nowości

Data: 2014-09-13 21:02:13
Autor: platformowe głupki
nowości
Data: 2014-09-14 09:34:13
Autor: Jawi
nowości
W dniu 2014-09-13 21:02, platformowe głupki pisze:
co to takiego:
http://allegro.pl/dysk-zewnetrzny-samsung-wireless-2-5-1-5tb-w-i4523815305.html
Ty naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Uczą tego w podstawówkach. Czego z opisu nie zrozumiałeś?
Już wiadomo dlaczego Ty na uczelnie narzekałeś.

Data: 2014-09-14 10:07:06
Autor: RadoslawF
nowości
Dnia 2014-09-14 09:34, Użytkownik Jawi napisał:
[...]

Nie dokarmiaj.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-14 12:33:56
Autor: platformowe głupki
nowości
może ja nie dowidzę, ale gdzie Ty tu widzisz jakiś opis?

Data: 2014-09-14 16:15:58
Autor: Przemek
nowości
może ja nie dowidzę, ale gdzie Ty tu widzisz jakiś opis?

"Interfejs :USB 3.0, IEEE 802.11b/g/n"
tu?
Przem

Data: 2014-09-14 22:35:39
Autor: Santana
nowości

Użytkownik "platformowe gÅ‚upki"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lv24bn$ke7$1@node2.news.atman.pl...

co to takiego:
http://allegro.pl/dysk-zewnetrzny-samsung-wireless-2-5-1-5tb-w-i4523815305.html

Żal mi twojej matki. Urodzić takiego gnoja to musi być trauma na całe życie :( Staremu to pewnie lata. Puknął i olał sądząc po genach.

Data: 2014-09-14 23:04:20
Autor: platformowe głupki
nowości
i europa...

Data: 2014-09-14 23:07:37
Autor: platformowe głupki
nowości
nikt nie wie co to takiego? w necie jakoś nie widać informacji...

Data: 2014-09-15 04:59:51
Autor: Budzik
nowo¶ci
U¿ytkownik platformowe g³upki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

nikt nie wie co to takiego? w necie jako¶ nie widaæ informacji...

No przeciez jak byk jest w opisie...

ale najlepiej innych wyzywaæ od g³upków a samemu siê nad soba nie zastanawiaæ...

Data: 2014-09-15 10:54:32
Autor: platformowe g³upki
nowo¶ci
niby gdzie jest opisane, chyba macie jakie¶ omamy wzrokowe... sterowane integracj± eu/po...

Data: 2014-09-15 10:59:51
Autor: Budzik
nowo¶ci
U¿ytkownik platformowe g³upki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

niby gdzie jest opisane, chyba macie jakie¶ omamy wzrokowe... sterowane integracj± eu/po...

A co konkretnie chcia³bys wiedziec, "g³upku"?

Data: 2014-09-15 13:05:16
Autor: platformowe g³upki
nowo¶ci
co to do ch... jest?

Data: 2014-09-15 15:11:37
Autor: R.e.m.e.K
nowo¶ci
Dnia Mon, 15 Sep 2014 13:05:16 +0200, platformowe głupki napisał(a):

co to do ch... jest?

Skup sie kretynie, specjalnie dla twojej pustej czaszki czerwona elipsa
zaznaczylem "co to jest":

http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-09-15/InRoTPH7.png

Ktorego slowa nie rozumiesz z zaznaczonych?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-15 15:33:07
Autor: platformowe głupki
nowości
gdzież mi równać do Twojego intelektu,
powtarzam jednak pytanie: co to jest jak dział i do czego służy?

Data: 2014-09-15 18:59:49
Autor: Budzik
nowo¶ci
U¿ytkownik platformowe g³upki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

gdzie¿ mi równaæ do Twojego intelektu,
powtarzam jednak pytanie: co to jest jak dzia³ i do czego s³u¿y?

Dzia³: dyski twarde.

Powaznie pytasz, do czego s³u¿y dysk twardy, "g³upku"?

Data: 2014-09-15 21:04:02
Autor: platformowe g³upki
nowo¶ci
odpowied¼ godna tusko-gronkiewiczo-europejczyka...

nie rozumiesz s³owa pisanego?

Data: 2014-09-16 03:59:47
Autor: Budzik
nowo¶ci
U¿ytkownik platformowe g³upki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

odpowied¼ godna tusko-gronkiewiczo-europejczyka...

Tym tonem to sobiwe na wiecach wyborczych rozmawiaj...

nie rozumiesz s³owa pisanego?

Osobi¶cie raczej nie mam z Tym problemu.
Ale ja wiem co na tej aukcji sprzedaj±.
Ty nie wiesz. To kto ma problem z czytaniem?

Data: 2014-09-15 19:16:41
Autor: Jawi
nowości
W dniu 2014-09-15 15:33, platformowe głupki pisze:
gdzież mi równać do Twojego intelektu,
powtarzam jednak pytanie: co to jest jak dział i do czego służy?
he he he he he

Data: 2014-09-15 21:05:29
Autor: platformowe głupki
nowości
poprawka: powtarzam jednak pytanie: co to jest jak działa i do czego służy?

Data: 2014-09-15 22:23:06
Autor: Irokez
nowości
W dniu 2014-09-15 21:05, platformowe głupki pisze:
poprawka: powtarzam jednak pytanie: co to jest jak działa i do czego służy?

No ja pitole, ale trzeba być ograniczonym żeby tak męczyć od trzech dni o coś, co jest bez problemu dostępne na stronie producenta. Z ładnymi zdjęciami i przykładami użycia.

--
Irokez

Data: 2014-09-16 23:52:30
Autor: m
nowości
W dniu 15.09.2014 22:23, Irokez pisze:
> [...]
>służy?

No ja pitole, ale trzeba być ograniczonym żeby tak męczyć od trzech dni

Trzeba być ograniczonym żeby nie rozpoznać trolla grasującego od kilku lat i którego problemy są zawsze z d. wzięte, będące tylko okazją żeby ponarzekać na PO.

p. m.

Data: 2014-09-17 07:55:51
Autor: platformowe głupki
nowości
tak i europa

Data: 2014-09-15 19:17:32
Autor: Jawi
nowości
W dniu 2014-09-15 15:11, R.e.m.e.K pisze:
[...]

on twierdzi że politechnikę warszawską kończył :)

Data: 2014-09-15 19:22:20
Autor: Santana
nowości

Użytkownik "Jawi"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54171f2d$0$2246$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Chyba tynkować :)

Data: 2014-09-15 19:33:35
Autor: Dawid
nowości
W dniu 2014-09-15 19:22, Santana pisze:

[...]

nie obrażaj murarzy, bo mają takie dyski i korzystają po wifi. :-)

Data: 2014-09-15 19:49:09
Autor: R.e.m.e.K
nowości
Dnia Mon, 15 Sep 2014 19:22:20 +0200, Santana napisał(a):

Ktorego slowa nie rozumiesz z zaznaczonych?

on twierdzi że politechnikę warszawską kończył :)

Chyba tynkować :)

Naprawde dalbys mu cos tynkowac? :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-15 19:51:36
Autor: Santana
nowości

Użytkownik "R.e.m.e.K"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54172696$0$26849$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Ja nie, ale politechnikę niech sobie tynkuje. Zwłaszcza warszawską ;)

Data: 2014-09-15 19:32:51
Autor: Piotr Rezmer
nowości
W dniu 2014-09-15 15:11, R.e.m.e.K pisze:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-09-15/InRoTPH7.png

Ktorego slowa nie rozumiesz z zaznaczonych?

Trochę obronię głupka bo, nie do końca jest jasne co oznacza że dysk jest wireless. W sensie takim czy to oznacza, że działa jako Access Point, czy też AP client i ma np. wbudowany serwer samby. Nie wiadomo czy to urządzenie dziala w trybie ad Hoc czy infrastructure.

PS: z tego co widziałem na demo, wygląda to że urządzenie rozgłasza własną siec WiFi.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-15 20:07:34
Autor: Jawi
nowości
W dniu 2014-09-15 19:32, Piotr Rezmer pisze:
[...]

czy to urzÄ…dzenie dziala w trybie ad Hoc czy infrastructure.

CzytajÄ…c opis w samej aukcji, jasno z  niej wynika:
Co to jest
Do czego służy
Takie było pytanie pytającego, powtórzone dwa razy.
Nie pytał o szczegóły trybów działania intrefejsu WiFi, na czym postawione jakie bebechy itd.

PS: z tego co widziałem na demo, wygląda to że urządzenie rozgłasza
własną siec WiFi.

to można też wywnioskować z opisu, skoro jest w opisie, że można do niego podłączyć max 5 urządzeń. Pewnie ma własną sieć, jak piszesz.

nowości