nowodwór 13 czerwca zdjecia

Data: 2010-06-14 08:36:11
Autor: AZ
nowodwór 13 czerwca zdjecia
On 14 Cze, 16:26, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#

Jak macie znajomych kt rzy je dzili tam w grupie A to powinni si
znale , przez miesi c b d dost pne.

Nuuuuda... Jak widać, na winklach można było przysnąć ;-)

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634497118429362

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 10:38:08
Autor: AZ
On 14 Cze, 17:36, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Nuuuuda... Jak widać, na winklach można było przysnąć ;-)

Ja natomiast przeżyłem szok po spojrzeniu na tylną oponę po pierwszej
sesji:

http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#5482356468100625586

A było jej jeszcze 1mm i spokojnie dojechała na miejsce...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 19:51:21
Autor: KJ Siła Słów
AZ pisze:

http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#5482356468100625586

jakby zakleić PowerTap-em to by jeszcze polatala.

KJ

Data: 2010-06-14 10:56:33
Autor: AZ
nowodwór 13 czerwca zdjecia
On 14 Cze, 19:51, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

jakby zaklei PowerTap-em to by jeszcze polatala.

Nie zabrałem. A widziałem u innych że szedł w kilometrach. Do
wszystkiego - owiewki, na bak żeby się lepiej hamowało itd...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 20:02:59
Autor: Grzybol
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości
AZ pisze:
http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#5482356468100625586
jakby zakleić PowerTap-em to by jeszcze polatala.
KJ

Ino jak tym zakleic? :
http://allegro.pl/item1066726783_system_do_pomiaru_mocy_powertap_elite_bezprzewod.html

--
Grzybol

Data: 2010-06-14 20:51:34
Autor: Norbi
W dniu 2010-06-14 19:38, AZ pisze:
[...]

Nastepnym razem to dokrec sobie jeszcze tylny amortyzator to nie bedziesz plywal jak transatlantyk w zakrecie :)

Zreszta kumpel na Gixerze mial podobnie :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-06-14 11:56:50
Autor: AZ
On 14 Cze, 20:51, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:

Nastepnym razem to dokrec sobie jeszcze tylny amortyzator to nie
bedziesz plywal jak transatlantyk w zakrecie :)

To Ty byłeś wkońcu czy nie? Bo ja pływania nie odczułem... Co do amora
to sprężyna jest na maksa ściśnięta, odbicie też.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-15 09:17:39
Autor: Norbi
W dniu 2010-06-14 20:56, AZ pisze:
[...]

Bylem - z tym ze ja od siebie wylecialem o 11 i dotarlem dopiero ok 16, bo sobie zrobilem dluzsza wycieczke krajoznawcza :)

Kumpel latal na gixerze i mial tez zle ustawiony amor - na wyjsciu
z winkla moto sie bujalo zupelnie jak u Ciebie gosc ktory latal X-em nie mial tego efektu :)

Dobicia nie ruszales ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-06-15 07:27:14
Autor: AZ
nowodwĂłr 13 czerwca zdjecia
On 2010-06-15, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

Bylem - z tym ze ja od siebie wylecialem o 11 i dotarlem dopiero ok 16, bo sobie zrobilem dluzsza wycieczke krajoznawcza :)

Czyli juz na sam koniec ;-)
Kumpel latal na gixerze i mial tez zle ustawiony amor - na wyjsciu
z winkla moto sie bujalo zupelnie jak u Ciebie gosc ktory latal X-em nie mial tego efektu :)

Dobicia nie ruszales ?

Ustawiania dobicia nie mam, z zawieszeniem bede nastepnym razem
eksperymentowal. W ta niedziele pracowalem nad czym innym ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-14 21:48:48
Autor: KJ Siła Słów
Norbi pisze:

Zreszta kumpel na Gixerze mial podobnie :)

Ja ?
Ja to z powodow zdarzen miedzyludzkich dnia poprzedniego na pierwszej szykanie z opon wykombinowalem tak ze wjechalem prawie ze pod prad w ten tor :-)
To moze tyle o mnie i w ogole umowmy sie ze ja tam tylko zdjecia bylem robic.

Norbi
BLACK XX'03

ten ?
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482634497118429362