nowości w laptopach?

Data: 2009-03-27 20:17:50
Autor: Mrozny Gandi
nowości w laptopach?

Użytkownik "fjack" <fjacek.wywalto@op.pl> napisał w wiadomości news:gqj7c2$17d$1news.onet.pl...
Czy w ciągu najbliższego pół roku wejdą na rynek jakieś znaczące nowości w technologiach używanych w laptopach? Np jakiś energooszczędny procesor, superwydajna bateria, lepsze wyświetlacze, Tera-pojemne dyski, etc.
Nie chodzi mi o jakieś konkretne zastosowania i potrzeby. Ot - chciałbym mieć fajniejszy gadżet.
Pytam, bo się waham, czy zanabyć komputer już teraz, czy może pomęczyć się jeszcze z pół roku na tym co mam, ale potem mieć lepszy sprzęt i być może lepszy system operacyjny.

Maja wejsc do sprzedazy laptopy z procesorami Core i7. Jak zadebiutuje Win7, to system bedzie nastepna nowoscia w dziale laptopow. Pewnie wejda jakies mocniejsze uklady graficzne. Jednak czy to wszystko wejdzie w ciagu najblizszego pol roku - szczerze watpie. Matryce LED, dyski SSD obecnie juz sa dostepne, wiec tego jako nowosc nie pisze. Oczywiscie jaka bedzie cena laptopa z taka specyfikacja? Mozna juz teraz odpowiedziec, ze wysoka. I byc moze korzystniej bedzie wtedy kupic laptopa na platformie Centrino2, bo nowosci zbija nieco obecne ceny takowych. Celowo nie wspominam tutaj laptopow tzw. stacji roboczych, bo wydatek rzedu powyzej 7 tys to juz chyba nie jest chec posiadania fajniejszego gadzetu :).
Tyle mi przyszlo na mysl, pewnie wiele rzeczy pominalem.

Pozdr

nowości w laptopach?