swiete wojownicze krowy.
A wiec tak - jezeli NIGDY nie sluchales niekupionej muzyki, NIGDY nie ogladales sciganego filmu z pomienieciem praw autorskich, NIGDY nie
skorzyatles z zadnego softu czy gry z naruszeniem praw autorskich, NIGDY nie uzyles zadnego zdjecia czy obrazka bez uprzedniej zgody autora to Twoje oburzenie jest sluszne i uzasadnione.
Znajac jednak zycie tacy wojownicy jak Ty cechuja sie podwojna moralnoscia - przypisuja innym spamowanie bo uwazaja ze net jest ich wlasnosci a i nikt nie ma prawa naruszyc ich skrzyneczki a jednoczesnie kradna wszystko na potege az im sie komputery gotuja.

wojtek

Data: 2009-04-19 13:30:18
Autor: Noe Bat
nowi spamerzy do Pastwa te pisali ?

UĹźytkownik "neuron" <neuron@neuron.com.pl>

[...]

Ależ ... to dwie różne rzeczy. Co przeszkadza np uważać spamowanie jest złe a korzystanie z publicznie dostępnego oprogramowania za dobre ? To kwestia poglądów tylko.

--
PS. nudzi mi się

Data: 2009-04-20 00:26:53
Autor:
nowi spamerzy do Pastwa te pisali ?
do każdej z tych osób pisałem ze więcej nie życze sobie od nich jakikolwiek wiadomości

cóż widać nie da sie inaczej mam nadzieje iż w ten sposób dadzą sobie spokój z moją pocztą .

iBin

A wiec tak - jezeli NIGDY nie sluchales niekupionej muzyki, NIGDY nie

skoro masz odpowedź poco pytasz ? czy aby poprawną ?

[...]

niegdy to jestem pewien

oburzenie jest sluszne i uzasadnione.
Znajac jednak zycie tacy wojownicy jak Ty cec
huja sie podwojna moralnoscia -

w świecie hipokryzji

KARAM tylko tych co mnie okradają i  upierdliwców wiecej sie nie da

przypisuja innym spamowanie bo uwazaja ze net jest ich wlasnosci a i nikt

dziwne ja nie spamuje i da sie z tym żyć

nie ma prawa naruszyc ich skrzyneczki a jednoczesnie kradna wszystko na
potege az im sie komputery gotuja.

nie mam zamiaru zmieniać skrzynki po to bo ktoś coś

[...]

absurd  moze jeszcze coś o aborcji ?

nietolerancji ?

albo może lekarstwie na głupote pytałem w aptece ale nie mają

Data: 2009-04-20 23:53:10
Autor: o

Użytkownik <brak@czasu.pl> napisał w wiadomości news:gsg8ic$45f$1atlantis.news.neostrada.pl...
do każdej z tych osób pisałem ze więcej nie życze sobie od nich jakikolwiek wiadomości

Od utylizacji spamu są programy antyspamowe, a nawet reguły wiadomości -usuń przed przeczytaniem

Data: 2009-04-22 23:22:30
Autor:
nowi spamerzy do Pastwa te pisali ?

Od utylizacji spamu są programy antyspamowe, a nawet reguły wiadomości -usuń przed przeczytaniem

zapytam inaczej gdy ktoś wrzuci do ciebie na ogórd papier  to z jakiego programu korzystasz ?

iBin

info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>info.cdn@comarch.pl <info.cdn@comarch.pl>  a ci dalej do mnie piszą info.cdn@comarch.pl    <info.cdn@comarch.pl>

Data: 2009-04-23 18:28:37
Autor:
nowi spamerzy do Pastwa te pisali ?
kolejny gość