nowosci

Data: 2010-07-12 23:54:02
Autor: Leszczur
nowosci
On 12 Lip, 22:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
1. Morrow podbno nie podpisal offer sheet

Podobno podpisal - 3 lata i 12M$ z Nets, a GSW dostaja 4M$ expception,
ale liga jest zawalona papierami i oficjalnie transakcja przejdzie w
najblizszych dniach.

2. Haslem podobno odrzucil pelne MLE od Nuggets i Mavs i za mniejsza
kase wraca do Heat.

A Fisher do Lakers.

3. Q-rich podobno dogadal sie z Magic na jakis kilkuletni kontrakt.
Ciekawe jak to wplynie na zatrzymanie Reddicka. I powiedzcie mi czemu
Magic jeszcze nie podpisali Barnesa?

Moze za duzo chce? Moze najpierw musi zapasc decyzja co Redickiem?

4. Tyson Chandler znowu podobno zostal sprzedany do Raptors. Jesli to
prawda to kontrakt Amira wyglada naprawde paskudnie. I znowu jesli to
prawda to Jordan ladnie wyczyscil payroll...a duo Mohammed i Diop beda
grali najgorszego splita w historii koszykowki NBA. Obaj beda mieli za
zadanie robic hack a ktokolwiek bo to ich najlepsza bron defensywna:)

Chwileczke, chwileczke. Wymiana moze miec zupelnie inny wymiar.
Czytalem o dealu trojstronnym w ktorym Raptors dostaja Diawa i
Chandlera, Suns dostaja Turka, a Bobcats... CALDERONA i Reggiego
Evansa! Plus oczywiscie jakies "drobne" do zrownowazenia payrollu.
Jesli to bylaby prawda, to bylbym pod ogromnym wrazeniem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-13 12:41:03
Autor: wiLQ
nowosci
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 2. Haslem podobno odrzucil pelne MLE od Nuggets i Mavs i za mniejsza
> kase wraca do Heat.

A Fisher do Lakers.

I to za 10M$/3y takze te rozmowy z Heat zadzialaly ;-)

> [...]
> Magic jeszcze nie podpisali Barnesa?

Moze za duzo chce? Moze najpierw musi zapasc decyzja co Redickiem?

Wg mnie jest wrecz odrwotnie tzn sciagniecie QRicha jest juz odpowiedzia
na odejscie Redicka do Bulls.

Jordan nie jest bo ma watpliwosci ;-)

--
pzdr