nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"

Data: 2011-06-15 21:19:19
Autor: PanAdol
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Cze
Tankowalem dzis na shellu na pu³awskiej. Jak zawsze - staje wylaczam zdejmuje kask chwytam po pistolet i leje. Nie leci - mowie zablokowane zaraz sie zwolni. Chwila trwa wiec ptam pana czy spsuty czy jak na co Pan mowi ze trzeba zejsc z motocykla bo mieli kogos z bhp i zabronil im tankowania motocykli "na siedzaco" :) Pani przy kasie potwierdzila to wersje ze chodzi o moje bezpieczenstwo. Nie wdawalem sie w dyskjusje ale zainteresowalo mnie - tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i zagramanic±.
Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ?? :)
ps. Jesli temat ostatnimi czasy byl to sorki - zadziej wchodze na liste ostatnio
ps2. odp. - tak maisto defaultowe ;)
Pzdr
PanAdol

Data: 2011-06-15 19:52:32
Autor: masti
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200 osobnik zwany PanAdol
wystukał:

Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ??

myslę, ze to BHP pracowników. Możesz zwiać.

/me co tankuje na siedzÄ…co

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-15 22:50:05
Autor: Jacot
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
masti <gone@to.hell> wrote:

Dnia piêknego Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200 osobnik zwany PanAdol
wystuka³:

Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ??

myslê, ze to BHP pracowników. Mo¿esz zwiaæ.

/me co tankuje na siedz±co

Do nas co prawda to "bhp" jeszcze nie dotarlo ale cos czuje ze sam
bede jego goracym oredownikiem;)
Pal szesc ucieczki, monitoring jest, ale samo w sobie jest jakies
dziwne, tlumaczylo by sie gdyby podjechalo potem na motorze do kasy
ale tak?
W najlepszym razie pare metrow, i tak musi zlezc, postawic sprzeta,
pokustykac na piechote, tyle ze z regulu kasku nie zdejmuje (jesli to
polski motocyklista) wiec choc tyle oszczednosci;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-06-15 20:56:00
Autor: masti
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 22:50:05 +0200 osobnik zwany Jacot
wystukał:

masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

u mnie jak chcę nalać więcej niz 3/4 baku to musi stac w pionie, a na centralke nie chce mi sie wrzucać

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-16 03:01:21
Autor: Jacot
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
masti <gone@to.hell> wrote:

u mnie jak chcê nalaæ wiêcej niz 3/4 baku to musi stac w pionie, a na centralke nie chce mi sie wrzucaæ

Przekonales mnie, tez mi sie nie chce;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-06-15 22:29:08
Autor: Thompson FZ1
On 16 Cze, 03:01, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
masti <g...@to.hell> wrote:
>u mnie jak chc nala wi cej niz 3/4 baku to musi stac w pionie, a na
> [...]

Ja omijam ju¿ shela.tankuje na innych bo w........± mnie tm zsiadaniem.

Data: 2011-06-17 00:13:18
Autor: amos
On 15 Cze, 22:50, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
Pal szesc ucieczki, monitoring jest, ale samo w sobie jest jakies
dziwne, tlumaczylo by sie gdyby podjechalo potem na motorze do kasy
ale tak?

Wcale nie takie dziwne. Jesli nie masz centralnej stopki, do baku
wlejesz pewnie z litra mniej.
To wlasciwie jedyny powod dla ktorego tankuje na siedzaco.

W jesli sa problemy z obsluga, zawsze mozna sie wyniesc na stacje
bezosbslugowe ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2011-06-15 21:42:45
Autor: duddits
W dniu 2011-06-15 21:19, PanAdol pisze:
Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ?? :)

Mo¿esz sobie rozlaæ paliwo na spodnie.

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2011-06-15 22:46:20
Autor: jeDrASS
On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
Cze
[...]

niestety, to jakaś zorganizowana akcja.. i tylko na shelu.. to samo miałem przy sadybie..jakiś miesiąc temu raz facet poprosił o zejście bo mają jakąś kontrolę.. potem normalnie tankowałem.. i od kilku dni już nie chcą uruchamiać na siedząco, twierdzą, że wewnętrzna instrukcja i niby bezpieczeństwo jakiś miał się oblać i zajarać..

--
jeDrASS

Data: 2011-06-15 22:53:49
Autor: AZ
On 2011-06-15, jeDrASS <biegnacy_z_siekiera@us.gov> wrote:

[...]

Mi kiedys kazali zdjac kask bo maja jakies przepisy i ich kontroluja i
jada po premiach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-15 23:00:14
Autor: marider
W dniu 2011-06-15 22:46, jeDrASS pisze:
On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
Cze
[...]

niestety, to jakaÅ› zorganizowana akcja.. i tylko na shelu.. to samo
[...]

Bzdura jakas. To jak zatankowac teraz "pod korek" w pionie, pan z obslugi pomoze przytrzymac moto? ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-06-15 22:53:06
Autor: AZ
On 2011-06-15, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:

Bzdura jakas. To jak zatankowac teraz "pod korek" w pionie, pan z obslugi pomoze przytrzymac moto? ;)

Normalnie. Stawiasz na centralke. A jak nie masz to wozisz stojaczek pod
wahacz. Albo niech ktos napisze do Szela zeby na kazdej stacji byl
stojaczek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 00:01:14
Autor: Tomek Wozniakowski
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz�c"
   Czesc :)

[...]

Moga Cie zastrzelic, jak bedziesz uciekal ;P

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-06-16 13:03:17
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-16 00:01, Tomek Wozniakowski pisze:

Moga Cie zastrzelic, jak bedziesz uciekal ;P

Ale tylko nakretka na klucz 32.

--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-16 16:02:41
Autor: Wojtek Sobociński
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz�c"
W dniu 2011-06-16 00:01, Tomek Wozniakowski pisze:

Moga Cie zastrzelic, jak bedziesz uciekal ;P

Ale tylko nakretka na klucz 32.

Troche ot bo hample robie teraz w furze ale nakretki na klucz 32 w chevrolecie aveo sa baaardzo masywne :D

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-16 08:08:05
Autor: Don Pedro
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedzÄ…c"
W dniu 2011-06-15 21:19, PanAdol pisze:
mnie - tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i
zagramanicÄ….

Zagramanicą się nie sugeruj, co kraj to obyczaj. A obyczaje w Polsce różne bywają, zwłaszcza w stosunku do moturów.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-16 08:25:06
Autor: mech
On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
Tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i
zagramanic±.
Raz siê z czym¶ takim spotka³em - w zesz³ym sezonie na stacji przy niemieckim autobahnie kazali mi zej¶æ z moto. I ca³kiem mo¿liwe, ¿e to Shell by³. Stwierdzi³em, ¿e jak tak to jadê sobie dalej, uda³o siê dokulaæ na oparach do nastêpnej stacji.

Data: 2011-06-16 11:40:47
Autor: Marcin N
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
U¿ytkownik "mech"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4df9a1c3$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
[...]

===========

Ale¿ Ty honorowy jeste¶...

Data: 2011-06-16 09:43:22
Autor: AZ
On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Raz się z czymś takim spotkałem - w zeszłym sezonie na stacji przy
niemieckim autobahnie kazali mi zejść z moto. I całkiem możliwe, że to
Shell był. Stwierdziłem, że jak tak to jadę sobie dalej, udało się
dokulać na oparach do następnej stacji.

===========

Ależ Ty honorowy jesteś...

Alez Ty sie lubisz przypierdalac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 12:04:30
Autor: Jasio
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisa³a rzekomo
On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
[...]

Ma wypracowan± pozycjê.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-06-16 10:20:17
Autor: AZ
On 2011-06-16, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

Ma wypracowan± pozycjê.

W teorii? Owszem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 12:55:36
Autor: KJ Si³a S³ów
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
W dniu 2011-06-16 12:04, Jasio pisze:

Ale¿ Ty honorowy jeste¶...
Alez Ty sie lubisz przypierdalac.

Ma wypracowan± pozycjê.

Like it!

KJ

Data: 2011-06-16 13:06:14
Autor: Roman Niewiarowski
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
W dniu 2011-06-16 12:55, KJ Si³a S³ów pisze:

Like it!

to napisz o tym na swoim fejsie czy jak sie tam mowi zebysmy wszyscy o tym mogli poczytac w mailu

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-06-16 11:13:14
Autor: AZ
On 2011-06-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Like it!

to napisz o tym na swoim fejsie czy jak sie tam mowi zebysmy wszyscy o tym mogli poczytac w mailu

Nie masz fejsa? Nie istniejesz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 13:23:30
Autor: Roman Niewiarowski
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
W dniu 2011-06-16 13:13, AZ pisze:

Nie masz fejsa?

Przecie Jasio jest fejszbuk.
Nie stac mnie na posiadanie czegos tak awaryjnego...

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-16 11:28:15
Autor: AZ
On 2011-06-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Nie stac mnie na posiadanie czegos tak awaryjnego...

A ta Honda z sygnaturki?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 13:31:27
Autor: Roman Niewiarowski
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
W dniu 2011-06-16 13:28, AZ pisze:

A ta Honda z sygnaturki?

Ta z siga wymaga mocnych posladkow zeby nimi objac kanape i mocno zaciskac. Bo jak sie rozluznisz to kanapa Cie na pol rozetnie!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-17 00:31:43
Autor: amos
On 16 Cze, 13:31, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
wymaga mocnych posladkow zeby nimi objac kanape i mocno
zaciskac. Bo jak sie rozluznisz to kanapa Cie na pol rozetnie!

I tu dochodzimy do kolejnego ciekawego wniosku w temacie prawidlowej
pozycji w jezdzie wyscigowej - kluczme sa poslady mocno zwarte ;)

Calkiem jak w zyciu...

--
zdrowka
amos

Data: 2011-06-16 13:20:53
Autor: Marcin N
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:itcj7q$2o3$1@node2.news.atman.pl...

Ależ Ty honorowy jesteś...

Alez Ty sie lubisz przypierdalac.

===============

Ja? Ja Ci tylko raz zwróciłem uwagę, że masz wadliwą pozycję w zakręcie.
Od tego czasu widzę ze 30 postów Twoich i Twoich kolegów napastujących mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

Data: 2011-06-16 11:27:10
Autor: AZ
On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Ja? Ja Ci tylko raz zwróciłem uwagę, że masz wadliwą pozycję w zakręcie.
Od tego czasu widzę ze 30 postów Twoich i Twoich kolegów napastujących mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.
Newrom, Jasiu, Amil nie molestujcie mojego kolegi.

PS. Siedze jak mi wygodnie i jak mi pozwala na to motocykl - dotrze to
do Ciebie? Nie jestem ksiazkowo-filmowym fanbojem ktory lyka wszystko co
tam powiedza/napisza bez zastanowienia.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 13:30:11
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-16 13:27, AZ pisze:

PS. Siedze jak mi wygodnie i jak mi pozwala na to motocykl

Wezze chlopie zaloz se chociaz kanape z hondy to zaczniesz jezdzic jak czlowiek, a nie poldupkiem jakby Cie kanapa w hemoroidy uwierala!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-16 11:34:11
Autor: AZ
On 2011-06-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Wezze chlopie zaloz se chociaz kanape z hondy to zaczniesz jezdzic jak czlowiek, a nie poldupkiem jakby Cie kanapa w hemoroidy uwierala!

Widzisz, Ty tez nic nie rozumiesz. To nie o dupe chodzi a o gorna czesc
tulowia. Na preclu czytalem, wiec wiem co mowie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 13:44:14
Autor: KJ Siła Słów
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"

Wezze chlopie zaloz se chociaz kanape z hondy to zaczniesz jezdzic jak
czlowiek, a nie poldupkiem jakby Cie kanapa w hemoroidy uwierala!

e, newrom opublikowac foty ktore na ktorych widac Twoja pozycje na detku?

KJ

Data: 2011-06-16 13:50:15
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-16 13:44, KJ Siła Słów pisze:

e, newrom opublikowac foty ktore na ktorych widac Twoja pozycje na detku?

Opublikuj lepiej foty w ktorych widac Twoja pozycje w czasie wieszania smigla.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-16 13:28:03
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-16 13:20, Marcin N pisze:

mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

A mnie wychodzi ze sie przypierdoliles do tego bidulka ktorego zycie i tak juz solidnie pokaralo kawasakom, tylko ze sam sie podlozyles do szydery poprzez brak wlasnych umiejetnosci oraz fakt ze wg Ciebie (czy jakiegos autora) nieprawidlowa pozycja, jest stosowana przez czolowych zawodnikow.

pozdr
newrom
PS. nie interesuje mnie twistof ani motogp, tak sie tylko odnioslem do tego co wyszytalem w tamtym watku.
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-16 14:04:26
Autor: Marcin N
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Użytkownik "Roman Niewiarowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:itcpc1$deb$1@news.onet.pl...

[...]

============

Jedno zdjęcie czołowego zawodnika, który (być może) właśnie zalicza uślizg - trudno określić jako "pozycję stosowaną przez czołowych zawodników". Widziałem mnóstwo zdjęć i filmów zawodowców, którzy siedzą prawidłowo i ani jednego, którzy siedzą "w stylu AZ". Co więcej, wszędzie, gdzie czytam, albo oglądam, zwraca się uwagę, że pozycja AZ jest nieprawidłowa. Co więcej - sam AZ przyznaje, że jest samoukiem a jego pozycja wynika z jakichśtam uwarunkowań, czyli de-facto potwierdza to, co mówią fachowcy.

Czy muszę być mistrzem gry na pianinie, żeby wychwycić pomyłkę w grze pianisty?

Data: 2011-06-16 12:15:46
Autor: AZ
On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Jedno zdjęcie czołowego zawodnika, który (być może) właśnie zalicza
uślizg - trudno określić jako "pozycję stosowaną przez czołowych zawodników".
Mowilem Ci poszukaj sobie info o nim, wszyscy drwili z jego pozycji a niektorzy mowili ze "breaks the rules".

http://forums.superbikeschool.com/index.php?showtopic=194

Cycat:
"Keith mentions in one of the Twist books that Doohan 'breaks the
rules'.
For most riders it seems that getting securely 'locked on' to the bike
in the turn using the outside knee and arm aids them in several
important ways- you are comfortable, your arms do approximately zero
work in the turn, you are not as likely to pull on the bars when
actaully in the turn and track bumps/ripples are less likely to upset
you/ the bike. If you are crooked on the bike it gets harder to 'lock
on'."

Przetlumaczyc?

http://www.youtube.com/watch?v=SUHdncpzXsY w 1:08 dokladnie widac pozycje. Jeszcze nie nauczyles sie przez swoje zycie, ze w zadnej dziedzinie nie ma jedynie slusznej szkoly?

[...]

Rozumiem, ze Doohan czy Rainey i wielu innych to nie sa zawodowcy. Amatorzy ktorzy przypadkowo znalezli sie w GP i zdobyli kilka mistrzostw swiata. Rece i cycki opadaja.

Kluczowe jest tu: "czytam albo ogladam".

Czy muszę być mistrzem gry na pianinie, żeby wychwycić pomyłkę w grze pianisty?
Wynikiem grania na pianinie jest to co slyszy ucho, wynikiem jazdy na
torze jest czas okrazenia. To tak jakbys sie przypierdalal ze pianista
krzywo trzyma noge albo zle uklada rece, choc gra tak samo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 14:12:54
Autor: Jasio
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa³a rzekomo

Ja? Ja Ci tylko raz zwróci³em uwagê, ¿e masz wadliw± pozycjê w zakrêcie.
Od tego czasu widzê ze 30 postów Twoich i Twoich kolegów napastuj±cych
mnie.  Zupe³nie, jakby to by³a moja wina, ¿e siedzisz nieprawid³owo.

To AZ ma koleguff?

Jak juz mam kolege, co ma Kawasaki, to dodam cos od siebie:
Ja froteruje na sucho. Bez pastowania.

--
Jasio
Eunuch i krytyk z jednej sa parafii. Obaj wiedza jak - zaden nie potrafi.

Data: 2011-06-16 12:19:36
Autor: AZ
On 2011-06-16, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

To AZ ma koleguff?

Jak juz mam kolege, co ma Kawasaki, to dodam cos od siebie:
Ja froteruje na sucho. Bez pastowania.

A myslales co bys osiagnal z pasta?

PS. Uwielbiam to forum.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 05:38:56
Autor: Bartek Kacprzak
On 2011-06-16, Jasio <bylystud...@gazeta.pl> wrote:

> To AZ ma koleguff?

> Jak juz mam kolege, co ma Kawasaki, to dodam cos od siebie:
> Ja froteruje na sucho. Bez pastowania.

A myslales co bys osiagnal z pasta?

PS. Uwielbiam to forum.
To nie jest _forum_
;)

PS
Wreszcie udalo mi sie zamknac tylna opone :)
Tak wiem chwale sie.

Data: 2011-06-16 12:40:12
Autor: AZ
On 2011-06-16, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

PS
Wreszcie udalo mi sie zamknac tylna opone :)
Tak wiem chwale sie.

Kij z opona ale opowiedz nam jaka miales przy tym pozycje.

PS. Gdzie w Lodzi sa drogi na ktorych mozna zamknac opone? Nie jechales
czasem po szynie tramwajowej?
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 05:52:05
Autor: Bartek Kacprzak
On 16 Cze, 14:40, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Kij z opona ale opowiedz nam jaka miales przy tym pozycje.
:) Mocno zwarta. Ja jestem ze starej szkoly i uczylem sie z ksiazki
jak ta:
http://tinyurl.com/63bw5qb
a tam bylo napisane, ze sa trzy szkoly jazdy.
Niemiecka, angielska i jeszcze jedna :P
Niemiecka od zakretu, angielska do zakretu i ta trzecia nautralna.
A ja robie z tego miks wszystkich trzech jak mi wygodnie.

PS. Gdzie w Lodzi sa drogi na ktorych mozna zamknac opone? Nie jechales
czasem po szynie tramwajowej?
A mam takiego fajnego slimaka obok dworca Fabrycznego, wieczorem,
zadnego ruchu a asfalt jest rowny i w sumie niedawno rozjezdzony, szyn
brak.
 W sumie wszystkiego jest moze z piec winkli, o tu:
http://maps.google.com/maps/myplaces?ctz=-120&sll=51.759248,19.455983&sspn=0.11057,0.256119&ie=UTF8&ll=51.794198,19.409494&spn=0.00351,0.010568&t=k&z=17

http://tinyurl.com/5wwkz4f

pozdr

Data: 2011-06-16 14:57:39
Autor: duddits
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedzac"

Czesiu napisał dla kategorii B tylko, afaik :)
Nie chodziło Ci o Zbycha?

http://allegro.pl/podrecznik-kierowcy-kategorii-a-z-wieckowski-i1662042627.html

:)

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2011-06-16 06:00:41
Autor: Bartek Kacprzak
On 16 Cze, 14:57, duddits <dudd...@NOSPAMfz8n.pl> wrote:

> [...]
> Niemiecka od zakretu, angielska do zakretu i ta trzecia nautralna.
> A ja robie z tego miks wszystkich trzech jak mi wygodnie.

Czesiu napisa³ dla kategorii B tylko, afaik :)
Nie chodzi³o Ci o Zbycha?

http://allegro.pl/podrecznik-kierowcy-kategorii-a-z-wieckowski-i16620...

:)

--
duddits
FZ8N.pl

OOoo ten :)
a nie moglem znalezc w google, a tu prosze alledrogo ma.

Data: 2011-06-16 13:45:17
Autor: Ramiel
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Witam szanownych Panów i Panie

k³ania siê podstawowa wiedza z fizyki :

gdy motocyklista leje paliwo siedz±c to mo¿e przeskoczyæ iskra i zapaliæ opary paliwa

poza tym te¿ nie wolno laæ paliwa do kanistrów które s± na pace pojazdu, ewentualnie w baga¿niku - trzeba je zdj±æ na glebê bo inaczej po¿ar murowany i spali siê pojazd

pozdr

Data: 2011-06-16 15:46:30
Autor: Jacot
"Ramiel" <ramiel@poczta.onet.pl> wrote:

poza tym te¿ nie wolno laæ paliwa do kanistrów które s± na pace pojazdu, ewentualnie w baga¿niku - trzeba je zdj±æ na glebê bo inaczej po¿ar murowany i spali siê pojazd

A sie mie przypomnial kerowca Malucha, co tez nie zsiadl tylko
tankowal pistoletem podanym mu przez okienko przez pasazerke przez
okno cos co mial na tylnym siedzeniu. Cale 80 litrow.
Trzeba miec fantazje.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-06-16 17:08:02
Autor: Kuczu
W dniu 2011-06-16 13:45, Ramiel pisze:
Witam szanownych Panów i Panie

kłania się podstawowa wiedza z fizyki :

gdy motocyklista leje paliwo siedząc to może przeskoczyć iskra i zapalić
opary paliwa

poza tym też nie wolno lać paliwa do kanistrów które są na pace pojazdu,
ewentualnie w bagażniku - trzeba je zdjąć na glebę bo inaczej pożar murowany
i spali siÄ™ pojazd

I nie zapominaj o komorkach ! Podczas tankowania nalezy miec wylaczona komorke, najlepiej w ogole wyjac z niej baterie. Bo akurat ktos moze zadzwonic gdy tankujesz i eksplozje masz jak w banku !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-06-16 19:09:45
Autor: Jacot
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

I nie zapominaj o komorkach ! Podczas tankowania nalezy miec wylaczona komorke, najlepiej w ogole wyjac z niej baterie. Bo akurat ktos moze zadzwonic gdy tankujesz i eksplozje masz jak w banku !

Dokladnie, tak samo na poczcie;)
Bo jakby kto nie wiedzial, teraz wszystko jest na komputery.
Pomijajac wszelako wszystkie urzadzenia na stacji, ktore sa na prad,
radio i komputer, nauka wspolczesna oraz praktyka jednoznacznie
wykazaly, ze czlek rozmawiajacy przez komorke jest nieobliczalny, moze
sobie np. zamiast do baku wsadzic pistolet w kieszen itp,. i to wcale
nie sa zarty.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-06-16 21:55:31
Autor: Seba
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200, PanAdol napisa³(a):

czy jak na co Pan mowi ze trzeba zejsc z motocykla bo mieli kogos z bhp i zabronil im tankowania motocykli "na siedzaco" :)

W WRC na Shellu (ul. Obornicka) spotka³o mnie to samo. To by³o moje
ostatnietankowanie u nich.

PS. Ale BP (Al. Kromera, WRC) jest jeszcze lepsze - Pan obs³uguj±cy LPG
(w sesnei pracownik stacji, w oczojebnej kamizelce) podszed³ do mnie i
zapyta³ wprost (tankowa³em siedz±c/stoj±c okrakiem, w pe³nym rynsztunku)
czy bêdê p³aci³ czy zamierzam uciekaæ - bo mu kierownik kaza³ sprawdziæ. Polska to dziki kraj.

Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

Data: 2011-06-17 00:01:14
Autor: Jacot
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Seba <seb_beztego_sob@gazeta.pl> wrote:

Polska to dziki kraj.

Oj, to. Znaczy kraj nic nikomu nie winien, jeno cytujac Marszalka:
"narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".
Jakby 4 na 3 Polakow nie bylo zlodziejami to pewnie bylo by inaczej. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

Data: 2011-06-17 00:12:35
Autor: Sir Piernik
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
Seba pisze:
....>8
[...]

He he he... Mialem podobnie na Orlenie w jakims pierdziszewie (po drodze do Konina). Pan w oczojebnej kamizelce wypadl z kapciory i krecil sie kolo mnie, w dodatku z jakims dragiem w reku (stylisko od lopaty albo cos podobnego).
Pomyslalem chwilke, zdjalem kask i uslyszalem "o, przepraszam". Pan znikl w kapciorze :):)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-06-17 08:43:47
Autor: blur
nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"
U¿ytkownik "Seba"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1b99tbao0woda.18h232yx7z8wi$.dlg@40tude.net...

W WRC na Shellu (ul. Obornicka) spotka³o mnie to samo. To by³o moje
ostatnietankowanie u nich.

ale im zrobisz na z³o¶æ ja piernicze, pewne bêd± za tob± p³akaæ

nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz±c"