nowoczesna Ukraina

Data: 2010-10-25 08:29:14
Autor: 666
nowoczesna Ukraina
To może krajowy poczciwy znany "składak", które robi jeszcze Romet za jakieś niewielkie pieniądze rzędu 350 zł nowy ?
Z tym, że ze względów bezpieczeństwa powinien być oprócz Torpeda jeszcze drugi hamulec na przednie koło, na "klamkę".

-- -- -

Wymóg jest taki aby tylni hamulec byl w piaście( nie wiem czy dobrze się
wyraziłem, chodzi mi o to aby hamować pedałami).
Osoba ta nie może się przyzwyczaić do dzisiejszych klamek do tego stopnia,
że spowodowała mała kolizję.
Dlatego wymóg tylnego hamulca w piaście jest niezbędny.

Data: 2010-10-25 11:13:10
Autor: Waldek
nowoczesna Ukraina
[...]

Jasne , że przedni również powinien być. Niemniej rower używany bedzie raczej po wiejskich drogach, raczej piasek aczkolwiek utwardzony, myślę , że lepsze bedzie koło 26'-28' cali.

nowoczesna Ukraina