nowodwór 13 czerwca zdjecia

Data: 2010-06-14 16:26:42
Autor: KJ Siła Słów
nowodwór 13 czerwca zdjecia
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#

Jak macie znajomych którzy jeździli tam w grupie A to powinni się znaleźć, przez miesiąc będą dostępne.

Kryhu - powiedz ze to nie jest najgorsze:

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635350166624946

KJ

Data: 2010-06-14 08:36:11
Autor: AZ
On 14 Cze, 16:26, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#

Jak macie znajomych kt rzy je dzili tam w grupie A to powinni si
znale , przez miesi c b d dost pne.

Nuuuuda... Jak widać, na winklach można było przysnąć ;-)

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634497118429362

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 10:38:08
Autor: AZ
On 14 Cze, 17:36, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Nuuuuda... Jak widać, na winklach można było przysnąć ;-)

Ja natomiast przeżyłem szok po spojrzeniu na tylną oponę po pierwszej
sesji:

http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#5482356468100625586

A było jej jeszcze 1mm i spokojnie dojechała na miejsce...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 19:51:21
Autor: KJ Siła Słów
AZ pisze:

http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#5482356468100625586

jakby zakleić PowerTap-em to by jeszcze polatala.

KJ

Data: 2010-06-14 10:56:33
Autor: AZ
nowodwór 13 czerwca zdjecia
On 14 Cze, 19:51, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

jakby zaklei PowerTap-em to by jeszcze polatala.

Nie zabrałem. A widziałem u innych że szedł w kilometrach. Do
wszystkiego - owiewki, na bak żeby się lepiej hamowało itd...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 20:02:59
Autor: Grzybol
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości
AZ pisze:
http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#5482356468100625586
jakby zakleić PowerTap-em to by jeszcze polatala.
KJ

Ino jak tym zakleic? :
http://allegro.pl/item1066726783_system_do_pomiaru_mocy_powertap_elite_bezprzewod.html

--
Grzybol

Data: 2010-06-14 20:51:34
Autor: Norbi
W dniu 2010-06-14 19:38, AZ pisze:
[...]

Nastepnym razem to dokrec sobie jeszcze tylny amortyzator to nie bedziesz plywal jak transatlantyk w zakrecie :)

Zreszta kumpel na Gixerze mial podobnie :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-06-14 11:56:50
Autor: AZ
On 14 Cze, 20:51, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:

Nastepnym razem to dokrec sobie jeszcze tylny amortyzator to nie
bedziesz plywal jak transatlantyk w zakrecie :)

To Ty byłeś wkońcu czy nie? Bo ja pływania nie odczułem... Co do amora
to sprężyna jest na maksa ściśnięta, odbicie też.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-15 09:17:39
Autor: Norbi
W dniu 2010-06-14 20:56, AZ pisze:
[...]

Bylem - z tym ze ja od siebie wylecialem o 11 i dotarlem dopiero ok 16, bo sobie zrobilem dluzsza wycieczke krajoznawcza :)

Kumpel latal na gixerze i mial tez zle ustawiony amor - na wyjsciu
z winkla moto sie bujalo zupelnie jak u Ciebie gosc ktory latal X-em nie mial tego efektu :)

Dobicia nie ruszales ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-06-15 07:27:14
Autor: AZ
nowodwĂłr 13 czerwca zdjecia
On 2010-06-15, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

Bylem - z tym ze ja od siebie wylecialem o 11 i dotarlem dopiero ok 16, bo sobie zrobilem dluzsza wycieczke krajoznawcza :)

Czyli juz na sam koniec ;-)
Kumpel latal na gixerze i mial tez zle ustawiony amor - na wyjsciu
z winkla moto sie bujalo zupelnie jak u Ciebie gosc ktory latal X-em nie mial tego efektu :)

Dobicia nie ruszales ?

Ustawiania dobicia nie mam, z zawieszeniem bede nastepnym razem
eksperymentowal. W ta niedziele pracowalem nad czym innym ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 21:48:48
Autor: KJ Siła Słów
Norbi pisze:

Zreszta kumpel na Gixerze mial podobnie :)

Ja ?
Ja to z powodow zdarzen miedzyludzkich dnia poprzedniego na pierwszej szykanie z opon wykombinowalem tak ze wjechalem prawie ze pod prad w ten tor :-)
To moze tyle o mnie i w ogole umowmy sie ze ja tam tylko zdjecia bylem robic.

Norbi
BLACK XX'03

ten ?
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634497118429362

To chyba tez miales niebanalny wieczor.

KJ

Data: 2010-06-14 17:01:41
Autor: (pj)
W dniu 2010-06-14 16:26, KJ Siła Słów pisze:
[...]powiedz ze to nie jest najgorsze:
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635350166624946

ale że niby dlatego, że:
1. (chyba?) kobita (o nieszerokim tylku)
2. jedzie w luku ze zdjetymi lustrami
3. i kartkom z recznie wygryzmolona (nomen-omen) '13'-tka
4. nieumiejetnie zaslaniajaca nazwe firmy producenta motocykla?

ej no, proszszsz... - potrafisz lepiej uzasadnic w punktach "wielkosc" tego foto przeciez

:-P

--
pozdr
pj

Data: 2010-06-14 17:04:16
Autor: (pj)
nowodwór 13 czerwca zdjecia
p.s.

5. i w kombi marki "ciul"... (Freud sie klania?)

--
pozdr
pj

Data: 2010-06-14 18:27:15
Autor: KJ Siła Słów
(pj) pisze:

1. (chyba?) kobita (o nieszerokim tylku)

.....tylko dupy w glowie.

ej no, proszszsz... - potrafisz lepiej uzasadnic w punktach "wielkosc" tego foto przeciez

potrafie.

Bo mi sie podoba.
Zdjecie mi sie podoba.

I mojej asystentce co tez troche pyka fotki tez sie podoba.
I tez zdjecie.

KJ

Data: 2010-06-14 19:48:37
Autor: sowa
nowodwór 13 czerwca zdjecia
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:hv5l94$cf1$1inews.gazeta.pl...

....tylko dupy w glowie.

wlasnie:)

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634803863768274

--
pozdrawiam,
Sowa

Data: 2010-06-14 18:29:28
Autor: kakmar
Dnia 14.06.2010 sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał/a:
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości
....tylko dupy w glowie.

wlasnie:)

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634803863768274

Za szybka znaczy była, fotki fajne, aż żal dupę ściska jak się ogląda.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-14 21:35:12
Autor: Don Pedro
KJ Siła Słów pisze:
Jak macie znajomych którzy jeździli tam w grupie A to powinni się znaleźć, przez miesiąc będą dostępne.

Jasiu, a możesz coś szerzej, co tam się działo? I dlaczego nie rzuciłeś żadnego info wcześniej tu albo na pragię?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-14 21:51:52
Autor: KJ Siła Słów

http://nowodwor.pl.tl/

I dlaczego nie rzuciłeś żadnego info wcześniej
> tu

Jakbyscie czytali scigacza to byscie wiedzieli o tej imprezie, zreszta byl tu watek z filmami AZ-a wlasnie stamtad.

albo na pragię?

Bo nie ma mnie na prmpraga, od dawna.

KJ

Data: 2010-06-15 07:03:31
Autor: Don Pedro
KJ Siła Słów pisze:
Don Pedro pisze:

> [...]

Jakbyscie czytali scigacza to byscie wiedzieli o tej imprezie, zreszta byl tu watek z filmami AZ-a wlasnie stamtad.

Jasiu, kfalisz się fotkami tutaj, to wrzucaj info tutaj. Jeśli info tylko na ścigaczu, to co komu tutaj po fotkach?

albo na pragię?

Bo nie ma mnie na prmpraga, od dawna.

To była tak ironia.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-15 10:55:33
Autor: KJ Siła Słów
Don Pedro pisze:

Jasiu, kfalisz się fotkami tutaj, to wrzucaj info tutaj.

bo pare osob ktore tu jest jest na tych zdjeciach.

Jeśli info tylko na ścigaczu,

i w paru innych miejscach tez.
Z tym scigaczem to byla ironia.

KJ

Data: 2010-06-15 11:13:10
Autor: Don Pedro
KJ Siła Słów pisze:
Jeśli info tylko na ścigaczu,

i w paru innych miejscach tez.
Z tym scigaczem to byla ironia.

Dżizas, generalnie chodzi mi o zwyczaj, który często jest tu propagowany, zwłaszcza przez osoby starsze stażem, wedle którego nie podaje się żadnego info o nadchodzącej imprezie na public. Zamiast tego zaraz po zakończeniu się imprezy pojawiają się podziękowania organizatorom, współimprezowiczom oraz linki do galerii z fotkami.
Taki ogromy trud i wysiłek kosztowałoby wklejenie linka na precla? Nie każdy jest informatykiem i podczas kolejnej kompilacji zabija nudę włócząc się po necie przeglądając wszelkie możliwe strony w poszukiwaniu imprez.
I nie udawaj, że nie kumasz ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-15 11:19:02
Autor: gildor
Don Pedro pisze:
KJ Siła Słów pisze:
[...]

gupi. to była impreza dla wybranych, a ten się wpierdala na krzyw ryj. weź już przestań. po koncercie jutro wypijemy za to browarek. i nie mów, że nie wiedziałeś, że jutro jest koncert.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-06-15 09:21:44
Autor: AZ
On 2010-06-15, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

gupi. to była impreza dla wybranych, a ten się wpierdala na krzyw ryj.
Dokladnie. Byla obawa iz wpadnie polowa precla i zacznie wszystkich
objezdzac i bedzie siara.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-15 11:27:18
Autor: Don Pedro
gildor pisze:
gupi. to była impreza dla wybranych, a ten się wpierdala na krzyw ryj. weź już przestań. po koncercie jutro wypijemy za to browarek. i nie mów, że nie wiedziałeś, że jutro jest koncert.

Spadaj. Jutro jestem w Kielcach a pojutrze w Łodzi. Dupa z koncertowania i picia, na życie trzeba zarabiać.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-15 11:43:23
Autor: Don Pedro
nowodwór 13 czerwca zdjecia
gildor pisze:
no i sam widzisz.

Co widzę?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-15 11:51:27
Autor: gildor
nowodwór 13 czerwca zdjecia
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
no i sam widzisz.

Co widzę?

kosiarki spalinowe za oknem, jak to co?
skoro zarabiasz na życie, to zarabiaj i nie marudź jak Ci imprezy uciekaja. odkładaj. mi więcej ucieka. ciągle.

Data: 2010-06-15 11:56:07
Autor: Don Pedro
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
no i sam widzisz.

Co widzę?

kosiarki spalinowe za oknem, jak to co?

E, nieee. U mnie koszą ok. 7:30 rano.

skoro zarabiasz na życie, to zarabiaj i nie marudź jak Ci imprezy uciekaja. odkładaj. mi więcej ucieka. ciągle.

Nono, powiedz coś o tym wiency.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-15 12:14:55
Autor: gildor
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
no i sam widzisz.
Co widzę?
kosiarki spalinowe za oknem, jak to co?

E, nieee. U mnie koszą ok. 7:30 rano.

o kurwa, znowu zapomniałem zjeść śniadanie.

skoro zarabiasz na życie, to zarabiaj i nie marudź jak Ci imprezy uciekaja. odkładaj. mi więcej ucieka. ciągle.

Nono, powiedz coś o tym wiency.

dać Ci nr telefonu do kocyka terapeuty?

Data: 2010-06-15 12:24:56
Autor: Don Pedro
gildor pisze:
skoro zarabiasz na życie, to zarabiaj i nie marudź jak Ci imprezy uciekaja. odkładaj. mi więcej ucieka. ciągle.

Nono, powiedz coś o tym wiency.

dać Ci nr telefonu do kocyka terapeuty?

Wychodzisz z błędnego założenia, że chciałem być w Modlinie oraz, że chciałem być jutro na Bemowie.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-15 12:29:43
Autor: gildor
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
[...]

e nie, o Modlinie nie wiem czy chciałeś, ale Ci brakowało, a o Bemowie Cię informuje, jakbyś chciał chcieć, a nie wiedziałeś, że można chcieć.

Data: 2010-06-15 12:42:16
Autor: Don Pedro
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
[...]

E, nie. O Modlinie nie wiedziałem i sam nie wiem, czy chciałem, zwłaszcza, że nie mogłem za bardzo, ale chodzi o fakt, a o Bemowie dzięki za info, ale wiedziałem wcześniej, więc wiem, i w sumie chciałbym wiedzieć, ale skoro wiedziałem, to wiem, że można chcieć.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-14 22:32:33
Autor: wod.nick
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):
Kryhu - powiedz ze to nie jest najgorsze:

A moje?
[img]http://img.pokazywarka.pl/images/225068/603703.jpg[/img]

:)
wod.nick

Data: 2010-06-15 09:25:48
Autor: Kryhu
nowodwór 13 czerwca zdjecia
  wod.nick pisze:

Hej

Kryhu - powiedz ze to nie jest najgorsze:

A moje?
[img]http://img.pokazywarka.pl/images/225068/603703.jpg[/img]

Ciemność widzę, dawaj jeszcze raz link :)

A co do zdjęć KJ, to jeśli przyjmiemy za warunek że ma na nim być ta panna, to bardziej podoba mi się:

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634795133611282

hyhy

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-06-15 18:09:51
Autor:
Kryhu <krystian.s@perfekt.pl> napisał(a):
Ciemność widzę, dawaj jeszcze raz link :)

http://pokazywarka.pl/cdd4y6/

no i co?

Data: 2010-06-15 23:51:34
Autor: Kryhu
nowodwór 13 czerwca zdjecia
wod.nick@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Hej

http://pokazywarka.pl/cdd4y6/

no i co?

Teraz widzę :)
Przy pierwszym mogłeś poćwiczyć panoramowanie na dłuższym czasie, dać więcej "powietrza", byłoby super.
Drugie fajne :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-06-15 09:27:41
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#

Jak macie znajomych którzy jeździli tam w grupie A to powinni się znaleźć, przez miesiąc będą dostępne.

ja nie znam, ale ta laska w tle na większości fotek, jakoś na ostrość się nie załapała. dlaczego?

Data: 2010-06-15 07:33:14
Autor: AZ
On 2010-06-15, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

ja nie znam, ale ta laska w tle na większości fotek, jakoś na ostrość się nie załapała. dlaczego?

KJ porobil fotek, nameczyl sie, rozmysla ktora najfajniejsza (fotka oczywiscie) a wszyscy i tak klikajac w link zadaja sobie pytanie "ciekawe czy som tam jakies laski?" i spogladaja tylko na drugi plan...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-15 09:36:53
Autor: gildor
AZ pisze:
On 2010-06-15, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

yyy a to nie miał być pierwszy plan? myślałem, że ma kłopot z ustawieniem ostrości bo mu jakieś frajery na motorach właziły w kadr.

Data: 2010-06-16 06:24:46
Autor: wod.nick
video nowodwór
Cześć,
tutaj krótki filmik z Nowodworu. Brakuje mu dynamiki (za mało stanowisk kamery stacjonarnej), to trochę podciągnąłem montażem, więc nie jest to zapis konkretnej jazdy, ani ocena kto "wygrał" (coby ktoś się nie poczuł urażony).
The winners are:

http://www.youtube.com/watch?v=2fA2OCN5z0c
;)

pozdro
wod.nick

Data: 2010-06-16 09:09:06
Autor: duddits
video nowodwór
W dniu 2010-06-16 08:24,  wod.nick pisze:
[...]

U mnie wygrała hostessa z czerwoną parasolką :)
Topless!

--
duddits

nowodwór 13 czerwca zdjecia